Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

aha to co moze byc tego powodem :flesje: :D jutro pogrzebiemy troche w kozach to moge cos zrobic jak to jakas latwa 'modyfikacja' :flesje: albo to poprostu zle obroty sa ustawione ale to musze najpierw kupic linke obrotomierza bo nie mam :P tzn krotko mowiac... mial ktos podobny problem ?

Edytowane przez Baklazan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłko vertexa kosztuje jakieś 300zł , podobnie jak proxa za 340zł. Ale ja u mnie zalozyłem meteora za 190zł i jest wszystko oki :flesje: a kupić mozesz go np w larssonie, kemocie albo idz to jakiegos sklepu z czesciami do motocykli i zamow. Tylko podaj dobry rozmiar:) tak na przyszłosc to nominał do dt125r ma rozmiar 56,00 :flesje: Iszlif- 56,25 IIszlif- 56,50 IIIszlif 56,75itd;) jak by co to pytaj;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm baro ja mam ten cylinder 80 albo 70 (nie jestem pewien) i wsadzona mam glowice od 50 :flesje: i wiadomo mam lepsze sprezanie niz na odpowiedniej do cylka glowicy :flesje:

 

Powiedzcie mi jak to jest z jazda na kole ?

Moj nie ma tyle mocy co lc2 ale z jedynki to zrywam go w ten sposob ze stoje na tylnich stopkach i podczas dodawania gazu podrywam go za kierownice na kolo ... powiedzcie czy w lc2 normalnie na siedzaco idzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm baro ja mam ten cylinder 80 albo 70 (nie jestem pewien) i wsadzona mam glowice od 50 :flesje: i wiadomo mam lepsze sprezanie niz na odpowiedniej do cylka glowicy :D

 

Powiedzcie mi jak to jest z jazda na kole ?

Moj nie ma tyle mocy co lc2 ale z jedynki to zrywam go w ten sposob ze stoje na tylnich stopkach i podczas dodawania gazu podrywam go za kierownice na kolo ... powiedzcie czy w lc2 normalnie na siedzaco idzie ?

wlasnie na kumpla dt ta sie to robi :flesje:

PS jaki ma orginalny gaxnik dt 50mxs ???? i czy mozę byc blokada na membranach ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zly sklad mieszanki albo lewe powietrze zasysane na ktorejs z uszczelek :flesje: POZDRO

 

Gdzie mozna miec te lewe powietrze, i ktora uszczelka moze byc nieszczelna?????

 

Zly sklad mieszanki albo lewe powietrze zasysane na ktorejs z uszczelek :flesje: POZDRO

 

Gdzie mozna miec to lewe powietrze i gdzie moge miec nieszczelna uszczelke???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz to uargumentowac?? Przeciez tam bedzie troche zasysac powietrza co bedzie zmieniac sklad mieszanki co spowoduje wyzsze obroty... To nie 4t gdzie wszystko jest odgrodzone. Tutaj nawet wydechem moze mu ciagnac powietrza :flesje: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz to uargumentowac?? Przeciez tam bedzie troche zasysac powietrza co bedzie zmieniac sklad mieszanki co spowoduje wyzsze obroty... To nie 4t gdzie wszystko jest odgrodzone. Tutaj nawet wydechem moze mu ciagnac powietrza :flesje: POZDRO

zgadzam sie jak mi sie dyfuzor pouscił to mył saby i wogole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy na jaki kolor kopci... Jak na niebiesko to powinna troche ale nie bez przesady :flesje: Zmien sklad mieszanki paliwo-olej. Jesli na bialo to dostaje skads plyn chlodniczy. Moze to byc z filtra albo z ukladu chlodzenia :flesje:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...