kolo98 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 ok dzieki, przy okazji dam lnka na swoje sprzety, chociaz teraz juz tylko jeden mi zostal http://www.bikepics.com/members/pawel125r/http://www.bikepics.com/members/pawel80r/ P.S musze jakies nowe wstawic, bo te juz troszke stare sa :cool:kiedys ogladalem twoj profil na bikepics... zawsze gdy widze białą wersje brasil to szybciej bije serce :) a tak wogule to gdzie dorwales dwie takie? ja mam brasil ale ta czarna i one nie mialy owiewek na bak z obu stron :cool: zreszta w tych bialych sa wyj**ane okleiny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Witam!Potrzebuje bardzo pilnie ściągacz magneta do DT 80 lc2.Czy ktoś z Was ma może taki na zbyciu?Jak coś to prosze pisać na PW, bądź na GG: 2872389.Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 witam właśnie szykuje sie do dłuższej trasy moją dt, możecie napisać co w szczególności zabrać co może się mi zepsuć w drodze, co zabrać poza skrzynką z narzędziami i świecą. Jeszcze mam 2 pytania:1) czy do klejenia dętki są potrzebne jakieś specjalne łatki, czy zwykłe rowerowe??2) czy na trase muszę mieć w moto założony ślizg łańcucha?? Trasa ma ok 450 km w jedną strone Przede wszystkim ze 2000zł na paliwo.. ;/tak to oczywiście narzędzia... klucz do świec, świecedentki (mi wyrwało wentyl)ślizg musi być! Ponawiam pytanie:nie wiecie może w Warszawie kto by się podjął rozblokowania modułu ?prosil bym o odpowiedź pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 a ślizg gdzie dorwę?? bo szukam od kilku tygodni w necie i nic nie mogę znaleźć do dt, a nie wiem od czego by pasowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 szukaj takie sklepy jak moto akcesoria, klasa, larsson itp no i alledrogo oczywiscie :banghead:ps. zapytaj kolege o nicku STRUGAL sam wykonał ślizg ale w dt 50 :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 kiedys ogladalem twoj profil na bikepics... zawsze gdy widze białą wersje brasil to szybciej bije serce ;) a tak wogule to gdzie dorwales dwie takie? ja mam brasil ale ta czarna i one nie mialy owiewek na bak z obu stron :biggrin: zreszta w tych bialych sa wyj**ane okleiny ;) Miło, że już wcześniej oglądałeś, lecz to nie jest brazylijska, a hiszpańska wersja :)-> osłona także z lewej strony baku-> obręcze hiszpańskiej firmy AKRONT-> sprzęgło 5 tarczek-> orginalnie 72ccm pojemności (moja aktualnie ma juz więcej)-> pompa hamulcowa NISSIN i zacisk dwutłoczkowy BREMBO->ponadto w mojej wydech tuning i tylny amor MARZOCCHIpozdrawiam :banghead: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 witam właśnie szykuje sie do dłuższej trasy moją dt, możecie napisać co w szczególności zabrać co może się mi zepsuć w drodze, co zabrać poza skrzynką z narzędziami i świecą. Jeszcze mam 2 pytania:1) czy do klejenia dętki są potrzebne jakieś specjalne łatki, czy zwykłe rowerowe??2) czy na trase muszę mieć w moto założony ślizg łańcucha?? Trasa ma ok 450 km w jedną stroneJest taki temat w mechanice motocykli 2T "Jak przygotować 2T do podróży".Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Panowie pomóżcie człowiekowi w potrzebie bo mnie tu już nerwica bierze z tym zapłonem :) Czy wg tego schematu http://img244.imageshack.us/my.php?image=elektrykapa6.jpg kabel W/R idący do CDI powinien dawać napięcie czy nie ? Całą instalacje obleciałem i nie moge dojść gdzie zgubiłem iskre :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_szo Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 witam, Tydzien temu zakupilem yamahe dt 125 `97r. Motor jednak osiaga max 10 tys obrotow czyli jest czesciowo zablokowana. Podobno w tlumiku byla usunieta blokada. Prawdopodobnie posiada jeszcze ograniczenia na module. Czy oplacalne jest sciaganie tej ze blokady ? Wiecie moze jakis koszt jest takiej przyjemnosci w serwisie ? Czy odczuwalna jest duza roznica gdy motor bedzie wspinal ze o te 2 tys obrotow wiecej ? Z gory wielkie dzieki za pomoc pozdrawiamKamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 A ja mam taki głupi problem wsadziłem do swojego przybytku (Yamaha dt50mxs) silnik mam od dt80 mx 5J1 ,wsadziłem do niej oryginalny gaźnik Y16P i mam taki dziwny problem pali tylko na ssaniu jak zapali to musze poczekać no dosłownie z 5/10 minut żeby miała wysokie obroty i dało sie jechać , na cieplym silniku ten problem znika ;| nie wiecie co może byc tego przyczyną jak ją na zimnym pale chce dodać gazu to jest buuuuu i czasem coś pśknie czasem zgaśnie ,po paru takich nieudanych przegazówkach odzyskuje pełen zakres obrotów i można śmiało jechać ;| co to może być ?? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 witam, Tydzien temu zakupilem yamahe dt 125 `97r. Motor jednak osiaga max 10 tys obrotow czyli jest czesciowo zablokowana. Podobno w tlumiku byla usunieta blokada. Prawdopodobnie posiada jeszcze ograniczenia na module. Czy oplacalne jest sciaganie tej ze blokady ? Wiecie moze jakis koszt jest takiej przyjemnosci w serwisie ? Czy odczuwalna jest duza roznica gdy motor bedzie wspinal ze o te 2 tys obrotow wiecej ? Z gory wielkie dzieki za pomoc pozdrawiamKamil Ja mam Dt 80Lc jak ją kupiłem to miałem w niej wycięty dyfuzor i "zrobiony" moduł. W prawdzie nie jeździłem seryjną dt 80lc ale muszę powiedzieć ze w mojej te górne obroty czasem np: w zakręcie bardzo się przydają !! Kilka razy jeździłem z moim kolegą który miał dt125 tylko ze to była seria, to do prędkości 80km\h zostawał w tyle !! Ciekawe ile kosztuje takie zrobienie modułu bo jak sporo to raczej nie warto tego robić. A gdzieś słyszałem ze tuning tego modułu polega na zlutowaniu kilku styków razem no tylko trzeba wiedzieć których !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 bart90dt125 znajomy ma uslizg zrobiony z drewna ,ale nie wie czy to dobry i sprawdzony pomysł. witam Tydzien temu zakupilem yamahe dt 125 `97r. Motor jednak osiaga max 10 tys obrotow czyli jest czesciowo zablokowana. Podobno w tlumiku byla usunieta blokada. Prawdopodobnie posiada jeszcze ograniczenia na module. Czy oplacalne jest sciaganie tej ze blokady ? Wiecie moze jakis koszt jest takiej przyjemnosci w serwisie ? Czy odczuwalna jest duza roznica gdy motor bedzie wspinal ze o te 2 tys obrotow wiecej ? Z gory wielkie dzieki za pomoc pozdrawiamKamil Gosciu odblokował koledze DT w kilka minut i czynnośc ta polegała miedzy innymi na zlutowaniu kilku styków jak juz wcześniej wspomniano (moze lepiej niech się szyszunia 1514 wypowie w końcu przy tym był). pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 a ślizg gdzie dorwę?? bo szukam od kilku tygodni w necie i nic nie mogę znaleźć do dt, a nie wiem od czego by pasowała Ja w swojej dt jak ją kupiłem nie miałem ślizgu i w ogóle wydaje mi się ze niektóre roczniki nie miały montowanych ślizgów bo właśnie na moim wahaczu nie ma żadnych mocowań i nic w tym stylu. Przez jakiś czas jeździłem bez ślizgu ale w końcu go zrobiłem i wydaje mi się że jest dobrze a więc: kolega dał mi swój stary ślizg z ktm exc 400 który przylega do wahacza z obu stron góra była wytarta ale duł nie więc odciołem górną część a dolną odpowiednio poprzycinałem i dopasowałem do yamahy przykleiłem to na klej chyba technikol i teraz jest nie do zdarcia bardzo dobrze się trzyma i łańcuch nie jedzie po wahaczu. Więc nie gdy nie możesz znajść orginalnego ślizgu to weź zmątuj sobie odpowiedni materiał i przyklej !!! i będzie dobrze to moja rada :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Witam!Potrzebuje bardzo pilnie ściągacz magneta do DT 80 lc2.Czy ktoś z Was ma może taki na zbyciu?Jak coś to prosze pisać na PW, bądź na GG: 2872389.Z góry dzięki. Może ma ktoś jakiś pomysł. Jak zdjąć to piekielne magneto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Pomysł jest taki, że jeżeli masz wyjęty silnik to weź go to tokarza on sprawdzi co i jak i ci wytoczy idealny ściągacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.