DAN Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 Piotr masz całkowitą rację jeżeli chodzi o ZX9R.Kolega miał niestety okazję przekonać się na własnej skórze w tym sezonie, zaczęło się od przegrzewania a potem to już całkowicie wywalało płyn ze zbiorniczka, po dosłownie paru kilometrach.Głowica szrot+uszczelka pod głowicą i parę dodatkowych drobiazgów.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Piotr masz całkowitą rację jeżeli chodzi o ZX9R.Kolega miał niestety okazję przekonać się na własnej skórze w tym sezonie' date=' zaczęło się od przegrzewania a potem to już całkowicie wywalało płyn ze zbiorniczka, po dosłownie paru kilometrach.Głowica szrot+uszczelka pod głowicą i parę dodatkowych drobiazgów.Pozdrawiam[/quote']ile kaw zx9r tyle różnych problemów ;) jedno pytanko dospeców teoretyczne :motocykl na wtrysku pełny przelotowy układ np yoshi rs3, pc i kn , czyli układ dostosowany pod gsxr1000 o ile spadnie żywotności silnika lub jego podzespołów??, zakładając że niebedzie katowany non stop ,ale tez używany turystycznie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Mysle ze dlugosc i srednica wew i zew to nie wszystko a co ze srodkiem perforacja rury i wypelnieniem tlumola to chyba tez jest wazne :!:prawdopodobnie nawet bardzo :!: tylko, ze ;) ogladalem juz tyle tlumikow, ze glowa boli, polecam sposob swietlowke warsztatowa do srodka wsadzic-wszystko widac ;) , i widzialem i dziurkowane i nie dziurkowane, dziurkowane troche, z przegroda, bez przegrody, wiec... wlasnie myslalem, ze kazdy tlumik pasuje do konkretnego moto, a tu zonk: sa tlumiki "sportowe" uniwersalne, to sportowe w "", bo nie ma rzeczy uniwersalnych w sporcie, prawdopodobnie na takim jest troche lepiej, ale to jeszcze nie 100% mozliwosci. a ten co ja sobie zrobilem, zachowalem oryginalna puche i przelot do srodka+zmiana dysz glownych na wieksze - efekt: z dolu lepiej idzie, ale vmax nie wzrosl (pomiar jesienno-zimowy). czekam na lato i wtedy sprawdze. a co do dzwieku... poezja :P:D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 V-max raczej nie wzrośnie. A jesli już to niedużo. Moga się poprawić przyśpieszenia i elastycznośc silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 ja bym raczej z ta produkcja tlumoli przelotowych byl troche bardziej ostrozniejszy a podswiecanie lampka - to tak mozna zobaczyc co jest w srodku 8O a jak to sie ma do odwzorowania tego co tam jest to raczej byl bym sklonny powiedziec ze nijak i ciezko jest zrobic tlumik technika garazowa nie znajac sie na tym, a po drugie po co firmy ktore zajmuja sie tym profesjonalnie wydawalby tyle kasy na proby i testy skoro mogly by to zrobic z kumplem w garazu. Mysle z mozna to porownac do jakiejs gry losowej jednemu sie uda a kilkudziesieciu nie i wtedy bol glowy i kupe kasy trzeba :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Ja w mojej hondzie mam wszystko wyciagnietę ze środka. Jest dosyc głośny ale mi się podoba. Wszystko byłoby OK tylko tyle że moja Honda to dwósów i nie grozi jej nic z zaworami!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 moze z zaworami nie ale kombinowanie z wydechem i w dwusuwie moze spowodowac duzo spustoszenia, np wypalony tlok przy wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 ja bym raczej z ta produkcja tlumoli przelotowych byl troche bardziej ostrozniejszy a podswiecanie lampka - to tak mozna zobaczyc co jest w srodku 8O a jak to sie ma do odwzorowania tego co tam jest to raczej byl bym sklonny powiedziec ze nijak i ciezko jest zrobic tlumik technika garazowa nie znajac sie na tym' date=' a po drugie po co firmy ktore zajmuja sie tym profesjonalnie wydawalby tyle kasy na proby i testy skoro mogly by to zrobic z kumplem w garazu. Mysle z mozna to porownac do jakiejs gry losowej jednemu sie uda a