Jackuzy Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 (edytowane) Tajwany nie są złe ale wiadomo co firma to firma :P. Wymieniasz nie wał tylko korbowód, no chyba ze masz krzywy wał. Ja myśle ze powinieneś sobie z netu sciągnąć serwisówkę na wszelki wypadek i samemu to zrobić (poza oczywiscie wymiana korbowodu).... silnik rozebrac naprawde trudno nie jest i złozyć też :) łozyska na wał kupisz za jakieś 15zł może mniej, korbowód będzie cię kosztował zalezy jaki między 70 a 200zł robocizna to zalezy gdzie ale między 50 a 100zł za ten korbowód. no i założenie tłoka i cylka to sobie dasz radę sam a ceny musisz poszukać w necie za komplet lub jak kupisz oryginała to jeszcze szlif za jakieś 50zł i do tego tłoczek (polecam tajwana ze skleu Klasa ;) tani i w brew pozorom dobry :biggrin: ) do tego dolicz sobie cene zestawu uszczelniaczy i uszczelek (w sumie wyjdzie jakieś 70zł) Gdy samodzielnie złożony silnik odpalasz i działa to jest niezrównane uczucie :wink: naprawdę polecam (no i ten stres tuż przed :wink::D:D ) Spróbuj :wink: a dolicz sobie ze samemu to zrobisz w jakieś 4 dni (za pierwszym razem ja trzeci raz jak rozkładałem silnik na pół to się wyrobiłem w 3h :cool: ) oczywiscie mówie od rozłozenia do złozenia kompletnego :wink: a oddając to do mechanika zajmie mu to pewnie z miesiąc ... przynajmniej u mnie takie są terminy od 3 do 5 tygodni... są zawaleni prać ai tyle. Polecam :) Edytowane 18 Września 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 witam czy ktos z was uzytkuje ymahade dt 80 lc 2 bez termostatu ??bo chyba mi wysiadl bo motorek chlodzenia nie dostawal i sie zblokowal dopiero jak ostygł to cylindre pusciltlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 a i jeszcze zapomialem. ile kosztuje wał z lozyskami??? i moze ktos wie ile kosztowałoby przeprowadzenie takiego remontu u mechanika tak miej wiecej czyli wymiana walu i tloka cylindra czyli w sumie to generalka. Ja właśnie założyłem wał po regenarecji. Razem 360zł (mechanik wyszukał mi wał tuningowy więc powinien wytrzymać 110ccm pojemności) Nowy wał to koszt ok 1000zł więc chyba nie wchodzi w grę, a cena za robotę to zależy od mechanika myśle,że ok 150 weźmie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 mam takie pytanie które pewnie zostanie bez odpowiedzi ale można spróbować :notworthy: Czy amortyzator tylni z MX rożni się długością od amorka z LC? Na pewno różnią się skokiem ale czy dużo długością też? Czy mocowania są takie same czy inne? tak się zastanawiam czy by nie założyć takiego od LC i troche przedłużyć sobie skok tylnego zawieszenia. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 to znaczy jesli mam luzy na wale to powinienem wymienic łozyska i cos jeszcze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 jakie oznaczenia ma wal tuningowy do dt 8 lc2 ?? ja mam silnik 53V gdzie wal z korbowodem ma oznaczenia 2RA i srednica dolnego swoznia ma 20 mmmoge gdzies taki korbowód dokupic bo nigdzie nie mogeznaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 to znaczy jesli mam luzy na wale to powinienem wymienic łozyska i cos jeszcze??? Jezeli masz luzy na wale np od strony magneta labo sprzegła to musisz wymienić łozyska i przy okazji dobrze jest jak wymienisz simeringi. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszak Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 cześć, kolega ma na sprzedanie dt 125 z 2003 roku, czarna przebieg 14tys, 2gi wlasciciel (on od 3 lat), stan techniczny jak on to mowi zajebisty, plastiki troche poobijanechce za to jakies 8000zł ale na wiosne pewnie sprzeda taniej no i takie pytanie: on ma tą starą lampę w dt, teraz sie robi te nowsze, bedzi problem z wymianą lampy?i badziej mi sie podoba dt niebieska od czarnej, ile by kosztowalo wymienienie wszystkich plastikow na niebieskie? i gdzie mozna kupic plastiki, na allegro tego nie ma. aha, mowi ze spalanie to po asfalcie przy predkosciach 70-90 jakies 4l/100km w terenie duzo wiecej. prawda ze na asfalie spalanie jest takie niskie? chcialbym ten motor do jezdzenia po asfalcie, nie mialem motoru wczesniej slbo sie znam na nich, jezdzilem ta dt i dawalem rade, pozatym zaufany czlowiek warto sie zastanawiac nad tym moto? i powiedzcie jak z wymiana plastikow :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Siemka :buttrock:Czy ta kierowniczka będzie odpowiednia do DT125? :biggrin:http://allegro.pl/item246175086_aluminiowa...ocja_od_ss.html Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Jak chcesz to ja mam swoją na sprzedasz Niebieską:buttrock::Dhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M540704 A kiera powinna pasowaćPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 siemaczym rozni sie dt125r z 90 -92 roku od takich z lat 97-00? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Siema, moja yamaszka kreci sie na biegu tylko do 6 tyś obr. na wolnych idze spokojnie do 10, jak czasami dobrze sie wkreci na biegu to dojdzie do 7.I teraz pytanie czy szukac problemu gdzies w gaźniku czy wydechu, czy może modół mi te obroty tak blokuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Może głupie pytanie, ale wlałem do DT olej Castrol 2T taki właśnie http://www.castrol.com/liveassets/bp_inter...t_1l_052007.jpg i nie wiem czy jest on dobry do tego moto, bo jak czytam forum to widze że radzicie wlewac Castrol R2. Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Naspin ogólnie patrząc to niczym, ewentualnie kolorem plastików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) heh no ja mam też trochę niedorozwinięte pytanie : otóż ściągnąłem wydech ustawiłem tłok w dolnym martwym punkcie wsadziłem palec przez otwór wydechowy, i tłokiem idzie ruszać w kierunku gaźnika i wydechu ale nie dużo, jakieś 0,5 - 1mm!! czy tak powinno być ?? mi się zdaje, że nie :icon_mrgreen: ale dt to taki dziwny motor, że wolę się zapytać :icon_mrgreen: Edytowane 21 Września 2007 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.