Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

podkręć obroty w gaźniku tak żeby w okolicach 2 tyś. to mulenie zniknie.

A od 5,5 tyś, lepiej ci ciągnie, ponieważ nie masz podłączonych linek ypvs, lub są uszkodzone.

Dzisiaj dopiero aku zalozylem bo nie bylo.

Po zalozeniu i przekrecniu stacyjki slysze ze cos tam zawor robi. Ustawia sie lub cos.

Juz jest ok. Mozliwe ze przez to ze nie bylo aku nie dzialal zawor?

Wszystko jzu jest ok. Ma dobra moc.

Ale pomalu schodzi z obrotow.

Niewiem co juz zrobic. Z tego co widze to w gazniku jest tylko jedna sruba do regulacji. Drugiej nie widze.

Schodzi z wysokich obrotow na 4tys i chwile stoi i pomalu spada.

jeszcze zauwazylem cos nad krocciem. Taka mala paczuszka plastikowa.

Do czego to sluzy?

Pozatym motorek bardzo fajny.

Gdzie moge dostac krociec ?

Co do uszczelniaczy w lagach to wydlub je srubokretem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Juz jest ok. Mozliwe ze przez to ze nie bylo aku nie dzialal zawor?

....

Schodzi z wysokich obrotow na 4tys i chwile stoi i pomalu spada.

jeszcze zauwazylem cos nad krocciem. Taka mala paczuszka plastikowa.

Do czego to sluzy?

...

 

Pozdrawiam

 

No jak zawór sterowany elektronicznie to bez prądu ani rusz :wink: Obroty- może przepustnica zawiesza Ci się lub napotyka opór, otwórz góre i dobrze wyczyść ( ewentualnie przesmaruj bardzo delikatnie ) przylgnie przepustnicy i obudowy.

Puszka to airbox i ma za zadanie wyrównać ciśnienie w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można to opisac jako wyrównywanie ciśnienia...ma przechowywać część odbitej mieszanki od membrany zeby nie cofała się do filtra powietrza :icon_question:

 

Co do lag KarOr to musisz złapać lagę w taki sposób żeby wyszarpnąć uszczelniacz z rury za pomocą tej wewnętrznej rury....;) ja to robiłem uderzając o ścianę amortyzatorem z wyjętymi wszystkimi mocowaniami, czyli tymi blaszkami i pręcikami do ustalania uszczelniacza....po kilku walnięciach powinno wszystko wyskoczyć tylko najpierw zlej olej bo jak to wyleci to będziesz cały w oleju :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wsadziłem śrubokręt i podważyłem. nie było to aż takie trudne.

 

mam pytanie. chce kupić opone i nie bardzo orientuje sie w oznaczeniach. co np. znaczy na oponie 120/90-18?

Edytowane przez guma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wsadziłem śrubokręt i podważyłem. nie było to aż takie trudne.

 

mam pytanie. chce kupić opone i nie bardzo orientuje sie w oznaczeniach. co np. znaczy na oponie 120/90-18?

 

szerokość/wysokość profilu - rozmiar obręczy ( lub felgi )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano zgadza sie :icon_biggrin: dzięki. a jeżeli bym chciał kupić opone szerszą.. powiedzmy 130/90-18 da sie tak? czy jeżeli mam nałożoną 120/90-18 to tylko taka mi podpasuje a szersza nie wejdzie w felge?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano zgadza sie :P dzięki. a jeżeli bym chciał kupić opone szerszą.. powiedzmy 130/90-18 da sie tak? czy jeżeli mam nałożoną 120/90-18 to tylko taka mi podpasuje a szersza nie wejdzie w felge?

Tylko po co Ci tak szerokie opony w 125`tce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano zgadza sie :icon_twisted: dzięki. a jeżeli bym chciał kupić opone szerszą.. powiedzmy 130/90-18 da sie tak? czy jeżeli mam nałożoną 120/90-18 to tylko taka mi podpasuje a szersza nie wejdzie w felge?

 

ja jak kupiłem swoją dt 80 to miałem w niej oponę(mam ją jeszcze zresztą) 140/80-18, więc bez problemu powinna się zmieścić 130-stka w sachsie w wahaczu, ale ta opona jest u mnie zdecydowanie za duża. oryginalna jest o conajmniej połowę węższa. radzę stosować się do zalecen producenta, poniewaz motor ma troszkę więcej siły przy mniejszej oponce :biggrin:

 

a propo opon... mam na sprzedaż dwie do dt 50 i 80(przód i tył) opony firmy metzeler...oznaczenia to: tył: 3,25-18" i przód 2,50-21". opony są w bardzo dobrym stanie - około 90% cena za obie 140zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy jest mozliwosc ulepszenia dzialania hamujlca tarczowego ?

Mam takowe w Tenere z przodu i z tylu.

Nigdy wczesniej nie mialem motorku z tarcza.

Przod tyl stalowy oplot ale tylny jest taki ze we dwojke nawet kola nie zblokuje. Przod tez by lepszy sie przydal.

Zaciski firmy Grimeca. Motorek stal kilka latek. Dolalem plynu DOT 3. Moze trzeba cos zrobic ? Nie wygladaja na zapowietrzone tylko troszke takie slabawe.

Dacie jakeis rady ?

I jeszcze jedno.

Klocki z tylu sa w fajnym stanie ale jak hamuje juz ponizej 30km/h to strasznie piszcza.

Sa jakies syfne czy cos sie z Nimi stalo ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylej cały płyn hamulcowy, przepłucz go kolejną dawką dota i zalej od nowa i odpowietrz. jeżeli klocki piszczą to wyjmij je i sprawdź czy nie są zdarte do metalu, z jednej strony mogą być jak nowe a z drugiej starte na maxa, czasem się krzywo ścierają. Klocki mogą też być brudne, jak są nowe to w szparki w okładzinie mógł dostać sie jakiś kamyczek i to on może ocierać i dawać piszczenie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...