kilkudziesieciu nie i wtedy bol glowy i kupe kasy trzeba :cry:[/quote']wlasnie ze tak jest, czy to duuuuzy problem zrobic kawalek rury z rura w srodku, jezeli znasz wymiary? nawet z przegroda, czy z blachy dziurkowanej?a mam takiego magika, ze kladzie spawy szerokosci 1mm w wagach elektronicznych, a jak trzeba to pospawa ucho od koparki - sam widzialem ;) powtarzam, problemem nie jest wykonanie, tylko ZWYMIAROWANIE I MATERIAL o karbonie np. moge zapomniec, a PROFESJONALNY tlumik sportowy nie dosc, ze ma zachowane odpowiednie wymiary, to jeszcze wazy b. malo. mi wystarczy zachowanie wymiarow, a o wage nie bede walczyl, moge przed obiadem sie scigac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Rob jak chcesz zycze powodzenia tylko nie zdziw sie jak cos sie stanie z siniczkiem zycze zeby jak najdluzej chodzil ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 moze z zaworami nie ale kombinowanie z wydechem i w dwusuwie moze spowodowac duzo spustoszenia' date=' np wypalony tlok przy wydechu.[/quote'] Chciałbym się dowiedzieć czegoś dokładniej o negatywnym działaniu przelotowego tłumika na silnik 2t. Czy jeżeli wstawię np. końcówkę tłumika z 600 do 125 2t to jakie bedą tego negatywne skutki oprucz spadku mocy. Słyszałem że plus to bardziej basowy dźwięk.Często w ogłoszeniach widać 125tki z tłumikami od 4t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 musisz spytac mechanikow ja wiem tylko tyle ze nie powinno sie zmieniac tlumikow tak sobie, poniewaz sa przystosowane do pewnych pojemnosci i do pewnego sprezania gazow wydechowych ( chyba jakos tak to sie nazywa ) tak czy siak na swoim przykladzie moge tylko powiedziec ze mialem kiedys motoykl crossowy i mial kombinowany wydech poprzedni wlasciciel chcial zeby byl cichszy i po tloku zbytnio sie zgrzal i stopil pozniej rozmawialem z osobami ktore siedzialy w tym mocno ( dawnymi zawodnikami polskiego motocrossu ) i dostalem odpowiedz ze jakas fala rezonansowa jest tak obliczona na standardowym wydechu ze nie wolno nic z nim zmieniac no chyba ze robi sie to profesjonalnie a potem strojenie zreszta te motocykle stroili przed kazdymi zawodami do danej pogody i temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Nie ma żadnych przeciwwskadzań w bawieniu się wydechami... jeśli ktoś ma warsztat i zdolności manualne może sobie sam zrobić końcówkę wydechu...tylko że nie powinien liczyć na poprawę osiągów, a czasem nawet może okazać się że osiągi się pogorszą... jedyna zasadność robienia takiego wydechu to uzyskanie bardziej rasowego brzmienia i względy estetyczne....najistotniejsze jest to żeby zadbać o własciwe parametry spalania... czyli odpowiedni skład mieszanki paliwowo powietrznej... jesli to będzie spełnione żywot silnika będzie tak samo długi jak na seryjnym wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 sytuacja odwrotna xj600s 92 posiadam oryginalny tłumnik prawy .lewy został zniszczony podczas wypadku kolektor został przespawany 4 w 1 mieszanka wydaje sie być za bogata(czarne świece) strzelanie w tłumik czy jedyny sposób na to to wymiana dysz czy może pogrzebać przy wydechu .skąd wziąć mniejsze dysze w rozsądnych cenach a może filtr powietrza o małym oporze jeśli takowy jest prosze o rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Może wystarczy poprostu wyczyścić filtr powietrza, ewentualnie jak to nic nie da...sprubować złożyć filtr o większym przepływie powietrza. Jeśli to nic nie da... pokombinować z gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 nica pisze:niebedzie katowany non stop .Odpowiedz mi szczerze po jaką cholerę ktoś kupuje GSXR1000 bo do jazdy w kondukcie pogrzebowym to on raczej się nie nadaje.Jak nie będzie katowany to szybko się skończy - to jest moja odpowiedź. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.