pawel125r Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Tak jak jest wciśniete to wyłączone, a jak wyciągniesz to chodzi na ssaniu. MI DT'tka rano pali na ssaniu bez gazu zawsze za drugim kopnięciem (co innego jak już świeca była złomowata :banghead: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Mam problem: ostatnio ukręciłem śrubę przy kopce(ta co trzyma kopke na frezach). Więc rozwierciłem resztki które tam tkwiły i wsadziłem nowa śrubę dokręcając ją z drugiej strony. Jednak kopniak cały czas lata i boje sie żeby mi się frezy nie rozwaliły. Dokrecam śrube do oporu jest wszystko git, a po kilku kopnięciach znowu kopajka lata jak na gównie. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Tak jak jest wciśniete to wyłączone, a jak wyciągniesz to chodzi na ssaniu. MI DT'tka rano pali na ssaniu bez gazu zawsze za drugim kopnięciem (co innego jak już świeca była złomowata :icon_mrgreen: ) Nom juz sie nauczylem... Mi tak samo za drogim razem bez gazu, chyba ze przed 1 kopnieciem popapuje troche kopka zeby paliwko wtloczylo sie do cylindra. I takie pytanie, gdy odblokuje swoja DT'tke to bede czul duzy przyplyw mocy? I czy bedzie sie wtedy szybciej wkrecal na obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Mam problem: ostatnio ukręciłem śrubę przy kopce(ta co trzyma kopke na frezach). Więc rozwierciłem resztki które tam tkwiły i wsadziłem nowa śrubę dokręcając ją z drugiej strony. Jednak kopniak cały czas lata i boje sie żeby mi się frezy nie rozwaliły. Dokrecam śrube do oporu jest wszystko git, a po kilku kopnięciach znowu kopajka lata jak na gównie. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić?? Pewnie za cienką śrubę wkręciłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) Mam problem: ostatnio ukręciłem śrubę przy kopce(ta co trzyma kopke na frezach). Więc rozwierciłem resztki które tam tkwiły i wsadziłem nowa śrubę dokręcając ją z drugiej strony. Jednak kopniak cały czas lata i boje sie żeby mi się frezy nie rozwaliły. Dokrecam śrube do oporu jest wszystko git, a po kilku kopnięciach znowu kopajka lata jak na gównie. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić?? możesz spróbować myk z blaszką... ja tak mam załatwiony obrobiony juz nieco wielowypust na dźwigience zmiany biegów ale nie wiem jak to będzie działać na kopce.... musisz wyciąć z cienkiej blachy (z doświadczenia sprawdziłem ze najlepsza jest blacha z dezodorantu :) bierzesz taki stary dezodorant najpierw przebijasz go w jednym miejscu aby rozszczelnić zbiornik a potem wycinasz z tego blachę.) pasek na szerokość tego mocowania na kopce i na długość nieco ponad obwód tego wałka. tak z 2-3mm więcej, następnie musisz czymś rozszerzyć mocowanie na kopce i zwinięta blaszkę wkłądasz w to mocowanie i wbijasz całość na wałek. następnie przykręcasz jak najmocniej (już nie jedną srubę i nie dwie urwałem dokręcając dźwigienkę więc nie przejmuj się :clap:) Powodzenia...nie wiem czy to zadziała w twoim przypadku ale możesz spróbować. Edytowane 6 Października 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 z puszki po piwie/coli też można, i do tego śruba klasy 8.8/10.8 z "wydłużoną" nakrętką Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero0 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Witam Proszę wszystkich o udzielenie poradyOd ponad tygodnia jestem posiadaczem yamahy dt200. Po zakupie chcieliśmy przyjechać na nim do domu bo nie mieliśmy przyczepy.Po przejechaniu około 15km motor zgasł okazało się że nie ma paliwa dolaliśmy ale bez oleju, który wlaliśmy dopiero za kolejne 10km. Potem znowu zgas za jakieś 15km odczekaliśmy chwile ok.3 minuty i znowu odpalił. W końcu przyjechał po nas kumpel busem bo stwierdziliśmy że taka jazda nie ma sensu. W domu okazało się że w chłodnicy brakuje płynu.Czy możliwe że dlatego gasł??Ale najważniejszym problemem jest że nie zawsze odpala jakieś raz na 10 prób czasem odpali tylko na tyle że zapali się kontrolka od luzu i gaśnie. Następnym problemem jest to że czasem nie wchodzi na obroty a czasem gaśnie na niskich. Poradźcie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 no be wody i oleju, to moze być tłoczek:/ proponuje w okno wylotowe spojrzeć. A to zę gasł to normalne. Bo tłok od braku chłodzenia puchł. A teraz kilka moich pytań:-Co moze być powodem wyższych obrotów podczas jazdy po mokrym, Jak troche popada to moto przycina mi się na 4 tyś obotów i nie chce zchodzić. Po czasie jak przestaje jeździć i odpalę to ładnie trzyma obroty na 2 tyś. i nie ma problemu- jak utwardzić tylny amor w dt?