mjr Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Gdy macie już przelotowy dyfuzor, końcówkę i odblokowaną elektronikę to można jeszcze zmienić przełożenie w zależności od tego jak wykorzystujecie swoje dt. Ja nie miałem papierów na swój motor więc jeździłem tylko po lesie wąwozach bagnach itp. I dlatego miałem krótkie przełożenie prędkość max=80km\h niby nie dużo ale między (bardzo twardymi(nie polecam kontaktu z nimi)) sosnami rzadko miałem max ale przyśpieszenie które było dla mnie ważniejsze było super np: dt125 zostawało w tyle, a nawet crm125 mniej więcej do 4biegu było na równi, więc warto nad tym pomyśleć. Następnie można swoje dt przerobić trochę na wyczyna czyli: lampy kierunki bagażniczki itp odkręcić. Ja tak w swojej zrobiłem i może nie było zbyt wielkiej poprawy osiągów, ale w ciężkim terenie nie ma obawy że lampę do domu będziesz musiał wieść w rękach, i już nie wkurzałem się tym że na wybojach "latała mi" cała lampa i liczniki co mnie rozpraszało ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 A jaką DT tak przerobiłes 125 czy 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 (edytowane) witam szukam schematu sprzegła do dt 80 lc2 53V mam servisówke ale tam jest pokazane sprzegło chyba od MX-a z 4 tarczami a moje sprzegło ma 5 chodzi mi o dokładny schemat gdzie podkladki pod sprzegło przychodza jakieg grubosci itd,cos zle zlozylem i przy skreconym sprzegle bez podlaczonej linki juz jest rozsprzeglone Edytowane 30 Grudnia 2007 przez lord_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 witam szukam schematu sprzegła do dt 80 lc2 53V mam servisówke ale tam jest pokazane sprzegło chyba od MX-a z 4 tarczami a moje sprzegło ma 5 chodzi mi o dokładny schemat gdzie podkladki pod sprzegło przychodza jakieg grubosci itd,cos zle zlozylem i przy skreconym sprzegle bez podlaczonej linki juz jest rozsprzeglone U mnie też cos takiego było, te ramie do którego podłączona jest linka przestawiło sie i skreciłem, a dopiero wtedy to zobaczylem. A tak to miedzy każdą metalową czesci jest okładzina ze spacjalnego twożywa, zawsze kłądziesz na przemian. I jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Pfffffffff 125 mówisz że brałeś?? <lol2>Nooo bardzo ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Pfffffffff 125 mówisz że brałeś?? <lol2>Nooo bardzo ciekawe... Chyba kolega napisal ze mial w pelni odblokowane, i zebatki na przysieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Chyba kolega napisal ze mial w pelni odblokowane, i zebatki na przysieszenie.To i tak nie możliwe chyba że 125 była maxymalnie skastrtowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Ale masz filmy kolego:D 80 brałes 125:D niezle:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 no troche nierealne ale tak jak Strzałek pisał jesli 125tka była dorżnieta bądz jeżdziec jakiś lichy to całkiem możliwe :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 (edytowane) Dt125 zostawało w tyle do mojej prędkości max, a potem to chyba można wywnioskować że gdy ma większy prędkość max to ja zostawałem :bigrazz: . A ta dt125 nie była dorznięta ale była zablokowana i miała drogowe przełożenie !! Ci którzy ze mną jeździli to wiedzą a gdy by ktoś miał na mnie czekać to bym z nim nie jeździł bo szkoda jego czasu. A gdy jeździłem z kolegą właśnie na dt125 po krętych ścieżkach to nie było mowy żeby mi odjechał(ze względu na moje przełożenie). Również gdy jeździłem z hondą crm125 również po krętych ścieżkach gdzie bardziej liczy się przyśpieszenie to rzadko znikam mi z pola widzenia !! Nie mam filmików ! Dziękuje Edytowane 30 Grudnia 2007 przez mjr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 witam zmienial juz ktos swoj modul w tdr zablokowany na odblokowany ??? bo nie wiem co jest zamiennikiem zablokowanego modulu 5AN1 na odblokowany czy nie 5AN??? i jak bym zmienil na odblokowany co bym musial jeszcze zminic zeby dobrze chodzil?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 (edytowane) U mnie też cos takiego było, te ramie do którego podłączona jest linka przestawiło sie i skreciłem, a dopiero wtedy to zobaczylem. A tak to miedzy każdą metalową czesci jest okładzina ze spacjalnego twożywa, zawsze kłądziesz na przemian. I jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać. spoko fajnie błysnołeś poto mi servisówka a dokładnie schemat sprzegła aby wiedziec czy gdzies czegos nie po minołempod tuleje sprzęgła przychodzi podkładka, tak samo pomiedzy obie czesci sprzegla te zewnetrzna i te wewnetrzna przychodzi podkaldka teraz pytanie tylko jaka ???? pisanie w stylu -- jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać -- tu nic nie pomoze ja musze na podstawie czegos to sprawdzic ---------------------------------------------------- dzieki Sebay juz sobie poradzilem jednak schemat który podałes posiadam, lae t nie jest takie sprzeglo jak ja mam, moje ma o jedna wiecej przekladke i inny tloczek pozdro Edytowane 31 Grudnia 2007 przez lord_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Mam jakis schemat z opisem po niemiecku ale nie wiem czy on ci duzo pomoze, schemat:opis schemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 to tak pewnego mroznego dnia... za górami... za lasami... jezdzilem se po dzialce drifftt ;D po sniegu bo spadł, posmigalem... przestalem... znowu z 10min posmigalem... po 2-3 ide zapalic sie juz ubralem zeby posmigac po osiedlu chcialem wyjechac z bramy zaczelo przerywac ;/ zaczoł sapac z tlumnika dawał co 2 obrót tloka powietrze tak mocne z snieg odwalalo i zagasł ;/ :O... swiece wykrecilem czarna przeczyscilem nic.... patrze nie ma iskry daje inną swiece chodzi patrze stara pekła od czego to mogło peknąc na napisie br... cos tam costam ;PP ?... czym to spowodowało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Dt125 zostawało w tyle do mojej prędkości max, a potem to chyba można wywnioskować że gdy ma większy prędkość max to ja zostawałem :banghead: . A ta dt125 nie była dorznięta ale była zablokowana i miała drogowe przełożenie !! Ci którzy ze mną jeździli to wiedzą a gdy by ktoś miał na mnie czekać to bym z nim nie jeździł bo szkoda jego czasu. A gdy jeździłem z kolegą właśnie na dt125 po krętych ścieżkach to nie było mowy żeby mi odjechał(ze względu na moje przełożenie). Również gdy jeździłem z hondą crm125 również po krętych ścieżkach gdzie bardziej liczy się przyśpieszenie to rzadko znikam mi z pola widzenia !! Nie mam filmików ! Dziękuje Zgadzam się z tobą, ale tylko w jednym przypadku :icon_biggrin: Ta DT 125 to musiała byś zduszona padlina :cool: :banghead: Ale ok skończmy temat hehe ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.