Soku11 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Stuki i ruszajacy sie tlok nie wroza nic dobrego :icon_twisted: Jak sie rusza tlok?? Lewo prawo lub gora dol czy da sie go obkrecac?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Litrus żeby było czuć różnicę to trzeba też zmienić gaźnik na większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Nie wie ktoś jak wsadzić wałek kopnika do dt 50mxs ?? ?? Wymieniałem dziś zimmering od strony sprzęgła, ściągłęm sprzęgło w tym celu (cały kosz). Zakładam a tu wałek wyleciał wsadzam ja go a tu lipa kopek nie chce isć do tyłu ma ktoś foto tego silnika bez pokrywy żeby zobaczyć jak sie wałek trzyma?? ?? bo tam jedna sprężyna jest co się do kartera przyczepia to wiem taki wrez jest za kołem zębatym on chyba coś blokuje ale co to niewiem i przed kolem zebatym na wałku jest taka jakby pręt taki zakrzywiony i nim obracać można w rowku w tym wałku powie mi ktoś gdzie tu co idzie bo ni go bokiem ni jak wejść nie chce ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Czy na łozysku na ktorym trzyma sie korbowod,moze miec luz? U mnie troche sie rusza na boki, a gora dol jest bardzo malo odczuwalne. Czy konieczna jest wymiana tego lozyska? Da sie zrobic to samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Czy na łozysku na ktorym trzyma sie korbowod,moze miec luz? U mnie troche sie rusza na boki, a gora dol jest bardzo malo odczuwalne. Czy konieczna jest wymiana tego lozyska? Da sie zrobic to samemu? no samemu to raczej nie zrobisz tego bo korbowod trzyma sie na wale na tulei, a ja trzeba wybic, i jak juz sie wymieni to lozysko to trzeba to odnowa wtloczyc ta tuleje tak zeby wal nie byl przestawiony, sa od tego specjalne zaklady ktore sie tym zajmuje nie koniecznie musza to byc motocyklowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Stuki i ruszajacy sie tlok nie wroza nic dobrego :icon_mrgreen: Jak sie rusza tlok?? Lewo prawo lub gora dol czy da sie go obkrecac?? POZDROW dolnej pozycji tloka rusza sie gora dol, raczej sie nie obkreca ale nie sprawdzalem a teraz nie mam jak sprawdzic ... bo nie ma mnie w domu .... moze jutro sprawdze jak wroceA wiec czy moze to byc luz na lozysku igielkowym czy raczej na swozniu ?Litrus żeby było czuć różnicę to trzeba też zmienić gaźnik na większy.Silnik kupilem wraz z gaznikiem wiec nie powinno byc z tym problemuPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 witam! dzisiaj kupilem w ciemno opone mitas do dt. uzywka za 15zl j.gif stan praktycznie nowy. jeszcze widac te paski kolorowe na kostkach. ma 120mm szerokosci i nie wiem czy sie zmiesci do dt ;/ dodam ze mam dt lc1 i tam jest inny wahacz jak w dtlc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 do lc 2 120 się mieści niewiem jak do lc1 . Ale dam ci rade nie jeżeli niechcesz zajeździć silnika to nie zakładaj takiej opony bo to jest za duże obciążenia dla silnika i po kolei będą ci szły tarcze sprzęgłowe , pierścienie , tłok .... do dt najlepsza jest 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 w sumie masz racje ze obciazenie bedzie wieksze. niech jeszcze inni wypowiedza sie na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) Ja mam w LC 1 100/100 - 18 i jest super. Teraz jak będę kupować to będzie to 110-90 - 18 i też będzie dobrze Kupię gumę łączącą filtr powietrza z gaźnikiem do DT 80 LC / LC 2 . Oraz czujnik temperatury. Edytowane 10 Grudnia 2006 przez Kali00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Powiedzcie mi jeszcze koledzy, jak mozna zmienic walek od kopniaka ? bo w tym kupionym wczoraj silniku gosc zastosowal wiejski patent, tzn: frezy mu sie zjechaly to jakis kawalek zelastwa przyspawal i przerobil kopke ... przezyl bym to ... niech bedzie ... ale przez to nie moge zdjac pokrywy bocznej od sprzegla :clap: i jeszcze podczas spawania zjaral gosciu simmeringa ... a wiec czy mozna zmienic jakos ten walek od kopniaka bez rozpolawiania silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 A jak jest już mowa o wału kopki to zapytam sie czy to prawda ze jak kopka mi czasami nie lapie glównie jak moto jest na prawo przechylone, bo na lewo to łapie dobrze. To czy wystarczy jakas tuleje dorobic i bedzie juz kopka dobrze lapala?? i czy do tego trzeba rozpolawiac silnik czy wystarczy pokrywe sprzegla zdjąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 jak np na przechylonym da sie kopnac a jak jest motorek prosto to sie nei da, to napewno tuleja ... jak by sie tak dzialo w kazdej pozycji to albo polksiezyc rozwalony albo jakies tryby ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 A jak jest już mowa o wału kopki to zapytam sie czy to prawda ze jak kopka mi czasami nie lapie glównie jak moto jest na prawo przechylone, bo na lewo to łapie dobrze. To czy wystarczy jakas tuleje dorobic i bedzie juz kopka dobrze lapala?? i czy do tego trzeba rozpolawiac silnik czy wystarczy pokrywe sprzegla zdjąć??tak jest to prawda Nie wie ktoś jak wsadzić wałek kopnika do dt 50mxs ?? ?? Wymieniałem dziś zimmering od strony sprzęgła, ściągłęm sprzęgło w tym celu (cały kosz). Zakładam a tu wałek wyleciał wsadzam ja go a tu lipa kopek nie chce isć do tyłu ma ktoś foto tego silnika bez pokrywy żeby zobaczyć jak sie wałek trzyma?? ?? bo tam jedna sprężyna jest co się do kartera przyczepia to wiem taki wrez jest za kołem zębatym on chyba coś blokuje ale co to niewiem i przed kolem zebatym na wałku jest taka jakby pręt taki zakrzywiony i nim obracać można w rowku w tym wałku powie mi ktoś gdzie tu co idzie bo ni go bokiem ni jak wejść nie chce ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 jak np na przechylonym da sie kopnac a jak jest motorek prosto to sie nei da, to napewno tuleja ... jak by sie tak dzialo w kazdej pozycji to albo polksiezyc rozwalony albo jakies tryby ...No bo włąsnie kiedys tak slyszalem, a żęby to naprawic to trzeba caly silnik rozpolawiac czy wystarczy ze pokrywe sprzegla zdejme?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.