Baklazan Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 a mi dt gasnie za kazdym razem jak na goracym silniku ( np na swiatlach czy skrzyzowaniu ) sie zatrzymam i bedzie na wolnych obrotach 2-3 sec... :flesje: to chyba nie jest normalne..? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 a mi dt gasnie za kazdym razem jak na goracym silniku ( np na swiatlach czy skrzyzowaniu ) sie zatrzymam i bedzie na wolnych obrotach 2-3 sec... :D to chyba nie jest normalne..? :flesje:krotko mowiac: nie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) aha to co moze byc tego powodem :flesje: :D jutro pogrzebiemy troche w kozach to moge cos zrobic jak to jakas latwa 'modyfikacja' :flesje: albo to poprostu zle obroty sa ustawione ale to musze najpierw kupic linke obrotomierza bo nie mam :P tzn krotko mowiac... mial ktos podobny problem ? Edytowane 13 Października 2006 przez Baklazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Cześć.Jaki założyć tłok do dt 125 99r. Nie chce jakiegos ***** za 80zl z allegro. Ile moze kosztować tłok vertexa i gdzie go można kupić?Jakie inne marki tłoków polecacie? Pzdr. Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 tłko vertexa kosztuje jakieś 300zł , podobnie jak proxa za 340zł. Ale ja u mnie zalozyłem meteora za 190zł i jest wszystko oki :flesje: a kupić mozesz go np w larssonie, kemocie albo idz to jakiegos sklepu z czesciami do motocykli i zamow. Tylko podaj dobry rozmiar:) tak na przyszłosc to nominał do dt125r ma rozmiar 56,00 :flesje: Iszlif- 56,25 IIszlif- 56,50 IIIszlif 56,75itd;) jak by co to pytaj;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Hmm baro ja mam ten cylinder 80 albo 70 (nie jestem pewien) i wsadzona mam glowice od 50 :flesje: i wiadomo mam lepsze sprezanie niz na odpowiedniej do cylka glowicy :flesje: Powiedzcie mi jak to jest z jazda na kole ?Moj nie ma tyle mocy co lc2 ale z jedynki to zrywam go w ten sposob ze stoje na tylnich stopkach i podczas dodawania gazu podrywam go za kierownice na kolo ... powiedzcie czy w lc2 normalnie na siedzaco idzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Hmm baro ja mam ten cylinder 80 albo 70 (nie jestem pewien) i wsadzona mam glowice od 50 :flesje: i wiadomo mam lepsze sprezanie niz na odpowiedniej do cylka glowicy :D Powiedzcie mi jak to jest z jazda na kole ?Moj nie ma tyle mocy co lc2 ale z jedynki to zrywam go w ten sposob ze stoje na tylnich stopkach i podczas dodawania gazu podrywam go za kierownice na kolo ... powiedzcie czy w lc2 normalnie na siedzaco idzie ?wlasnie na kumpla dt ta sie to robi :flesje: PS jaki ma orginalny gaxnik dt 50mxs ???? i czy mozę byc blokada na membranach ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Zly sklad mieszanki albo lewe powietrze zasysane na ktorejs z uszczelek :flesje: POZDRO Gdzie mozna miec te lewe powietrze, i ktora uszczelka moze byc nieszczelna????? Zly sklad mieszanki albo lewe powietrze zasysane na ktorejs z uszczelek :flesje: POZDRO Gdzie mozna miec to lewe powietrze i gdzie moge miec nieszczelna uszczelke??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Na laczeniu wydechu z cylindrem, zwalony gwint w glowicy (malo prawdopodobne), laczenie cylindra z gaznikiem :flesje: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 soku przeciez na laczeniu wydechu z cylindrem tam sobie moze byc lewe powietrze i nic nie bedzie sie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A mozesz to uargumentowac?? Przeciez tam bedzie troche zasysac powietrza co bedzie zmieniac sklad mieszanki co spowoduje wyzsze obroty... To nie 4t gdzie wszystko jest odgrodzone. Tutaj nawet wydechem moze mu ciagnac powietrza :flesje: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A mozesz to uargumentowac?? Przeciez tam bedzie troche zasysac powietrza co bedzie zmieniac sklad mieszanki co spowoduje wyzsze obroty... To nie 4t gdzie wszystko jest odgrodzone. Tutaj nawet wydechem moze mu ciagnac powietrza :flesje: POZDROzgadzam sie jak mi sie dyfuzor pouscił to mył saby i wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 zgadzam sie jak mi sie dyfuzor pouscił to mył saby i wogoleidentycznie bylo u mnie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa500 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Moja DT strasznie kopci...czy to wina mieszanki oleju z paliwem?Jak można to wyregulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Zalezy na jaki kolor kopci... Jak na niebiesko to powinna troche ale nie bez przesady :flesje: Zmien sklad mieszanki paliwo-olej. Jesli na bialo to dostaje skads plyn chlodniczy. Moze to byc z filtra albo z ukladu chlodzenia :flesje: Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.