krzyniu Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Co do mocy motorków to juz nie moge tego czytac :P :wink: jeden mowi ze jego ma 12 koni a drugi ze 16 (mowie tu teraz ogólnie) a tak naprawde dt to dt i cudów z tego nie bedzie. Jak ktos wam powie przy kupnie, ze wasza dt ma 20 koni bo jest po tuningu to tez bedziecie pisac ze ma 20 KM. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 hehe zgadzam się :wink: zresztą prawda jest taka ze kazdy z tych motorków ma moc nieco inną. jedne są mocniejsze inne nie związane jest o ze zużyciem elementów, blokadami, sposobami docierania, czy wreszcie regulacją :P umówmy się ze DT80 LCII ma moc pomiędzy 10 a 15KM i niech tak zostanie :bigrazz: a 53v to model DT80LCII na niemcy tak samo jak 5J1 to model DT80MX na niemcy :) Pozdówka Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 No nie wiem Jackuzy czy te 53v ma znaczenie modelowe i raczej wątpie, gdyż u mnie u brieffie jest wpisane: Typ und Ausfuhrung - 3JX (DT80LC) i według mnie to właśnie symbol 3JX oznacza ten model, pojawia się w numerze ramy, silnika, widniejena gaźniku. 53V mam tylko nabite na króćcu ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 3jx nie zawsze musi oznaczać dt, w niemczech nie zawsze zapisuje sie pod tymi takim oznaczeniem, kiedyś ojciec odprawiał 2 motorki z niemiec, różnej marki a w briefie to oznaczenie było taki samo. dopiero jak w ustawach poszukał to okazało sie ze jest dobrze.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 witam jaki lać olej do przednich amortyzatorów i ile mam go wlać ?? wiem że już było ale ciężko jest tutaj cokolwiek znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Heh znowu musze upominac sie ze wersji dt było wiele i jest rówiez DT 80 LC II 53v o mocy 16 KONI MECHANICZNYCH po zdjeciu wszelkich blokad , NAJSłABSZE WERSJE MAJA TYLKO 12 KONI PO ZDJECIU BLOKAD :banghead: Jakie 16km. Miałem na kompie książke serwisową więc tam jest wykres i se zobacz ile ma odblokowana dt 80 lcII v53. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 witam jaki lać olej do przednich amortyzatorów i ile mam go wlać ?? wiem że już było ale ciężko jest tutaj cokolwiek znaleźć Wlewasz 366cm3(tak podawał mi jeden z forumowiczów) ja lałem przez tą małą śrubkę na dole, ten olej http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...roducts_id=1199 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 (edytowane) ja do swojego wlałem 20w i jestem genialnie zadowolony jakby po regenaeracji dt tak nie siada i skakać mo,zna wyżeji nie odczyłem bulu nadgarstków i innych niedogondności jakie m iały niby być, nie wszystko musi być książka Edytowane 16 Sierpnia 2007 przez kamiljan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ma pytanie dot. dozownika, mianowicie, chcę go odłączyć, wiem ze olej jest prowadzony do krućca ssącego, ale jeszce jest drugie miejsce gdzie wchodzi olej (miejsce to przypominało mi raczej pompę oleju dochodzi tam linka od gazu) pytanie co może mi sie stać jeżeli nie będę miał dozownika?? I jakie są minusy jazdy na mieszance(poza koniecznością mieszania)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ma pytanie dot. dozownika, mianowicie, chcę go odłączyć, wiem ze olej jest prowadzony do krućca ssącego, ale jeszce jest drugie miejsce gdzie wchodzi olej (miejsce to przypominało mi raczej pompę oleju dochodzi tam linka od gazu) pytanie co może mi sie stać jeżeli nie będę miał dozownika?? I jakie są minusy jazdy na mieszance(poza koniecznością mieszania)??minusów raczej nie ma.Jest bezpieczniej bez dozownika ale gdy jest on dobry nie potrzeba go zmieniac.W pelni sprawny dozownik jest bezpieczny i mozna na nim szalec tak jak na mieszance, z wieksza wygoda.Pozrdawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 no to raczej zdejmuje. A i mam pytanie czy ktoś z was może chce sprzedać swoją Dt (oczywiscie 125) bo mam chrapke na drugą. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Witam ponownie.Chłop w szlifie powiedział mi ze tłok prawdopodobnie jest zatarty z braku oleju.Jak sprawdzic czy dozownik podaje odpowiednia ilosc oleju (o ile wogule ja podaje :| ) ???? Z góry Thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Najlepiej dac sobie spokój z dozownikiem i lać mieszankę. Pewniejsze. A jak chcesz sprawdzić to jak to zrobić masz napisane w serwisówce. Pozdrawiam Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 najlepiej to dolewać troszkę oleju do baku a patrzeć regularnie czy ubywa nam olej od dozownika, ale jak sie tłoczek zaciera to powinno to być widoczne po podniesionej temperaturze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Ja tam używam dozownika i nie narzekam, nie wiem po co kombinujecie - z usuwaniem dozownika i robieniem mieszanki paliwa z olejem. Do tego jest dozownik... :Dpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.