Kleszcz Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 DT odpala mi za pierwszym razem nawet po kilkutygodniowym postoju..metoda: przekrecasz kranik wlaczasz zaplon.. stacyjka na on zaciagasz ssanie dajesz manete do polowy i jedno energiczne kopnięcie ;] na ssaniu trzeba ją chwile potrzymać potem spuszczam ssanie i juz sama sobie nabiera odp temperatury. Matesx pusty dyfuzor będzie miał najczęściej od strony silnika ślady spawów itp. Pozatym wybebeszona bańka w której usunięto siatkę (99% wypruwaczy wywala też siatkę) metalicznie klepie. Od razu słychać ze to pusta puszka. Zresztą nawet jak popukasz czymś w wypruty dyfuzor to słychać ze jest pusty. Rozkmiń to. BTW jesteś nowy.. przywitaj się w powitalni.. dobrze wiedzieć z kim sie gada. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Siema! Mam zamiar w czerwcu kupić sobie Yamahe DT 80 LC2. Już się pytałem, ale chciałbym uzyskać bardziej szczegółową odpowiedź. Na co patrzeć i zwracać uwagę przy zakupie takiego sprzętu. Chodzi mi o stronę techniczą, ale też o dokumenty. Jakby ktoś mógł to tak dobrze opisać, byłbym wdzięczny. I teraz następna część, będe miał na to 2500zł co za to moge dostać jeśli dobrze poszukam :) . Sprzęt żeby był z papierami(ale moze być niezarejestrowany), na chodzie, najlepiej nie wymagał wkładu finansowego, ewentualnie jakieś dorbne wydatki, nie był bardzo stary i przebieg był jakiś nie za duży(i takie pytanie czy 20tyś km do dużo jak na taki sprzęt?). To byłoby wszystko...Proszę o pomoc, z góry dzięki.Pozdro, Mr.Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Jakby ktoś mógł to tak dobrze opisać, byłbym wdzięczny.Poszukaj w archiwum kolega Kleszcz,kiedyś dokładnie napisał krok po kroku,na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie motocykla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 20 tys to ja nie wiem ale moja wedlugo licznika miala baaaaardzo duzo (wydawalo mi sie ze pol miliona tam pisze :) ) ale to bylo za duzo wiec mysle ze jakies 50 k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Poszukaj w archiwum kolega Kleszcz,kiedyś dokładnie napisał krok po kroku,na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie motocykla.Znalazłem to, ale cóż, nie będe owijał w bawełnę :lol: troche mało się znam... mógłby to ktoś jeszcze dokładniej napisać :oops: .PlizzzPozdro, Mr.Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Cytat:Poszukaj w archiwum kolega Kleszcz,kiedyś dokładnie napisał krok po kroku,na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie motocykla. Znalazłem to, ale cóż, nie będe owijał w bawełnę troche mało się znam... mógłby to ktoś jeszcze dokładniej napisać .Plizzz Pozdro, Mr.MaciekJak sie malo znasz to nie ma innego wyjscia- musisz wziac doswiadczonego motocykliste zeby posluchal silnika i sam sie wypowiedzial. Sam nie kupuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Ja ostatnio jechałem z matesem (matesx) po moto i jeszcze działa :lol: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Jak sie sprawdza poziom oleju w silniku?? Musi byc na poziomie tej srubki gdzie sie wlewa??Właśnie, jest jakiś sposób na sprawdzenie? Zalałem 700cm3, ale jeśli nie ma żadnego sposobu żeby to sprawdzić to coś Japończycy się nie postarali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Wiesz zielorz, ze jezdzi to jedno, a drugie to jak jezdzi :) . El_Kurczako: W prawym deklu jest taka srubka (troche ponizej srodka). Podczas nalewania oleju wykreca sie ta srubke, stawia sie motocykl prosto i jak olej zacznie wyciekac przestajemy lac. Wtedy mamy optymalna ilosc oleju. Jezeli w DT80 jest inaczej to prosze poprawic, ale wydaje mi sie ze wiekszosc 2t tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Hehe enduroguy, to że tak się sprawdza to ja wiem, problem leży w tym że w DT80 tej śrubki nie ma, przynajmniej ja jej nie zauważyłem, a akurat prawy dekiel znam dobrze :) (patrz fotki w moim podpisie) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Hehe enduroguy, to że tak się sprawdza to ja wiem, problem leży w tym że w DT80 tej śrubki nie ma, przynajmniej ja jej nie zauważyłem, a akurat prawy dekiel znam dobrze (patrz fotki w moim podpisie) Nich to rzeczywiscie nic nie ma :lol: . Pamietam ze TS-ke tak miala. Lece do garazu sprawdzic jak mam w mojej DT. EDIT: U mnie w Dt125r jest takie jakby okienko (zreszta w idiotycznym miejscu bo cale zasloniete dzwignia hamulca tylnego) w ktorym widac olej. Poszukaj u siebie za kopniakiem. Niby rzecz charakterystyczna, a podczas czyszczenia nie zauwazylem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Ale tym masz DT 125 a to co innegooo ;) Na pewno nic w DT80 nie ma po prawej stronie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Jeździ fajnie :) nie ma z nią problemow pali bez problemu trzyma obroty ładnie się zbiera ale to jeszcze nie koniec bo trza ja do konca dotrzec :cry: kiedys jak na dt jezdzilem to mowie sobie ale to ma kopa ;) ale jak teraz sobie czasem jade na tej dtce to :o jakoś tak nic takiego nie czuje (fakt ze to tylko 80 ccm enduro ale na poczatek moim zdaniem jest najlepsze ;) a potem zobaczymy co z tym matesem bedzie :( ) p.s. enduroguy też takiej śrubki szukałem ale nie moglem znależść ja u siebie o ile dobrze pamietam mam w romecie :P tez miałem a tu zong nic nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 p.s. enduroguy też takiej śrubki szukałem ale nie moglem znależść ja u siebie o ile dobrze pamietam mam w romecie tez miałem a tu zong nic nie maI to jest dowod na wyzszosc Suzuki TS :) ;) , tak powaznie to wydaje mi sie ze musi byc jakis sposob na sprawdzenie poziomu oleju. Powiedzmy ze masz wyciek. Skad wiesz ile trzeba nalac oleju zeby poziom byl prawidlowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 no ja wiem ze musi byc ale jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi