Gumiś Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Ja mam Yamahe DT 80 LC2 i bardzo jestem z niej zadowolony :lol: Myśle że ty jak kupsz sobie yamahe DT 80 LC2 to też bedziesez zadowlony :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Mam problem z Dt80 a mianowicie jak tylko wiade w jakąś wode albo poprostu przejade po mokrym asfalcie lub umyje sprzęta szlaufem to mi zaraz gaśnie i niechce palić zmienie świece lub odczekam chwilę(60-70s) i jest ok i zaraz znowu lipa. Niewiem co to moze być proszę o porady. Może to wina tego że pod fajke dostaje sie woda bo mam nie ogumioną. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Może to wina tego że pod fajke dostaje sie woda bo mam nie ogumioną. Mozliwe. MOze CI sie takze zalewac jakas cewka, albo po prostu krociec masz nieszczelny od filtra powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek DT Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 No ta fajka to pierwszy powód. A pod lewą kape silnika radze sobie zrobić uszczelke, zeby podczas brodzenia w wodzie magneta nie zalewało. U mnie sie to sprawdza, woda po silnik i moto jedzie dalej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Pod klape zaglądałem-żądnych śladów wody ale zasylikonować nie zaszkodzi(chyba). No to kupuje nową fajke i jade w jakieś błotko testować ;) jak zgaśnie to będe myślał dalej.Jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to piszcie z góry dziękuje za jakieś wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Poszukaj przetartych bądź nie zaizolowanych kabli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek DT Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Niestety nie wszystkie cześci z LC sa takie same jak w LC2.. .. Jakie na przykład? Oj dużo jest takich części, wiem bo mam hybryde LC i LC2. 1: Siedzenie ma inny profil przy baku (ale da sie zrobić)2: Bak ma inny profil3: Wahacz, tylnie zawieszenie (no to widać ;)4: Filtr powietrza5: Tylni błotnik (trzeba troche przyszlifować zeby wszedł do końca)6: Mocowanie chłodnicy Szczerze powiem ze w LC1 podoba mi sie bardziej zawieszenie z tyłu, amortyzator jest większy i dłuższy co uczynia go troche twardszym. Silnik od LC2 pasuje jak ulał, moja dt bedzie teraz upiększana więc wrzuce fotki mojej hybrydy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Szczerze powiem ze w LC1 podoba mi sie bardziej zawieszenie z tyłu' date=' amortyzator jest większy i dłuższy co uczynia go troche twardszym.[/quote']W LC2 jest regulacja napięcia sprężyny i mozesz go łatwo utwardzić tak ze osoba która waży 70 kg jak usiądzie to ledwo przysiądzie tył. Co do wachacza to w lc2 jest stara konstrukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 A ja mam takie pytanie ile należy docierać DT 80 LC2:a)po remoncie łożyska tłok cylinder (oczywiście cylinder po szlifie)b)sam tłok i cylinder po szlifie Bo mi jak robiłem remont dt powiedział mechanik (o ile dobrze pamietam bo to dawno było ;) ) 1000km i jak głupi jezdziłem na początku całkiem delikatnie te 200 km a potem juz ciut szybciej ale ciągle nie na maksa i po wakacjach doszedłem do 850 i sprzedałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Mi ktoś powiedział żę motor dociera sie przez przejechanie 100km do 200km ale czy to jest prawda to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Dt80 powinno sie docierac przez 1000 km.. pierwse 400 kilosow jezdzisz max do 4,5 -5 tys obrotów a potem co 100 km dodajesz 1 tys obrotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Może troche z innej bajki, ale mam pytanmie czy ktoś sie orientuje jak to jest z modułami zapłonowymi do Dt 125 R, czy np moduł od sprzeta z 1999r będzie pasował do modelu 1997r? Bo nie wiem dokładnie jak to tam było ale w jednych rocznikach moduł był zintergrowany z modułem sterującym YVPS, w innchy to było osobno...i teraz nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Mam pytanie odnosnie zapalnia DT80.Jak motor jest zimny to mam problemy z zapalaniem tzn.starter ledwo co załapuje ,chodzi jak by nie miał rzadnego oporu i zawsze muszę trochę się namachać zanim zaskoczy.Jak się nagrzeje to potem za pierwszym razem zapala.CZym to może być spowodowane? W jaki sposób zapalacie DT? tzn.czy na res. czy na ssaniu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 8 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 przy wyłaczonym zapłonie i wyłączonej stacyjce pokop z 3 razy potem włącz i kopnij na 99% odpali! :) a jak nie ;) to malusko ssania zaciągnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matesx Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Z innej beczkia,jestem poczatkujacym bo niedawno jakies 2tyg. temu kupilem sobie dt-ke 80 i mam 2 male pytanka co do niej: 1. Jak mozna sprawdzic czy dyfuzor jest przeczyszczony nie rozcinajac go??:)2. Jak sie sprawdza poziom oleju w silniku?? Musi byc na poziomie tej srubki gdzie sie wlewa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi