Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

 

To trzeba było odrazu dać ten link i wszyscy by wiedzieli, że chodzi o takigo tyci tyci 4suwa, bo ja np. nie wiedziałem. Czyli tak model super, wiadomo nowe oko cieszy, ale na DT 125 każdy cie oblata, a nawet dobry jeździec na porządnej DT80. Proponuje jednak poszukac jak już to 250 w 4takcie, np. Kawasaki Klr250/ KLX250/300 to są nawet fajne sprzęty i to są cieczaki i mają nawet weltylatory. Tylko za 8 000~8 500zl będzie troche starszy rocznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem tu nowy i mam do was kilka pytań a konkretnie to chodzi mi o to czy dam rade opanowac Yamahe Dt 125. Teraz mam Simsona S70 i brakuje mi mocy, a jestem zapaleńcem jazdy terenowej i szkoda mi katować sprzęcika. Mam 175cm i waże ok 60kg. Myślałem też o DT 80 ale niewiem czy warto się na to przesiadać bo to ma tylko 4 konie więcej. Prosze o odpowiedź będe bardzo wdzięczny.

Czuje się obrazony słyszac ze dt 80 ma "tylko" 4 konie wiecej , zalezy to do wersji ja mam dt 53v o mocy 16 koni wiec simson nie moze miec 12... :wink: Pozdrawiam ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie chodzi o moc dt to zupełnie inna bajka, początki enduro na tym sprzecie wychodzą ładnie, na jeździe po asfalcie to rzeczywiscie różnica taka sobie ale w terenie to niebo a ziemia, skakać mozna smiało itp

125 polecam

 

po odblokowaniu 4ps dojdą w dt? a jak mój silnik ma fabrycznie moc 18 ps i mam odblokowane moto i wydech sport to raczej mocy mi nie dojdzie tylko ją wykorzystam w pełni??

Edytowane przez kamiljan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akiraone tak samo zachowywała sie jdna dt 125 00r. 1,2 super a na 3 biegu jak dochodziła do 75km/h to robila buuu i obroty spadały. Zrobiliśmy mały układzik scalony aby oszukać blokade i było dobrze.

pawela

Oblokowana DT 80lc2 ma 12km i nie wierz w bzury które ludzie wypisują, że ma wiecej. Taka jest prawda.

Heh znowu musze upominac sie ze wersji dt było wiele i jest rówiez DT 80 LC II 53v o mocy 16 KONI MECHANICZNYCH po zdjeciu wszelkich blokad , NAJSłABSZE WERSJE MAJA TYLKO 12 KONI PO ZDJECIU BLOKAD :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

splanujcie sobie głowice to będizecie mieli 30 km, ale ciekawe ile wam tłoki potrzymają

 

Przestań :) Ja niechce nic kombinować tylko sie dowiedzieć skąd taka informacja się wzieła :rolleyes: A ty lepiej docieraj motocykl, a nie mi tu planować głowice chcesz :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysokość to 44 mm szerokość 53 mm otwory na śruby 6mm

 

pozdro :P takie informacje dostałem od pewnego bardzo miłego człeka z allegro :wink: dziękuję :bigrazz:

 

a co do planowania głowicy ( i innych pierdół) to akurat w DT lekkie splanowanie głowicy nie zaszkodziło by raczej układowi korbowo-tłokowemu (mowa o dobrych łożyskach i korbie) a to dlatego ze DT sprężania nie ma za dużego... w LC2 to jest 6.6:1 w LCI jest 7,2:1 to nie jest za dużo...i myślę ze splanowanie głowicy o 1mm (oczywiście dobre splanowanie a nie jakieś piłowanie heblem w komórce :) ) nie zaszkodziło by silnikowi i dodało trochę mocy... ale oczywiście niczego nie sugeruje i nie podpowiadam :P zatem podejdźcie do mojego zdania jako do teorii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...