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) Witam Proszę wszystkich o udzielenie poradyOd ponad tygodnia jestem posiadaczem yamahy dt200. Po zakupie chcieliśmy przyjechać na nim do domu bo nie mieliśmy przyczepy.Po przejechaniu około 15km motor zgasł okazało się że nie ma paliwa dolaliśmy ale bez oleju, który wlaliśmy dopiero za kolejne 10km. Potem znowu zgas za jakieś 15km odczekaliśmy chwile ok.3 minuty i znowu odpalił. W końcu przyjechał po nas kumpel busem bo stwierdziliśmy że taka jazda nie ma sensu. W domu okazało się że w chłodnicy brakuje płynu.Czy możliwe że dlatego gasł??Ale najważniejszym problemem jest że nie zawsze odpala jakieś raz na 10 prób czasem odpali tylko na tyle że zapali się kontrolka od luzu i gaśnie. Następnym problemem jest to że czasem nie wchodzi na obroty a czasem gaśnie na niskich. Poradźcie coś OJJJ no to gratuluje.... silnik bez oleju i bez chłodzienia... masz do wymiany tłok i oby nie szlif cylindra.... a do DT200 to będzie cięzko znaleśc częsci w naszym pieknym kraju nad wisłą... powodzenia.... Edytowane 6 Października 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A teraz kilka moich pytań:-Co moze być powodem wyższych obrotów podczas jazdy po mokrym, Jak troche popada to moto przycina mi się na 4 tyś obotów i nie chce zchodzić. Po czasie jak przestaje jeździć i odpalę to ładnie trzyma obroty na 2 tyś. i nie ma problemu- jak utwardzić tylny amor w dt??moim zdaniem masz poluzowany filtr powietrza i dostaje troche lewego a ze przy zmianie wilgotnosci (mokro) powietrze ma inne parametry to obroty nie spadaja, albo masz zle wyregulowany gaznikpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 gaźnik jest wyregulowany że aż miło, a z filtrem spojrzę, zobaczę gdzie możełapać lewe pow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam sprzedaje ktos z was moze yamahe dt 125 ???? interesują mnei te nowsze roczniki powiedzmy od 98 w gore badz moge zamienci sie za aprilie rs z 99 roku . Wiem ze od tego jest dział "giełda" ale mysle ze tutaj zagladaja uzytkownicy dt'tek to mam wieksza szanse cos znalezc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam Proszę wszystkich o udzielenie poradyOd ponad tygodnia jestem posiadaczem yamahy dt200. Po zakupie chcieliśmy przyjechać na nim do domu bo nie mieliśmy przyczepy.Po przejechaniu około 15km motor zgasł okazało się że nie ma paliwa dolaliśmy ale bez oleju, który wlaliśmy dopiero za kolejne 10km. Potem znowu zgas za jakieś 15km odczekaliśmy chwile ok.3 minuty i znowu odpalił. W końcu przyjechał po nas kumpel busem bo stwierdziliśmy że taka jazda nie ma sensu. W domu okazało się że w chłodnicy brakuje płynu.Czy możliwe że dlatego gasł??Ale najważniejszym problemem jest że nie zawsze odpala jakieś raz na 10 prób czasem odpali tylko na tyle że zapali się kontrolka od luzu i gaśnie. Następnym problemem jest to że czasem nie wchodzi na obroty a czasem gaśnie na niskich. Poradźcie coś Cześć nero0! :bigrazz: Mam taką małą prośbę - mógłbyś umieścić fotki Twojej DT200? :) Rzadko spotykany sprzęt to raczej jest i chętnie bym zobaczył, pewnie nie tylko ja ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 ma ktoś do sprzedania dżwignie zmiany biegów albo ślimak prędkościomierza? jak tak to jakich cenach???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 ma ktoś do sprzedania dżwignie zmiany biegów albo ślimak prędkościomierza? jak tak to jakich cenach???? polecam ci wejsc na allegro i poszukac tam gdzie maja cale dt na czesci i popytac sie paru gosci o cene i odrazu bedziesz wiedzial miejwiecej po ile to chodzi. a ja mam takie pytanie ile lataliscie swoimi dt?? tak dla porownania jaka pojemnosc ile leci. a i czy roczniki dt80lc2 roznia sie od siebie jakimis czesciami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.