Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

ok dzieki, przy okazji dam lnka na swoje sprzety, chociaz teraz juz tylko jeden mi zostal

http://www.bikepics.com/members/pawel125r/

http://www.bikepics.com/members/pawel80r/

 

P.S musze jakies nowe wstawic, bo te juz troszke stare sa :cool:

kiedys ogladalem twoj profil na bikepics... zawsze gdy widze białą wersje brasil to szybciej bije serce :) a tak wogule to gdzie dorwales dwie takie? ja mam brasil ale ta czarna i one nie mialy owiewek na bak z obu stron :cool: zreszta w tych bialych sa wyj**ane okleiny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie szykuje sie do dłuższej trasy moją dt, możecie napisać co w szczególności zabrać co może się mi zepsuć w drodze, co zabrać poza skrzynką z narzędziami i świecą. Jeszcze mam 2 pytania:

1) czy do klejenia dętki są potrzebne jakieś specjalne łatki, czy zwykłe rowerowe??

2) czy na trase muszę mieć w moto założony ślizg łańcucha??

 

Trasa ma ok 450 km w jedną strone

 

Przede wszystkim ze 2000zł na paliwo.. ;/

tak to oczywiście narzędzia... klucz do świec, świece

dentki (mi wyrwało wentyl)

ślizg musi być!

 

Ponawiam pytanie:

nie wiecie może w Warszawie kto by się podjął rozblokowania modułu ?

prosil bym o odpowiedź

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys ogladalem twoj profil na bikepics... zawsze gdy widze białą wersje brasil to szybciej bije serce ;) a tak wogule to gdzie dorwales dwie takie? ja mam brasil ale ta czarna i one nie mialy owiewek na bak z obu stron :biggrin: zreszta w tych bialych sa wyj**ane okleiny ;)

 

Miło, że już wcześniej oglądałeś, lecz to nie jest brazylijska, a hiszpańska wersja :)

-> osłona także z lewej strony baku

-> obręcze hiszpańskiej firmy AKRONT

-> sprzęgło 5 tarczek

-> orginalnie 72ccm pojemności (moja aktualnie ma juz więcej)

-> pompa hamulcowa NISSIN i zacisk dwutłoczkowy BREMBO

->ponadto w mojej wydech tuning i tylny amor MARZOCCHI

pozdrawiam :banghead: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie szykuje sie do dłuższej trasy moją dt, możecie napisać co w szczególności zabrać co może się mi zepsuć w drodze, co zabrać poza skrzynką z narzędziami i świecą. Jeszcze mam 2 pytania:

1) czy do klejenia dętki są potrzebne jakieś specjalne łatki, czy zwykłe rowerowe??

2) czy na trase muszę mieć w moto założony ślizg łańcucha??

 

Trasa ma ok 450 km w jedną strone

Jest taki temat w mechanice motocykli 2T "Jak przygotować 2T do podróży".

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie człowiekowi w potrzebie bo mnie tu już nerwica bierze z tym zapłonem :) Czy wg tego schematu http://img244.imageshack.us/my.php?image=elektrykapa6.jpg kabel W/R idący do CDI powinien dawać napięcie czy nie ? Całą instalacje obleciałem i nie moge dojść gdzie zgubiłem iskre :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Tydzien temu zakupilem yamahe dt 125 `97r. Motor jednak osiaga max 10 tys obrotow czyli jest czesciowo zablokowana. Podobno w tlumiku byla usunieta blokada. Prawdopodobnie posiada jeszcze ograniczenia na module. Czy oplacalne jest sciaganie tej ze blokady ? Wiecie moze jakis koszt jest takiej przyjemnosci w serwisie ? Czy odczuwalna jest duza roznica gdy motor bedzie wspinal ze o te 2 tys obrotow wiecej ?

