Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Gdy macie już przelotowy dyfuzor, końcówkę i odblokowaną elektronikę to można jeszcze zmienić przełożenie w zależności od tego jak wykorzystujecie swoje dt. Ja nie miałem papierów na swój motor więc jeździłem tylko po lesie wąwozach bagnach itp. I dlatego miałem krótkie przełożenie prędkość max=80km\h niby nie dużo ale między (bardzo twardymi(nie polecam kontaktu z nimi)) sosnami rzadko miałem max ale przyśpieszenie które było dla mnie ważniejsze było super np: dt125 zostawało w tyle, a nawet crm125 mniej więcej do 4biegu było na równi, więc warto nad tym pomyśleć. Następnie można swoje dt przerobić trochę na wyczyna czyli: lampy kierunki bagażniczki itp odkręcić. Ja tak w swojej zrobiłem i może nie było zbyt wielkiej poprawy osiągów, ale w ciężkim terenie nie ma obawy że lampę do domu będziesz musiał wieść w rękach, i już nie wkurzałem się tym że na wybojach "latała mi" cała lampa i liczniki co mnie rozpraszało !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam szukam schematu sprzegła do dt 80 lc2 53V

 

mam servisówke ale tam jest pokazane sprzegło chyba od MX-a z 4 tarczami

 

a moje sprzegło ma 5

 

chodzi mi o dokładny schemat gdzie podkladki pod sprzegło przychodza jakieg grubosci itd,

cos zle zlozylem i przy skreconym sprzegle bez podlaczonej linki juz jest rozsprzeglone

Edytowane przez lord_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam szukam schematu sprzegła do dt 80 lc2 53V

 

mam servisówke ale tam jest pokazane sprzegło chyba od MX-a z 4 tarczami

 

a moje sprzegło ma 5

 

chodzi mi o dokładny schemat gdzie podkladki pod sprzegło przychodza jakieg grubosci itd,

cos zle zlozylem i przy skreconym sprzegle bez podlaczonej linki juz jest rozsprzeglone

 

U mnie też cos takiego było, te ramie do którego podłączona jest linka przestawiło sie i skreciłem, a dopiero wtedy to zobaczylem. A tak to miedzy każdą metalową czesci jest okładzina ze spacjalnego twożywa, zawsze kłądziesz na przemian. I jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dt125 zostawało w tyle do mojej prędkości max, a potem to chyba można wywnioskować że gdy ma większy prędkość max to ja zostawałem :bigrazz: . A ta dt125 nie była dorznięta ale była zablokowana i miała drogowe przełożenie !! Ci którzy ze mną jeździli to wiedzą a gdy by ktoś miał na mnie czekać to bym z nim nie jeździł bo szkoda jego czasu. A gdy jeździłem z kolegą właśnie na dt125 po krętych ścieżkach to nie było mowy żeby mi odjechał(ze względu na moje przełożenie). Również gdy jeździłem z hondą crm125 również po krętych ścieżkach gdzie bardziej liczy się przyśpieszenie to rzadko znikam mi z pola widzenia !! Nie mam filmików ! Dziękuje

Edytowane przez mjr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też cos takiego było, te ramie do którego podłączona jest linka przestawiło sie i skreciłem, a dopiero wtedy to zobaczylem. A tak to miedzy każdą metalową czesci jest okładzina ze spacjalnego twożywa, zawsze kłądziesz na przemian. I jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać.

 

 

spoko

 

fajnie błysnołeś

 

poto mi servisówka a dokładnie schemat sprzegła aby wiedziec czy gdzies czegos nie po minołem

pod tuleje sprzęgła przychodzi podkładka, tak samo pomiedzy obie czesci sprzegla te zewnetrzna i te wewnetrzna przychodzi podkaldka teraz pytanie tylko jaka ????

 

pisanie w stylu -- jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać -- tu nic nie pomoze ja musze na podstawie czegos to sprawdzic

 

----------------------------------------------------

 

dzieki Sebay

 

juz sobie poradzilem jednak schemat który podałes posiadam, lae t nie jest takie sprzeglo jak ja mam, moje ma o jedna wiecej przekladke i inny tloczek

 

pozdro

Edytowane przez lord_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość xsyniu147

to tak pewnego mroznego dnia... za górami... za lasami... jezdzilem se po dzialce drifftt ;D po sniegu bo spadł, posmigalem... przestalem... znowu z 10min posmigalem... po 2-3 ide zapalic sie juz ubralem zeby posmigac po osiedlu chcialem wyjechac z bramy zaczelo przerywac ;/ zaczoł sapac z tlumnika dawał co 2 obrót tloka powietrze tak mocne z snieg odwalalo i zagasł ;/ :O... swiece wykrecilem czarna przeczyscilem nic.... patrze nie ma iskry daje inną swiece chodzi patrze stara pekła od czego to mogło peknąc na napisie br... cos tam costam ;PP ?... czym to spowodowało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dt125 zostawało w tyle do mojej prędkości max, a potem to chyba można wywnioskować że gdy ma większy prędkość max to ja zostawałem :banghead: . A ta dt125 nie była dorznięta ale była zablokowana i miała drogowe przełożenie !! Ci którzy ze mną jeździli to wiedzą a gdy by ktoś miał na mnie czekać to bym z nim nie jeździł bo szkoda jego czasu. A gdy jeździłem z kolegą właśnie na dt125 po krętych ścieżkach to nie było mowy żeby mi odjechał(ze względu na moje przełożenie). Również gdy jeździłem z hondą crm125 również po krętych ścieżkach gdzie bardziej liczy się przyśpieszenie to rzadko znikam mi z pola widzenia !! Nie mam filmików ! Dziękuje

 

 

Zgadzam się z tobą, ale tylko w jednym przypadku :icon_biggrin: Ta DT 125 to musiała byś zduszona padlina :cool: :banghead:

Ale ok skończmy temat hehe ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...