Ziuteek Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 panowie czy z silnika ma wychodzic prad z wszystkich kabli jak kopie? w kostce jest 4, i luzem jest 2 czyli z wszystkich ma wychodzic napiecie? jak tak to jakie mniej wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaa Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Siema. Chciałbym prosić, aby ktoś kto ma Yamahe DT 50 (ten starzy model chyba do 90-któregoś robiony) żeby napisał mi o tym motorku jak najwięcej informacji - przeszukałem ten temat i nic konkretnego nie znalazłem. Interesują mnie: spalanie, vmax, zawieszenie, awaryjność, dostępność części, blokady i moc. Z góry dzięki. P.S Przymierzam się do kupna DT 50 - czy to dobry wybór jak na takiego łebka jak ja - 14 lat, nie umiem jeździć (za bardzo) i chce jeździć po lesie i drogach polnych? Pozdro! Czy samodzielne wyregulowanie gaznika w Dt 80 jest mozliwe? czy musza robic to ludzie z serwisu? Jak ustawia sie taki gaznik?? Czy samodzielne wyregulowanie gaznika w Dt 80 jest mozliwe? czy musza robic to ludzie z serwisu? Jak ustawia sie taki gaznik?? Oczywiście ze jest mozliwe.. Ja sam sobie ustawiałem i wyszło mi to całkiem nieźle ;D Kluczem dobrego ustawiena gaźnika jest odpowiedne dostarczenie paliwa oraz powietrza. Na gaźniku masz 2 pokrętła jedno masz ze sprężynka która odpowiada za dopływ paliwa a druga bez sprężynki za wlot powietrza. najlepiej zakręć wszystko do konca i równomiernie odkręcaj po każdym przekrecwniu próbuj zapalić motor. Gdy go zapalisz i będzie miał wysokie obroty odkręć sróbe od odpływu paliwa i odkręć tez do wlotu powietrza ;p rób tak dopóki będziesz miał w miare równe i małe obroty silnika ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Oczywiście ze jest mozliwe.. Ja sam sobie ustawiałem i wyszło mi to całkiem nieźle ;D Kluczem dobrego ustawiena gaźnika jest odpowiedne dostarczenie paliwa oraz powietrza. Na gaźniku masz 2 pokrętła jedno masz ze sprężynka która odpowiada za dopływ paliwa a druga bez sprężynki za wlot powietrza. najlepiej zakręć wszystko do konca i równomiernie odkręcaj po każdym przekrecwniu próbuj zapalić motor. Gdy go zapalisz i będzie miał wysokie obroty odkręć sróbe od odpływu paliwa i odkręć tez do wlotu powietrza ;p rób tak dopóki będziesz miał w miare równe i małe obroty silnika ;p dodam iż też ważne jest położenie iglicy-ja sporo sie namęczyłem by zaczęła dobrze jezdzić,ale jak to mówią nauka nieidzie w las. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Panowie pytanko jaki prad(wolt) ma wychodzic z silnika na modul w lc2? a jaki z modulu na cewke wysokiego napiecia podczas kopania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 O ile dobrze pamiętam cała instalacja ma 12V w każdym miejscu pomijając ładowanie które ma mieć między 13,8V a 14,4V oraz między cewką a świecą zapłonową gdzie jest ileś tam tysięcy Volt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) a gdy podlacze do lc2 modul od chinola 50 4t to powinien zagadac? a jesli nie to od jakiego chinola szukac na sprobowanie czy zagada motor? i jeszcze jedno mam cewke wn od chinola i tam jest na 2 wsowki zielona i czarna? ktora to masa a ktora zasilanie z modulu? Edytowane 10 Października 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 No i wymienilem cewke zasilajaca w silniku, pojezdzilem z 50km i dt teraz znow przerywa... o co tu chodzi bo sie juz gubie w tym motorku.. macie jkaies pomysly? znow cewka siaDA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Jaką śrubke od paliwa i powietrza, w DT jak w większości moto masz śrube od regulacji składu mieszanki i drugą od regulacji obrotów biegu jałowego. Śrube składu mieszanki zakręcasz na max i wykręcasz tyle co podaje serwisówka przeważnie 2,5 obrotu, później regulujesz tak żeby miał stabilne wolne obroty i przy nagłym odkręceniu manety nie gasł, drugą ustawiasz obroty w granicy 1100-1200 i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Kupiłem do yamhay nowy cylek tłoka pierscienie docierałem ją 500 km I teraz w sumie jest juz 200 KM po dotarciu a zauważyłem że od pewnego czasu cylinder wraz z głowicą zaczyna sie bardzo ale to bardzo szybko nagrzewac ... nie wiecie co sie mogło podziać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Kupiłem do yamhay nowy cylek tłoka pierscienie docierałem ją 500 km I teraz w sumie jest juz 200 KM po dotarciu a zauważyłem że od pewnego czasu cylinder wraz z głowicą zaczyna sie bardzo ale to bardzo szybko nagrzewac ... nie wiecie co sie mogło podziać? a ile za ten zestaw dałeś? nie czasem jakieś 150-300zł? myśle,że jak kupiłeś te chińskie to nie wymagaj niczego innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 No tak tyle dałem... A orientuje sie ktos ile kosztuje orginał albo jakis dobry zamiennik cylindra +tłoka do yamahy dt 50 R z 92 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Zamiennik też raczej dużo, Athena, Polini, Malossi to chyba jedyne firmy robiące części silnikowe do tego cacka a oni się cenią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Zamiennik też raczej dużo, Athena, Polini, Malossi to chyba jedyne firmy robiące części silnikowe do tego cacka a oni się cenią. są tańsze ale jeśli chcesz na tym polatać albo planujesz to sprzedać i żeby ktoś inny ci potem nie wygarnał kup polini jakies 50cc i masz na lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobi0101 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 a mógłbys podac koszt? Bo obecnie siedzę na necie max 10 minut i nie mam czasu zaglądanąc do tego ? Byłbym bardzo wdzięczny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Gdzie dostane tuleje mocowania silnika w ramie? czy jak to sie fachowo nazywa? Silnik ma straszne luzy w ramie nie siedzi stabilnie chodzi o dt 80 lc2 Edytowane 2 Listopada 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.