yamahadt80lc2 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Siemka mam pytanie: Jaki gwint jest w śrubie na dole silnika do spuszczania oleju lewy czy prawy, oczywiście w dt. Pytam bo nie mam jak odkrecić tej śruby a widocznie będe musial robic to na "chama" bijąc w to przecinakiem i mlotkiem.. Stukałem w to już odkręcając to w lewo chociaz odkręcić sie za bardzo nie chce. A może są jakieś mądrzejsze sposoby na odkręcenie tej śruby? Oczywiście głowka śruby jest zjechana więc w cywilizowany sposób kluczem tego nie odkręce. Proszę o porady, może ktoś z was już to przerabiał. Pozdro ! jak masz zjechane juz krawędzie śroby to robi sie tak że nacinasz główke śruby piłka ręczną do metalu i powstaje ci śruba do odkręcenia śrubokrętem:P ja często tak robie jak nie moge czegoś odkręcić i działa. i na pewno tam jest gwint prawy(czyli w lewo odkręcasz). a jak nie masz dojścia żeby naciać to pozostaje Ci rozwiercić główke śruby ale to tzreba robić dokładnie i jak nie masz wprawy to nie radze. znanym sposobem jest też mocne uderzenie w tą śrube.. czasem skutkuje ale można w ten sposób rozwalić sobie gwint.. choć żadko sie zdarza. Ja mam takie pytanie: BO wczoraj jeździłem w mgle i po chwile zaczoł mi przerywać wcale nie krecił sie na wyższe obroty, i czasami całkien gasł, jak go odpalałem na pych to czasami jakby strzeliło z tłumika ciepłym powietrzem i takie tszszszszsz zrobiło i jakby biała para wyszla. Czy to może być wina tylko przepiecia na instalacji?? bo jak jest sucho to tak nigdy nie robił a w takiej pogodzie 2 raz najczęstszym powodem jst że wilgoć dostaje sie gdzieś do kabli.. często podobnie jest w samochodach starszych że przy deszczu lub mgle ciężko odpalają bo kable wilgotnieją i są przebicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam !Mam takie pytanie...Na starym silniku, czasem gdy gasilem silnik, to jak juz sie tlok zatrzymal to taki strzal w wydech byl ... takie jak by sie na moment przytkal i nagle tak jak by sie ktos spierdzial :lalag: to samo stalo sie na moim nowym silniku, do tej pory tylko raz, ale jestem ciekaw co to ... i jak jest ten "pierd" to dymku wiecej wyulatuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam !Mam takie pytanie...Na starym silniku, czasem gdy gasilem silnik, to jak juz sie tlok zatrzymal to taki strzal w wydech byl ... takie jak by sie na moment przytkal i nagle tak jak by sie ktos spierdzial ;) to samo stalo sie na moim nowym silniku, do tej pory tylko raz, ale jestem ciekaw co to ... i jak jest ten "pierd" to dymku wiecej wyulatujeA moze silnik za duzo paliwa dostaje i przez to jeszcze zdąży ''piernać'' i moze troche zapłon jest za wczesny i sie tak robi,chyba ze u ciebie jest już moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider123 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) Pewnie te pytanie już było ale zadam je jeszcze raz. Jaki rozmiar opon (przód, tył) uniwersalnej najlepiej wsadzić do mojej DT80 z 1995r? A jakie sie mieszczą najszersze z przodu i z tyłu? Edytowane 15 Lutego 2007 przez rider123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) przod niewiem ale na tyl 110 na bank wejdzie.. a co do mojego zaplonu, jest elektroniczny. Jakies inne sugestie ?PozdrawiamPoprawilem :wink: Sorry :evil: Edytowane 16 Lutego 2007 przez Litrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 siemanko. Wkoncu bede juz posiadaczem dt 125. Moje pierwsze enduro. Akurat na nowy sezon tylko kak ktos ma taka dt czyli dt 125 lc1 to prosze niech tu sie zglosi bo mam pytanie odnosnie elektruki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 przod niewiem ale 110 na bank wejdzie..Napisales jakbys 110 na przod chcial zakladac <lol> Lepiej to poraw :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam! Mój ojciec odebrał dziś cylinder ze szlifu i powiedział mi, że facet założył pod dolny pierścień jakąś blaszkę. Mam pytanie: Co to za blaszka? Poza tym tłok firmy Piston, a z tego, co się orientuję to najgorsza firma tłoków ... Proszę o odpowiedź kogoś, kto się zna, a nie osobę, która napisze "A mój kolega ..