baro Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Po pierwsze to DT80 LC2 były produkowane do 96r. :/O wiele za dużo gość za nią woła.. Góra 3000-3500.Co do rocznika to wystarczy sprawdzić na bikepics kierując się malowaniem.zauwaz ze nie kazda ma jeszcze orginalne malowanie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 zauwaz ze nie kazda ma jeszcze orginalne malowanie :banghead: Tak ,ale ten kolor i te naklejki miały DT konkretnego rocznika,tylko nie pamiętam którego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabiee Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 A to sza jeszcze rodzaje. to powiedzicie mi czym sie ruzni ta mx od lc i lcII? i CO jeszcze jakies inne rodzaje? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Ta dt to max 88 rok na 100% to niejest 97. Chyba od 92 wychodziły w tym nowym malowaniu takim fioletowym. I jeszcze ta cena za taka kase można kupić cos lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) szczerze mowiac to ja tez chcialem kupic lc ... no ale nie bylo w tej cenie jakiej chcialem ... wszystkie byly w cenach od 3400 a trafialy sie jakies po 2500 ale one byly sprowadzone i staly w polsce kilka lat bez rejestracji takze bylby problem z rejestracja ... ale nie zaluje ... trzeba jezdzic tym co sie ma a nie rozmyslac co by bylo gdy bym mial lc ... mam nadzieje ze za rok uzbieram na a1 i zrobie prawko i kupie dt 125 albo mtx 125 ... Ale jesli chodzi o niezawodnosc to naprawde ... moj motor nigdy mnie nie zawiodl ... oprocz tego ze nie podociagalem pare srubek i powylatywaly (np od dyfuzora i ulamalo mi sie przez to kolanko) ale tak to z silnikiem nic nie bylo robione przez 35 tys ... teraz bedzie do roboty tylko sprzeglo ... no i chyba bedzie szlif tego cylindra polini (80 lub jak kto woli 70) bo jest bardzo zniszczony ale i tak ma dobra moc i na prostej rozbuja sie do 75-80km/h ... Pozdrawiam PS:Jackuzy ile twoja "poleci" ? : ) i jak jest pod ostra gorke ? No widzisz..moja DT była w Polsce na niemieckich papierach od 99r a przynajmniej wtedy zostało zrobione tłumaczenie .... więc mogła być wczesniej....czyli jeszcze przed unią europejską.... wyrejestrowana w niemczech była w 84 roku !!!!!! Ja ją kupiłem w sierpniu....napisałem sobie umowe na siebie i niemca zapłaciłem Vat-24 i w czwartek bez problemu ją zarejestrowałem :banghead: w sobote ubezpieczyłem i dziś po raz pierwszy legalnie zasuwałem po drogach :banghead: Poleci na spokojnie 90 (dzisiaj tak zasuwałem ale wiało na tyle że dałem spokój :biggrin:) jakbym ją odkręcił na MAX totalny to spodziewam sie jakiś 100-110 na godzinkę :biggrin:....pod górke ryje ziemie na 2 :flesje:(oczywiscie mowa o lesie) i ma fajnego kopa bo od dołu jest troche mułowata (może nie bardzo ale wyczuwalnie) przy czym ma taki stopień który można usłyszeć bo silnik pracuje zupełnie inaczej od któego zaczyna zapierdzielać jak głupia :) akurat dzisiaj złapałem to na zakręcie ;) ojjj wyprostowało mi tor jazdy :eek:.... Jedym słowem nie żałuję że wydałem na tego motorka może nie dużo ale jednak troszkę :eek: jeszcze została mi kosmetyka i może gaźnik założe inny ale ten od WSKi jeździ super....tylko ma taka wade że jest za duży i musze coś wykombinować żeby nie był nieco przechylony... tak więc jeszcze ze 200zł i będzie LUX :eek: POZDRO!! A jeśli by spuścił do 3800 bo i tak drożej niekupie jest tylko jedna wada kopniak nieodbija, ale wydaje mi się że by mi to za bardzo nie przeszkadzało, i kusi mnie to że w województwie łodzkim niema prawie takich sprzętów, a to mulenie to wydaje mi sie że to kwestia regulacji gaźnika. Nieodbijanie kopki to kwestia odgiętej spręzyny na tym pałąku kopki...ja też to mam...mulenie nie zniwelujesz gaźnikiem...jak powyżej 5000 tyś idzie ostro to kwestia dyfuzora albo poprostu ten typ tak ma...moja rada...za te cenę NIE KUPUJ nawet 3800 to za dużo....więcej jak 2800 ten motorek wart nie jest.... Edytowane 8 Października 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Ta dt to max 88 rok na 100% to niejest 97. Chyba od 92 wychodziły w tym nowym malowaniu