Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

W mojej DT jest uszkodzony amortyzator (simering starty i nie ma w nim oleju) a jezdze raczej po miescie i tak bardzo nie buja ... przy wiekszych predkosciach (czyt 80km/h) tez nie ma problemu takze nie wiem po co to ... chyba ze chce sie idealnie miec .. :)

Tylko miec pieniadze ...

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Ja mam takie krótkie pytanko... wie ktoś może jakie średnice mają tarcze sprzęgłowe w dt??? chodzi mi o średnice wewnętrzną i zewnętrzną.... jak ktoś by miał na "wierzchu" takie tarcze to prosił bym o zmierzenie... będę bardzo wdzięczny! dodam że moja dt jest z 85 roku jest to 80 LC... Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak składaliśmy z kolegą Krzyskiem_1234 to zakładalismy to pod dolny pierscien.

Tak nam powiedziano w szlifierni silników.

Czesc to was zrobili w konia wiecie panowie do czego słuzy ta blaszke zakładaa sie na pierscien przy jego zakładaniu chroni ona przed uszkodzeniami przy montazy nic wiecej a jak ja załozyliscie pod dolny pierscien to lepiej ja wyciagnijcie bo wam wyskoczy i porysuje cylinder wystaczu zobaczyc z czego ona jest zrobiona z puszki .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci powiedzieć ile moja pali. Jak ostatnio jechałem, ale z dość dużą prędkością 110-135km/h (obroty 8000-10250 obr/min) przez niecałe 45km i spowrotem, czyli w sumie około 90 km to w drodze powrotnej musiałem zatankować(jak wyjeżdzałem miałem paliwa zalane pod sam korek). Niestety po wyliczeniu wyszło mi dokładnie spalanie rzędu 14,1 l. / 100km. Trochę mnie to przeraziło ale cóż takie życie. Gdy jeżdże tak normalnie (do 90km/h) to spali ok.7-8 litrów. Przypomne że moto jest z 2001 r. i nie posiada żadnych nieoryginalnych części(gaźnik dobrze wyregulowany).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu udało mi się zgubić kluczyk do stacyjki. Dorobienie kosztowało mnie troszkę złotówek, ale po ponownym zamontowaniu stacyjki i podłączeniu kabelków okazuje się, że nie da się włączyć zapłonu. Co więcej, pojawiło się w stacyjce nowe położenie, w które można przekręcić kluczyk - około 120 stopni w lewą stronę. Tu moje pytanie: czy ja coś źle podłączyłem, czy spec od dorabiania się nie popisał? Proszę o odpowiedź, bo już od 2 tygodni nie jeździłem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z krakowa wie gdzie mozna wyszlifowac cylinder ?

Bo cs nie moge znalezc ... a potrzebuje moje 80 wyszlifowac i dopiero wtedy zaloze ..

A tak wogole to jak dam gosciowi do szlifu to on mi tlok dopasuje ?

 

Na ul.Siemaszki w krakowie na rogu jest spec od motocykli robi wszystkie moto, szlify do moto też , Tel 416-10-26 (mysle ze aktualny) pozdro

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak zapytam z ciekawości czy dobrze dałem za moją DT oto link:

http://www.allegro.pl/item113530408_yamaha_dt80_lc2.html

tylko proszę o szybką odpowiedz bo pewnie niedługo zniknie z allegro.

A dałem za nią 2700zł 18tys. przejechane motor w rzeczywistości wygląda dużo lepiej, tak naprawdę to ma ładniejszy kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...