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam! Mój ojciec odebrał dziś cylinder ze szlifu i powiedział mi, że facet założył pod dolny pierścień jakąś blaszkę. Mam pytanie: Co to za blaszka? Poza tym tłok firmy Piston, a z tego, co się orientuję to najgorsza firma tłoków ... Proszę o odpowiedź kogoś, kto się zna, a nie osobę, która napisze "A mój kolega ..."zanim odpalisz motor wyjmij ten cylinder i kup jakiegoś Vortexa pożadnego ;] Teraz cos do posta litrusa :notworthy: jak powiększales dysze gwoździem to wcale a wcale sie nie dziwie zę ci tak pierdzi :clap: Teraz ja się poskarze zalozyłęm cylek 65ccm od litrusa pierwsze smiganie bylo boskie było czuc moc itp teraz sie troche gorzej zbiera na pierwszych 3 biegach przyspiesza na 4 i 5 mi jedzie 40 i ni cholery więcej ;/ no moze zgórki do 70 sie rozpedze ale po jakimś czasie prędkosć maleje do 45 albo 50 ;/ troszke jest to dla mnei zenujace bo moj glupi simson te 55/60 jedzie a moja dt 50 mxs z cylinderm 65ccm ma problemy aha i dzis mialem taki głupi przypadek ejżdze ejzdze zgasł :| poczekałem chwile odpaliłem za chwile znowy jedzie zaczoł strzelac z tlumika prawie zgasł i na 2 biegu ujechłęm kawalek i zatrzymałem moto ażeby się coś nei stało za chwile odpaliłęm but 1,2,3 i jedzie normalnie ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 zanim odpalisz motor wyjmij ten cylinder i kup jakiegoś Vortexa pożadnego ;] Teraz cos do posta litrusa :icon_rolleyes: jak powiększales dysze gwoździem to wcale a wcale sie nie dziwie zę ci tak pierdzi :wink: Heh baro tylko podaj namiar na tłok vertexa do DT80 ,ja szukałem i nigdzie nie moge znależć dobrego tłoka do Dt wszedzie same podroby.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Heh, raczej nie opłaca mi się szukać tłoka za ponad 150 zł więc założę ten co mam. Jakoś przejeździł kilka sezonów na identycznm tłoku, to może pochodzi i na tym. A co to może być za blaszka pod dolnym pierścieniem? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha2211 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 o to zes mi dylemata walnął nigdy o niej nie słyszałem :) czyżby byly jakies siostrzyczki naszych dt 80 mutanty?? :) kurde to burzy moja swiadomosć o modelach dt 80 :) Pozdrawiamtylko od poziomu masz w pojemniku na olej taki "badyl" :lapad: to jest czujnikWitam jestem nowym użytkownikiem ale tak sie składa że mam taką DT ze wzmocnionym silniczkiem jest to fabryczny tuning tego modelu ja mam orginalnie założony zestaw malossi (wymiar tłoka 57.50) i korba z vertexa.naprawde opłaca sie inwestować w lepsze części:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 teraz mam gaznik od rd 80 mx a nie ten stary z "rozwiercana" dysza... i tez sie tak dzieje :)A niewiem czemu tak muli ... moze filtr pow albo gaznik ? albo pierscien pekl ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam jestem nowym użytkownikiem ale tak sie składa że mam taką DT ze wzmocnionym silniczkiem jest to fabryczny tuning tego modelu ja mam orginalnie założony zestaw malossi (wymiar tłoka 57.50) i korba z vertexa.naprawde opłaca sie inwestować w lepsze części:D pisaliśmy o silniku dt 80 lc2 a jak widać na profilu to Ty masz dt 125.. więc to jest różnica. a co tej niby dt 80 wzmacnianej to moze chodzi o to że podobno były takie trzy wersje ( stwierdznie Pana ze sklepu MARTIN MOTOCYKLE) i są 2 wersje gdzie pasuje korba od dt50 a jest jedna z grubszym swożniem dolnym i nigdzie takiego nie można kupić:/ (moze o to chodzi z tym tuningiem fabrycznym) ja właśnie mam taką wersje:/ jeśli ktoś ma silnik dt80 lc2 i wymieniał u siebie korbe to prosze o kontakt. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 (edytowane) WitamNo to wróce do tego. W niedziele najprawdopodobniej jade własnie obejzec taka yamahe dt 80. Dzwoniłem do Yamaha Motor Poland i powiedzieli mi, że najprawdopodobniej istniała taka dt 80, ale jak chcialem sprawdzic nr. ramy to facet nie mógł znalesc, bo jest to limitowana wersje i nie wystepuje ona w "rejestrze ram" ale napewno po 90-tym roku-tak mi powiedział. Podobno ta, która mam oglądac ma załozoną korbe proxa i tłok vertexa.Pozdrawiam Edytowane 16 Lutego 2007 przez Jogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.