rajdowiec Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Sprawdzałeś to?? czy to tylko przypuszczenie...z tego co mi wiadomo to kartery w obu silnikach są takie same i cylinder 50 ma po prostu mniejsza tuleję....tzn ścianka zewnętrzna na dole karteru jest odpowiednio grubsza i przystosowana do mniejszej średnicy cylindra. No ale oczywiście mogę się mylić :banghead: Tak mialem oba silniki i raczej nie da rady z taka przeróbką (a po za tym na chłopski rozum to DT50MX ma rozstaw szpilek jak w silniku jawki a 80 identycznie jak WSK 125) :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 MA KTOŚ DO SPRZEDANIA CAŁY WYDECH ALBO TYLKO DYFUZOR DO DT80??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (sorki za OT _ ) A ja szukam wałka od kopajki do DT80lc wiec moze ma ktos na zbyciu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 SIEMA SIEMA Wstyd sie przyznać ale nie potrafię znaleźć nigdzie instrukcji odblokowywania starej DT 50 (powietrznej). Na pewno kryzy w dyfuzorze ale czy coś jeszcze? Chyba nie możliwe żeby to słabsze od simsonka było?A i jeszcze sie spytam bo akurat tłok się już skończył może przy okazji zapodać jej jakiś tuningowy cylinder macie jakieś pomysły gdzie szukać takich gratów? Bez zmiany gaźnika i gruchy da to wyniki? pomóżcie bo nie jestem zbytnio w temacie :banghead:Jackuzy gdyby mozna bylo wsadzic cylinder 80 to nie kupowalbym silnika :banghead:Narazie jezdzi jest ok.Z tuningowych do DT 50 MX sa cylindry 65cc. Mialem taki na poczatku i jest jakas tam roznica.Mam przelotowa koncowkeGianelli, silnik wraz z gaznikiem od DT 80 MX.Slyszalem ze jest jakas zwezka w dyfuzorze ale to trzeba by do specjalisty dac zeby dobrze pospawal.Blokady na module nie ma. W sumie to chyba tylko guma w filtrze powietrza i dyfuzor.Zgodnie z obrotomierzem nakreci sie do 9 tys i to jest MAXXXXX.Do 7 tys max mozna krecic zeby przyspieszac przy czym wyje i traci moment obrotowy.Ogolnie tez mi sie to przyslabawe wydaje.Moja DT 50 mx 5 biegow bral simsonek skuter 60cc...Japonia dluzej wytrzyma. Z moca podobnie, podobne lata produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 No ok przepraszam za moje herezje.... czyli nie da się wsadzić 80 do karterów 50 ;] teraz moja tez pewnie simson weźmie na prędkość :clap: wiecej jak 80 nie pojadę....(zębatka 48 na tyle) ale do tych 80 ciągnie ślicznie :notworthy: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 no tyle że zapewne DT50 MX ma przelożenia raczej na moc wiec i ta simek nie bedzie mogł jej dorównac :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Panowie, wylalem z dozownika olej, bede sam mieszal wache z olejem, czy musze jakos odlaczyc dozownik? I pod ktory pierscien zalozyc zabezpiecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Panowie, wylalem z dozownika olej, bede sam mieszal wache z olejem, czy musze jakos odlaczyc dozownik? I pod ktory pierscien zalozyc zabezpiecznie? Poodłączaj wężyki i powstałe w ten sposób dziurki pozaślepiaj, tylko tak, aby kiedyś dało sie to wyciągnąć. Zabezpieczenie, czyli chyba Ci chodzi o taką blaszkę dodawaną do zestawu. Załóż pod dolny pierścień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 najlepiej zebatke napedzajaca dozownik wyciagnij zeby sie pompka nie zatarla.Mam teraz 13/45.Niezbyt korzystne przelozenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 najlepiej zebatke napedzajaca dozownik wyciagnij zeby sie pompka nie zatarla.Mam teraz 13/45.Niezbyt korzystne przelozenie... Jakie masz efekty na tym przełożeniu? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 co do mieszania benzyny z olejem to trzeba oczywiscie te wezyki poodłaczac i jescze po prawej stronie (koło wejscia linki obrotomierza) masz taka pusze na 2 srobki odkrecasz i wyjmujesz cala pompke od dozownika ja jescze osobiscie wyciołem ten zbiorniczek na olej w mojej dt ...zawsze jakies miejsce na kliucze itp...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Dzieki Panowie! Kolejny problem. Odpalilem swoja dt. Stala chyba z 5h, oczywiscie co jakis czas gaszona, olalem ja woda i wlaczylem silnik i obrotomierz nie dziala ;/ za co mam sie pierw wziac? Zegary? Wogole gdzie idzie ta linka od obrotomierza w silnik? Gdzies na skrzynie? Dodam ze dozownika nie odlaczalem, a oleju w nim nie bylo, ale nie wiem czy to ma cos wspolnego. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Dzieki Panowie! Kolejny problem. Odpalilem swoja dt. Stala chyba z 5h, oczywiscie co jakis czas gaszona, olalem ja woda i wlaczylem silnik i obrotomierz nie dziala ;/ za co mam sie pierw wziac? Zegary? Wogole gdzie idzie ta linka od obrotomierza w silnik? Gdzies na skrzynie? Dodam ze dozownika nie odlaczalem, a oleju w nim nie bylo, ale nie wiem czy to ma cos wspolnego. Zacznij od mocowania linki, ona dochodzi do skrzyni w miejscu pod cylindrem z prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam94 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 witam mam pytanie co będzie silniejsze yamaha dt 80 lc2 czy derbi senda ta starsza 50 przerobić na 80 .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) co do mieszania benzyny z olejem to trzeba oczywiscie te wezyki poodłaczac i jescze po prawej stronie (koło wejscia linki obrotomierza) masz taka pusze na 2 srobki odkrecasz i wyjmujesz cala pompke od dozownika ja jescze osobiscie wyciołem ten zbiorniczek na olej w mojej dt ...zawsze jakies miejsce na kliucze itp...pzdr Jeżeli chcesz odkręcić linkę to:Najpierw odkręć od zegarów, następnie odkręć kapę od dozownika. Za dozownikiem po prawej stronie będzie śruba na imbus (przytrzymuje ona linkę co by się nie wysmykła :icon_biggrin: ) Więc odkręcasz tą śrubę i wyciągasz linkę. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez YADT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.