takim fioletowym. I jeszcze ta cena za taka kase można kupić cos lepszego. http://www.bikepics.com/pictures/317472/ - Tutaj jest w takim malowaniu.. Rocznik 91' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) http://www.bikepics.com/pictures/317472/ - Tutaj jest w takim malowaniu.. Rocznik 91'mylicie sie wszyscy bo DT szly rownoczesnie w kilku malowaniach do roznych krajow. wiem bo mialem kilka DT 80. mozecie zobaczyc na mojej sygnaturce. np z moja jest czarno-fioletowa z 94 a mialem jeszcze dwie z 95: jedna bialo-czerwono-fioletowa i druga bialo czerwona. kumpel ma z 95 i ma czarno-fioletowa. a widzialem jeszcze zolto- niebieskie i czarno-zielone z takich rocznikow. wystarcze spojrzec na bikepics. dodam tylko ze raz mialem wersje na rynek brazylijski i miala dodatkowa lewa owiewke na bak A to sza jeszcze rodzaje. to powiedzicie mi czym sie ruzni ta mx od lc i lcII? i CO jeszcze jakies inne rodzaje? pozdroMX chlodzona powietrzem. LC ma juz zupelnie inna rame (jak w 125LC i R), silnik chlodzony woda i inne plastiki. LC2 ma dodatkowo hamulec tarczowy z przodu i minimalnie zmienione plastiki w stosunku do LC. No tak okienko szklane za kopka po lewej bodajze (nie pamietam dokladnie:/). Tam jak potrzasniesz motorkiem powinien byc widac poziom. PODROw dt 80 lc2 nie ma takiego okienka. poziom oleju skrzyni sprawdzc sie powinno bagnetem przy korku tyle ze wszyscy go gubia.... wiec jedynym rozsadnym wyjsciem pozostaje spuszczenie oleju ze skrzyni, zmierzenie ilosci, ponowne zalanie i ewentualne uzupelnienie Edytowane 9 Października 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) mylicie sie wszyscy bo DT szly rownoczesnie w kilku malowaniach do roznych krajow. wiem bo mialem kilka DT 80. mozecie zobaczyc na mojej sygnaturce. np z moja jest czarno-fioletowa z 94 a mialem jeszcze dwie z 95: jedna bialo-czerwono-fioletowa i druga bialo czerwona. kumpel ma z 95 i ma czarno-fioletowa. a widzialem jeszcze zolto- niebieskie i czarno-zielone z takich rocznikow. wystarcze spojrzec na bikepics. dodam tylko ze raz mialem wersje na rynek brazylijski i miala dodatkowa lewa owiewke na bakMX chlodzona powietrzem. LC ma juz zupelnie inna rame (jak w 125LC i R), silnik chlodzony woda i inne plastiki. LC2 ma dodatkowo hamulec tarczowy z przodu i minimalnie zmienione plastiki w stosunku do LC.w dt 80 lc2 nie ma takiego okienka. poziom oleju skrzyni sprawdzc sie powinno bagnetem przy korku tyle ze wszyscy go gubia.... wiec jedynym rozsadnym wyjsciem pozostaje spuszczenie oleju ze skrzyni, zmierzenie ilosci, ponowne zalanie i ewentualne uzupelnienieMam niebiesko - zolta dt 87`(wiecej w sygnaturze).. i zgadzam sie chyba z poprzednikiem co do tego malowania Edytowane 9 Października 2006 przez Baklazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 potrzebuje schematu uszczelek do dt 50 mxs silnik 13 N pilnie !!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Czy w tym miejscu gdzie linki sie łączą ta od gaźnika, dozownika i manetki jest coś co je przytrzymuje?? Ma może ktoś zdjecia jak to sie trzyma bo jak kupiłem yamaszke to nic nie było na razie przywiązałem kawal metalu ale chce to zrobić jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 oko naprawilem dt ale jest problem przejechalem kawalek i kipal zgasłą i nei chce odburzyc nie wiem czyja zalewa czy co jutro to rozkminie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Hehe moze wachy nie odkreciles?? :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 raczej nie ale jutro sprawdze i to mozliwośc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam, ostatnio troche pojeździłem i coś zaczeło mi tak jakby szumieć i lekko stukać w silniku przy redukcji biegu lub kiedy jade z górki na biegu. co to może być????? prosze o odp. bo nie daje mi to spokojupozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreda14 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Być może już było ale nie mam tyle czasu aby przejrzeć 83 strony. Czy ma ktoś schemat elektryki w dt 80 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.