Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem: ostatnio ukręciłem śrubę przy kopce(ta co trzyma kopke na frezach). Więc rozwierciłem resztki które tam tkwiły i wsadziłem nowa śrubę dokręcając ją z drugiej strony. Jednak kopniak cały czas lata i boje sie żeby mi się frezy nie rozwaliły. Dokrecam śrube do oporu jest wszystko git, a po kilku kopnięciach znowu kopajka lata jak na gównie. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak jest wciśniete to wyłączone, a jak wyciągniesz to chodzi na ssaniu. MI DT'tka rano pali na ssaniu bez gazu zawsze za drugim kopnięciem (co innego jak już świeca była złomowata :icon_mrgreen: )

 

 

 

Nom juz sie nauczylem... Mi tak samo za drogim razem bez gazu, chyba ze przed 1 kopnieciem popapuje troche kopka zeby paliwko wtloczylo sie do cylindra. I takie pytanie, gdy odblokuje swoja DT'tke to bede czul duzy przyplyw mocy? I czy bedzie sie wtedy szybciej wkrecal na obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem: ostatnio ukręciłem śrubę przy kopce(ta co trzyma kopke na frezach). Więc rozwierciłem resztki które tam tkwiły i wsadziłem nowa śrubę dokręcając ją z drugiej strony. Jednak kopniak cały czas lata i boje sie żeby mi się frezy nie rozwaliły. Dokrecam śrube do oporu jest wszystko git, a po kilku kopnięciach znowu kopajka lata jak na gównie. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić??

 

 

Pewnie za cienką śrubę wkręciłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem: ostatnio ukręciłem śrubę przy kopce(ta co trzyma kopke na frezach). Więc rozwierciłem resztki które tam tkwiły i wsadziłem nowa śrubę dokręcając ją z drugiej strony. Jednak kopniak cały czas lata i boje sie żeby mi się frezy nie rozwaliły. Dokrecam śrube do oporu jest wszystko git, a po kilku kopnięciach znowu kopajka lata jak na gównie. Czy macie może jakieś pomysły co z tym zrobić??

 

możesz spróbować myk z blaszką... ja tak mam załatwiony obrobiony juz nieco wielowypust na dźwigience zmiany biegów ale nie wiem jak to będzie działać na kopce....

 

musisz wyciąć z cienkiej blachy (z doświadczenia sprawdziłem ze najlepsza jest blacha z dezodorantu :) bierzesz taki stary dezodorant najpierw przebijasz go w jednym miejscu aby rozszczelnić zbiornik a potem wycinasz z tego blachę.) pasek na szerokość tego mocowania na kopce i na długość nieco ponad obwód tego wałka. tak z 2-3mm więcej, następnie musisz czymś rozszerzyć mocowanie na kopce i zwinięta blaszkę wkłądasz w to mocowanie i wbijasz całość na wałek. następnie przykręcasz jak najmocniej (już nie jedną srubę i nie dwie urwałem dokręcając dźwigienkę więc nie przejmuj się :clap:)

 

Powodzenia...nie wiem czy to zadziała w twoim przypadku ale możesz spróbować.

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Proszę wszystkich o udzielenie porady

Od ponad tygodnia jestem posiadaczem yamahy dt200. Po zakupie chcieliśmy przyjechać na nim do domu bo nie mieliśmy przyczepy.Po przejechaniu około 15km motor zgasł okazało się że nie ma paliwa dolaliśmy ale bez oleju, który wlaliśmy dopiero za kolejne 10km. Potem znowu zgas za jakieś 15km odczekaliśmy chwile ok.3 minuty i znowu odpalił. W końcu przyjechał po nas kumpel busem bo stwierdziliśmy że taka jazda nie ma sensu. W domu okazało się że w chłodnicy brakuje płynu.Czy możliwe że dlatego gasł??

Ale najważniejszym problemem jest że nie zawsze odpala jakieś raz na 10 prób czasem odpali tylko na tyle że zapali się kontrolka od luzu i gaśnie. Następnym problemem jest to że czasem nie wchodzi na obroty a czasem gaśnie na niskich. Poradźcie coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no be wody i oleju, to moze być tłoczek:/ proponuje w okno wylotowe spojrzeć.

A to zę gasł to normalne. Bo tłok od braku chłodzenia puchł.

 

A teraz kilka moich pytań:

-Co moze być powodem wyższych obrotów podczas jazdy po mokrym, Jak troche popada to moto przycina mi się na 4 tyś obotów i nie chce zchodzić. Po czasie jak przestaje jeździć i odpalę to ładnie trzyma obroty na 2 tyś. i nie ma problemu

- jak utwardzić tylny amor w dt??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Proszę wszystkich o udzielenie porady

Od ponad tygodnia jestem posiadaczem yamahy dt200. Po zakupie chcieliśmy przyjechać na nim do domu bo nie mieliśmy przyczepy.Po przejechaniu około 15km motor zgasł okazało się że nie ma paliwa dolaliśmy ale bez oleju, który wlaliśmy dopiero za kolejne 10km. Potem znowu zgas za jakieś 15km odczekaliśmy chwile ok.3 minuty i znowu odpalił. W końcu przyjechał po nas kumpel busem bo stwierdziliśmy że taka jazda nie ma sensu. W domu okazało się że w chłodnicy brakuje płynu.Czy możliwe że dlatego gasł??

Ale najważniejszym problemem jest że nie zawsze odpala jakieś raz na 10 prób czasem odpali tylko na tyle że zapali się kontrolka od luzu i gaśnie. Następnym problemem jest to że czasem nie wchodzi na obroty a czasem gaśnie na niskich. Poradźcie coś

 

 

OJJJ no to gratuluje.... silnik bez oleju i bez chłodzienia... masz do wymiany tłok i oby nie szlif cylindra.... a do DT200 to będzie cięzko znaleśc częsci w naszym pieknym kraju nad wisłą... powodzenia....

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz kilka moich pytań:

-Co moze być powodem wyższych obrotów podczas jazdy po mokrym, Jak troche popada to moto przycina mi się na 4 tyś obotów i nie chce zchodzić. Po czasie jak przestaje jeździć i odpalę to ładnie trzyma obroty na 2 tyś. i nie ma problemu

- jak utwardzić tylny amor w dt??

moim zdaniem masz poluzowany filtr powietrza i dostaje troche lewego a ze przy zmianie wilgotnosci (mokro) powietrze ma inne parametry to obroty nie spadaja, albo masz zle wyregulowany gaznik

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sprzedaje ktos z was moze yamahe dt 125 ???? interesują mnei te nowsze roczniki powiedzmy od 98 w gore badz moge zamienci sie za aprilie rs z 99 roku . Wiem ze od tego jest dział "giełda" ale mysle ze tutaj zagladaja uzytkownicy dt'tek to mam wieksza szanse cos znalezc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Proszę wszystkich o udzielenie porady

Od ponad tygodnia jestem posiadaczem yamahy dt200. Po zakupie chcieliśmy przyjechać na nim do domu bo nie mieliśmy przyczepy.Po przejechaniu około 15km motor zgasł okazało się że nie ma paliwa dolaliśmy ale bez oleju, który wlaliśmy dopiero za kolejne 10km. Potem znowu zgas za jakieś 15km odczekaliśmy chwile ok.3 minuty i znowu odpalił. W końcu przyjechał po nas kumpel busem bo stwierdziliśmy że taka jazda nie ma sensu. W domu okazało się że w chłodnicy brakuje płynu.Czy możliwe że dlatego gasł??

Ale najważniejszym problemem jest że nie zawsze odpala jakieś raz na 10 prób czasem odpali tylko na tyle że zapali się kontrolka od luzu i gaśnie. Następnym problemem jest to że czasem nie wchodzi na obroty a czasem gaśnie na niskich. Poradźcie coś

 

Cześć nero0! :bigrazz: Mam taką małą prośbę - mógłbyś umieścić fotki Twojej DT200? :) Rzadko spotykany sprzęt to raczej jest i chętnie bym zobaczył, pewnie nie tylko ja ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś do sprzedania dżwignie zmiany biegów albo ślimak prędkościomierza? jak tak to jakich cenach????

 

 

 

polecam ci wejsc na allegro i poszukac tam gdzie maja cale dt na czesci i popytac sie paru gosci o cene i odrazu bedziesz wiedzial miejwiecej po ile to chodzi.

 

 

 

 

 

a ja mam takie pytanie ile lataliscie swoimi dt?? tak dla porownania jaka pojemnosc ile leci. a i czy roczniki dt80lc2 roznia sie od siebie jakimis czesciami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...