Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Hehe ja jak jeszcze ja mialem to tak: Przynosze wszystkie szmatki do ubrania, klade je obok, wlaczam ssanie i kopie motocykl. On sobie chodzi a ja sie ubieram :buttrock: Gdy juz bede gotowy wsiadam i wolniutko ruszam :icon_mrgreen: Pojezdze kawalek normalnie by pozniej moc dawac ide wejdzie :biggrin: W sumie teraz z DR350 robie tak samo :biggrin: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś gdzie można kupic osłony na przednie lagi??

Tylko, że tu coś znaleźć to jest jakiś dramat, więc lepiej się zapytać...to może ktoś odpowie...

popieram chłopa ej co moze byc jak dt nie zabardzo reaguje na gaz jest an dotarciu i pod górke musze w połowie góry z 5 na 3 zchodzić a jak sie chce rozpedziec z 2/3 to na gaz starsznie mulowato reaguje i zeby 60km/h wyciagła to musze ją strasznie an obroty krecić ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oslon to ja do mojej 'bylej' zamontowalem skarpetki neopreonowe :icon_mrgreen: Byly troszkim za duze ale ladnie wycialem i jakos chodzilo :buttrock: Znalezione oczywiscie na allagro. Tam tez znajdziesz normalne oslony plastikowe. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak były blokowane dt 50 mxs dowiem sie w tym roku sory za jedno i to samo uciażliwe pytanie ale nie chce mi sie wertowac 78 stron jezeli jest ktoś kto to wie niech sie wypowie

 

Wiem że DT 50 MX-S miały na bank blokadę w dyfuzorze. Wiem bo sam mam niestety gówniany dyf od 50 zamiast 80. I był u mnie robiony niestety żadnego rezultatu. Zobacz końcówkę wydechu tam też podobno coś wkładali. Ew jest jeszcze zwężenie na gardzieli z tym nie wiem jak jest w 50 ale w moim gaźniku Mikuni 18 czegoś takiego nie zauważyłem.

 

PS. Jak chcesz to Ci mogę opylić mój dyfuzor :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram chłopa ej co moze byc jak dt nie zabardzo reaguje na gaz jest an dotarciu i pod górke musze w połowie góry z 5 na 3 zchodzić a jak sie chce rozpedziec z 2/3 to na gaz starsznie mulowato reaguje i zeby 60km/h wyciagła to musze ją strasznie an obroty krecić ;/

 

 

Wina gaznika najprawdopodobniej (sprawdz kolor swiecy):icon_mrgreen: A jak na luzie ja krecisz to czasami na najnizszych tez jej nie muli (tzn. z sekundke robi BUU a pozniej sie normalnie wkreca:D)?? Jesli tak to reguluj sklad mieszanki. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na module nigdzie blokowane nei były ja mam koncówke tłumika tzn to po dyfuzoze mam ta końcowke promy :icon_mrgreen: kij wie czy to jakis tiuningowy czy jaki

a czy jak załoze dyfuzor od dt 80 to cos sie poprawi czy pogorszy ????

 

a na module nigdzie blokowane nei były ja mam koncówke tłumika tzn to po dyfuzoze mam ta końcowke promy :buttrock: kij wie czy to jakis tiuningowy czy jaki

a czy jak załoze dyfuzor od dt 80 to cos sie poprawi czy pogorszy ????

dokąłdnie a jak sie to reguluje mam gaźnik dellorto phb 14czy 16 jakos tak i gdzie sie to tam reguluje ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokąłdnie a jak sie to reguluje mam gaźnik dellorto phb 14czy 16 jakos tak i gdzie sie to tam reguluje ?????

 

Juz bylo miliony razy na tym 4um ale napisze po raz n-ty :icon_mrgreen: Otoz wkrecasz najpier wsrobke od skladu mieszanki - taka ukryta mala na laczeniu gaznika z filtrem. Nastepnie wykrecasz ja powoli i od najnizszych obrotow wkrecasz patrzac czy wchodzi rowno i szybko na obroty. Jesli nie wykrecasz dalej i znow probujesz :buttrock: I tak az ci sie bedzie wkrecac odrazu z najniszych bez efektu zamulenia. Pozniej zostaje ci tylko regulacja obrotow tadruga wieksza srubka. Wykrecasz ja powoli by zmniejszyc obroty a wkrecasz by zwiekszyc. PAMIETAJ ZE WSZYSTKO MA BYC PRZEPROWADZANE NA CIEPLYM SILNIKU I UWAZAJ NA PRZEGRZANIE!! POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos wydech do Dt 80 LcII ?? Najlepiej oryginalny i oblokowany:)

Ps. Jak cos to mam czesci do Dt 80 (ale nie wydech :D ) wiecej inf. na gg :biggrin: Pozdro

ja mam tylko troche podrdzewialy i pozbawiony rurek łączących dyfuzor z tlumikem (wycialem je i dospawalem do gianelli bo mialy wieksza srednice). wiecej info gg :buttrock:

 

Hehe ja jak jeszcze ja mialem to tak: Przynosze wszystkie szmatki do ubrania, klade je obok, wlaczam ssanie i kopie motocykl. On sobie chodzi a ja sie ubieram :biggrin: Gdy juz bede gotowy wsiadam i wolniutko ruszam :biggrin: Pojezdze kawalek normalnie by pozniej moc dawac ide wejdzie :( W sumie teraz z DR350 robie tak samo ;) POZDRO

hehe robie dokladnie jak Soku11 :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak ... kilka odpowiedzi dla pana Baro:

Ten "cycek" miedzy gaznikiem a cylindrem powinien byc na gorze ...

Blokady sa w : dyfuzor koncowka tlumika guma w airboxie ...

Dyfuzor mam nie wybebeszony a leci na prostej 80km/h

A przyspiesza w miare dobrze ... posiadam koncowke tlumika GIANNELLI

i wyciagnalem gume z airboxa i odczulem przyplyw mocy :icon_mrgreen:

 

 

Jeszcze jakies pytania ? :buttrock:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...