Skocz do zawartości

Yamaha Dt porady i czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Dt80 a mianowicie jak tylko wiade w jakąś wode albo poprostu przejade po mokrym asfalcie lub umyje sprzęta szlaufem to mi zaraz gaśnie i niechce palić zmienie świece lub odczekam chwilę(60-70s) i jest ok i zaraz znowu lipa. Niewiem co to moze być proszę o porady.

Może to wina tego że pod fajke dostaje sie woda bo mam nie ogumioną. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod klape zaglądałem-żądnych śladów wody ale zasylikonować nie zaszkodzi(chyba).

No to kupuje nową fajke i jade w jakieś błotko testować ;) jak zgaśnie to będe myślał dalej.

Jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to piszcie z góry dziękuje za jakieś wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wszystkie cześci z LC sa takie same jak w LC2.. ..

 

 

Jakie na przykład?

 

Oj dużo jest takich części, wiem bo mam hybryde LC i LC2.

 

1: Siedzenie ma inny profil przy baku (ale da sie zrobić)

2: Bak ma inny profil

3: Wahacz, tylnie zawieszenie (no to widać ;)

4: Filtr powietrza

5: Tylni błotnik (trzeba troche przyszlifować zeby wszedł do końca)

6: Mocowanie chłodnicy

 

Szczerze powiem ze w LC1 podoba mi sie bardziej zawieszenie z tyłu, amortyzator jest większy i dłuższy co uczynia go troche twardszym. Silnik od LC2 pasuje jak ulał, moja dt bedzie teraz upiększana więc wrzuce fotki mojej hybrydy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiem ze w LC1 podoba mi sie bardziej zawieszenie z tyłu' date=' amortyzator jest większy i dłuższy co uczynia go troche twardszym.[/quote']

W LC2 jest regulacja napięcia sprężyny i mozesz go łatwo utwardzić tak ze osoba która waży 70 kg jak usiądzie to ledwo przysiądzie tył. Co do wachacza to w lc2 jest stara konstrukcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie ile należy docierać DT 80 LC2:

a)po remoncie łożyska tłok cylinder (oczywiście cylinder po szlifie)

b)sam tłok i cylinder po szlifie

 

Bo mi jak robiłem remont dt powiedział mechanik (o ile dobrze pamietam bo to dawno było ;) ) 1000km i jak głupi jezdziłem na początku całkiem delikatnie te 200 km a potem juz ciut szybciej ale ciągle nie na maksa i po wakacjach doszedłem do 850 i sprzedałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może troche z innej bajki, ale mam pytanmie czy ktoś sie orientuje jak to jest z modułami zapłonowymi do Dt 125 R, czy np moduł od sprzeta z 1999r będzie pasował do modelu 1997r?

 

Bo nie wiem dokładnie jak to tam było ale w jednych rocznikach moduł był zintergrowany z modułem sterującym YVPS, w innchy to było osobno...i teraz nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie zapalnia DT80.Jak motor jest zimny to mam problemy z zapalaniem tzn.starter ledwo co załapuje ,chodzi jak by nie miał rzadnego oporu i zawsze muszę trochę się namachać zanim zaskoczy.Jak się nagrzeje to potem za pierwszym razem zapala.CZym to może być spowodowane? W jaki sposób zapalacie DT? tzn.czy na res. czy na ssaniu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Matesx

Z innej beczkia,jestem poczatkujacym bo niedawno jakies 2tyg. temu kupilem sobie dt-ke 80 i mam 2 male pytanka co do niej:

 

1. Jak mozna sprawdzic czy dyfuzor jest przeczyszczony nie rozcinajac go??:)

2. Jak sie sprawdza poziom oleju w silniku?? Musi byc na poziomie tej srubki gdzie sie wlewa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...