szyszunia1514 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 witam, jest to mój pierwszy post na tym forum więc się może przedstawię :crossy: mam na imię Szymon i jeżdżę yamahą dt 80 lc2 i ogarem 200 :bigrazz: i właśnie mam problem z yamahą bo kiepsko mi świeci światło z przodu a z tyłu w ogóle nie świeci żarówki mam dobre i nie są za mocne :wink: aha i jeszcze jedno pytanie ile mógłby zażyczyć sobie elektryk (ja wiem że to zależy od elektryka ale pytam tak orientacyjnie) za podłączenie migaczy zrobienie tych świateł i ogólne sprawdzenie elektryki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 nie wiem ile może wziąć ale to może być spowodowane, zaśniedziałymi łączami, lub z grubym przewodem do lamp, jest za duża oporność, możliwe że ktoś robił elektrykę samemu, a nie u speca. A co do migaczy osobiście bym nie zakłądał bo wg. mnie strata pieniędzy, jedna gleba i nie ma, wiem to po sobie, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 nie wiem ile może wziąć ale to może być spowodowane, zaśniedziałymi łączami, lub z grubym przewodem do lamp, jest za duża oporność, możliwe że ktoś robił elektrykę samemu, a nie u speca. A co do migaczy osobiście bym nie zakłądał bo wg. mnie strata pieniędzy, jedna gleba i nie ma, wiem to po sobie, Pozdro Za gruby przewód na pewno nie :] za cienki jeśli już bo im grubszy tym opór mniejszy...Fizyka? a poza tym jakby był za cienki to nie żarówka by słabo świeciła tylko przewód by sie grzał aż do spalenia izolacji. to że słabo Ci świeci może być spowodowanie błędem w instalacji, zaśniedziałymi stykami albo uszkodzona cewką ładowania. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 kolega miał w dt tak jak mówisz, tj przód się lekko żarzył a tył nic nie świecił i były to cewki, ale nie pamiętam dokładnie jakie, musisz sprawdzić jakie jest serwisowe ustawienie gaznika? chodzi mi o to ile z max wkręconej śrubki od mieszanki jej wykręcić? 2 obroty? śruba od obrotów wykręcona? na której pozycji iglica? mowa o dt 80 LC 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 i mam jeszcze jedno pytanie czy w człodnicy w dt powinno być wodypod sam korek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) i mam jeszcze jedno pytanie czy w człodnicy w dt powinno być wodypod sam korek ?ja zawsze lałem do pełna:) oczywiśćie płyn;D Edytowane 5 Lipca 2007 przez damek0007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyasf9 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 siema ej koledzy nie wiecie czy jest jakis schemat jak wyregulowac gaźnik w dt80?? jak jewst to plz o linka ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIK Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Siema Mam maly problem z moja yamaha dt 80 (rocznik 81). Mianowicie nie odpala od kopki, jak juz odpali po przebiegnieciu jakiegos kawalka strasznie slabo wkreca sie na obroty. Podczas jazdy bardzo zamula i przy malch obrotach gasnie... Co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Siema Mam maly problem z moja yamaha dt 80 (rocznik 81). Mianowicie nie odpala od kopki, jak juz odpali po przebiegnieciu jakiegos kawalka strasznie slabo wkreca sie na obroty. Podczas jazdy bardzo zamula i przy malch obrotach gasnie... Co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc ;) Pozdro Typuje na koszt rzędu 200zł na wymianę tłoka i być może szlif ale to zależy od stanu cylka....tez tak miałem od po prostu skończył się tłoczek i już. Jaki masz przebieg i czy był już robiony w niej remont? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam. potrzebuje pomocy, mianowicie wczoraj postanowilem wymienić płyn hamulcowy. Zlałem stary i dałem nowy, ale okazało się że hamulec nie dziAła. Sprawdziłem czy przewód jest drożny i wszystko ok, pompka tez działa jak należy ale zaciski stoją w miejscu (po naduszeniu rączki hamulca zero reakcji). Co zrobiłem źle, jak moge to naprawić. PROSZE O POMOC I Z GÓRY DZIĘKUJE. I jeszcze jedno pytanko czy opyla się kupować same pierścionki a nie wymieniać tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam. potrzebuje pomocy, mianowicie wczoraj postanowilem wymienić płyn hamulcowy. Zlałem stary i dałem nowy, ale okazało się że hamulec nie dziAła. Sprawdziłem czy przewód jest drożny i wszystko ok, pompka tez działa jak należy ale zaciski stoją w miejscu (po naduszeniu rączki hamulca zero reakcji). Co zrobiłem źle, jak moge to naprawić. PROSZE O POMOC I Z GÓRY DZIĘKUJE. I jeszcze jedno pytanko czy opyla się kupować same pierścionki a nie wymieniać tłoka. A odpowietrzyles hamulec?? Zapewne nie ;) Wedlug mnie nie oplaca sie wymieniac samych pierscionkow. Zreszta nie wiem gdzie je dostaniesz zrobione porzadnie... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 w Klasie :) dostanie pierścionki :) A poważnie lepiej cały tłok....samych pierścieni się nie opłaca Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 A odpowietrzyles hamulec?? Zapewne nie :crossy: Wedlug mnie nie oplaca sie wymieniac samych pierscionkow. Zreszta nie wiem gdzie je dostaniesz zrobione porzadnie... POZDRO Już wszystko gra. Dzięki Soku11. Hamulec był zapowietrzony. Dopiero sie ucze serwisowania DTtkii dla tego takie głupie pytania (ale mysle że uzasadnione jeżeli jedynym motorem przed DT był OGAAAR:) Aha i czy na ten tłok z pierścieniami starczy mi trzy i pół stówki (tłok mam 110ccm). Kase odkladałem na bambosze ale mówi sie trudno moto ważniejsze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 WitamPotrzebuje uszczelek silnika do DT 125 z 99r. PILNE. Poradzcie mi jakiś sklep gdzie uszczelki wyślą mi od razu. A może ma ktoś takie uszczelki na sprzedaż?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Gdzie można kupić w miare tanie i sprawdzone przez kogoś :buttrock: : zestaw napędowy, klocki przód i szczęki tył do Yamahy DT 80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.