 

Z gory wielkie dzieki za pomoc

 

pozdrawiam

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki głupi problem wsadziłem do swojego przybytku (Yamaha dt50mxs) silnik mam od dt80 mx 5J1 ,wsadziłem do niej oryginalny gaźnik Y16P i mam taki dziwny problem pali tylko na ssaniu jak zapali to musze poczekać no dosłownie z 5/10 minut żeby miała wysokie obroty i dało sie jechać , na cieplym silniku ten problem znika ;| nie wiecie co może byc tego przyczyną jak ją na zimnym pale chce dodać gazu to jest buuuuu i czasem coś pśknie czasem zgaśnie ,po paru takich nieudanych przegazówkach odzyskuje pełen zakres obrotów i można śmiało jechać ;| co to może być ?? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Tydzien temu zakupilem yamahe dt 125 `97r. Motor jednak osiaga max 10 tys obrotow czyli jest czesciowo zablokowana. Podobno w tlumiku byla usunieta blokada. Prawdopodobnie posiada jeszcze ograniczenia na module. Czy oplacalne jest sciaganie tej ze blokady ? Wiecie moze jakis koszt jest takiej przyjemnosci w serwisie ? Czy odczuwalna jest duza roznica gdy motor bedzie wspinal ze o te 2 tys obrotow wiecej ?

 

Z gory wielkie dzieki za pomoc

 

pozdrawiam

Kamil

 

Ja mam Dt 80Lc jak ją kupiłem to miałem w niej wycięty dyfuzor i "zrobiony" moduł. W prawdzie nie jeździłem seryjną dt 80lc ale muszę powiedzieć ze w mojej te górne obroty czasem np: w zakręcie bardzo się przydają !!

Kilka razy jeździłem z moim kolegą który miał dt125 tylko ze to była seria, to do prędkości 80km\h zostawał w tyle !! Ciekawe ile kosztuje takie zrobienie modułu bo jak sporo to raczej nie warto tego robić. A gdzieś słyszałem ze tuning tego modułu polega na zlutowaniu kilku styków razem no tylko trzeba wiedzieć których !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart90dt125 znajomy ma uslizg zrobiony z drewna ,ale nie wie czy to dobry i sprawdzony pomysł.

 

 

witam

 

Tydzien temu zakupilem yamahe dt 125 `97r. Motor jednak osiaga max 10 tys obrotow czyli jest czesciowo zablokowana. Podobno w tlumiku byla usunieta blokada. Prawdopodobnie posiada jeszcze ograniczenia na module. Czy oplacalne jest sciaganie tej ze blokady ? Wiecie moze jakis koszt jest takiej przyjemnosci w serwisie ? Czy odczuwalna jest duza roznica gdy motor bedzie wspinal ze o te 2 tys obrotow wiecej ?

 

Z gory wielkie dzieki za pomoc

 

pozdrawiam

Kamil

 

Gosciu odblokował koledze DT w kilka minut i czynnośc ta polegała miedzy innymi na zlutowaniu kilku styków jak juz wcześniej wspomniano (moze lepiej niech się szyszunia 1514 wypowie w końcu przy tym był).

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ślizg gdzie dorwę?? bo szukam od kilku tygodni w necie i nic nie mogę znaleźć do dt, a nie wiem od czego by pasowała

 

Ja w swojej dt jak ją kupiłem nie miałem ślizgu i w ogóle wydaje mi się ze niektóre roczniki nie miały montowanych ślizgów bo właśnie na moim wahaczu nie ma żadnych mocowań i nic w tym stylu. Przez jakiś czas

jeździłem bez ślizgu ale w końcu go zrobiłem i wydaje mi się że jest dobrze a więc: kolega dał mi swój stary ślizg z ktm exc 400 który przylega do wahacza z obu stron góra była wytarta ale duł nie więc odciołem górną część a dolną odpowiednio poprzycinałem i dopasowałem do yamahy przykleiłem to na klej chyba technikol i teraz jest nie do zdarcia bardzo dobrze się trzyma i łańcuch nie jedzie po wahaczu. Więc nie gdy nie możesz znajść orginalnego ślizgu to weź zmątuj sobie odpowiedni materiał i przyklej !!! i będzie dobrze to moja rada :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Potrzebuje bardzo pilnie ściągacz magneta do DT 80 lc2.

Czy ktoś z Was ma może taki na zbyciu?

Jak coś to prosze pisać na PW, bądź na GG: 2872389.

Z góry dzięki.

 

 

Może ma ktoś jakiś pomysł.

Jak zdjąć to piekielne magneto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...