necko Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Witam! Mam Yamahę DT50 (1995r) i niestety nie jeździ ona tak, jak powinna. Nie wiem czy jest to kwestia jakichś blokad czy po prostu te sprzety tylko tyle potrafią. Opisze co sie dzieje: na 1 biegu max predkość wynosi (SIC!) 10km/h:) Serio! Obroty tak jakby sie w jakimś miejscu zatrzymywały i silnik nie chce kręcić się wyżej. Po zmianie na dwójkę rozpędza sie gładko, tak żeby na 4 biegu osiągnać swoje maximum, czyli ok 60km/h. Zapięcie pieątki i szóstki nie powoduje ani zwiększenia prędkości ani obrotów. Wiem ze jest to zaledwie pięćdziesiątka ale niektóre "Jawki" jadą więcej. No i te obrozy, na luzie także czuć, że po dodaniu tylko do pewnego mometnu się zwiększają, a później jakby stoją w miejscu. W tym mopedzie nie ma obrotomierza wiec nie moge powiedzieć ile tys. to jest dokładnie. Proszę, napiszcie czy są jakieś blokady które mogą być przyczyną tego problemu, napewno nie jest to wydech bo po całkowite jego zdjęcie nie dało żadnego rezultatu. Proszę o pomoc!POZDRAWIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Poszukaj w dziale enduro , tam są setki takich tematów . PZdr. widze ze jestes nowy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 To wygląda na blokade CDI. poczytaj w dziale enduro tak jak napisal Kuskus. A top ze zdjełes caly wydech to nic nie da tylko jescze moze byc gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 24 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Ok dzieki! Tak jestem nowy aczkolwiek tylko na forum bo motorami "bawię się" już od ładnych paru lat. Widzę, że ludzie są tu naprawdę wporzadku i coraz bardziej mi sie tu podoba. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 25 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Przeczytałem posty i wiem juz duzo o kostkach CDI i nie tylko:) ale wciaz nie wiem czy w DT50 mozna przeprowadzic to tak samo jak w osiemdzisiatce. Bo w tamtych postach niektorzy mowili ze w DT50MX (tkiej jak ja mam) nie idzie odblokowac CDI, albo ze jej wcale nie ma. U mnie na kostce ktora jest za cewka sa takie oznaczenia: FA221ED 12,8V 85c/m 10W x 2+3,4W 066500-1740, ale czy to nie jest przypadkiem przerywacz od keirunkow? Dalej znajduje sie nastepna kostka cala czarna bez napisow jutro sie za wszysko wezme. Prosze od pomoc posiadaczy DT50MX, (moja jest z '95). Draze ten temat gdyz w starych postach o DT50 nie bylo prawie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 dt mx 50 na 99% nie ma kostki cdi. mx wyglądala jak wszystkie stare enduro czyli okrągla lampa z przodu i troche wyzszy blotnik, wiec i była mniej zaawansowana technicznie. sam tej kostki raczej nie zrobisz, jak nie masz instrukcji i nie znasz się na elektronice, tylko mozesz ją zniszczyc i moze spowodowac zwarcie. jesli to cos pomoze, to luknij na niemiecka strone o dt125 , tam jest "przepis" na odblokowanie kostki Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 25 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 dzieki hayabusa19! szukam wlasnie na tej stronie. Ale moje DT nie ma okraglej lampy;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amkstudio Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Witam! Mam Yamahę DT50 (1995r) i niestety nie jeździ ona tak, jak powinna. Nie wiem czy jest to kwestia jakichś blokad czy po prostu te sprzety tylko tyle potrafią. Opisze co sie dzieje: na 1 biegu max predkość wynosi (SIC!) 10km/h:) Serio! Obroty tak jakby sie w jakimś miejscu zatrzymywały i silnik nie chce kręcić się wyżej. Po zmianie na dwójkę rozpędza sie gładko, tak żeby na 4 biegu osiągnać swoje maximum, czyli ok 60km/h. Zapięcie pieątki i szóstki nie powoduje ani zwiększenia prędkości ani obrotów. Wiem ze jest to zaledwie pięćdziesiątka ale niektóre "Jawki" jadą więcej. No i te obrozy, na luzie także czuć, że po dodaniu tylko do pewnego mometnu się zwiększają, a później jakby stoją w miejscu. W tym mopedzie nie ma obrotomierza wiec nie moge powiedzieć ile tys. to jest dokładnie. Proszę, napiszcie czy są jakieś blokady które mogą być przyczyną tego problemu, napewno nie jest to wydech bo po całkowite jego zdjęcie nie dało żadnego rezultatu. Proszę o pomoc!POZDRAWIAM!witammam taki sam problem mam yamaszke dt 50/1995 ccm i jest zablokowana udało ci sie swoja odblokowac jak tak to bardzo prosze o wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papciomotocross Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 cze ja tez mialem problem z tym ze nie chciala sie moja dt 50 wkrecac na obroty a cdi nic do tego on jest po to zebyscie nie "zażneli"silnika blokuje max obrotow a to ze nie chce sie wkrecac to jest wina grodek ktore sie zrobily na clindze co jest wlot od strony gaznika zdejmij cilinder i zobacz czy jest taki na tym wylocie taka czarna jak by"sadza "i wes jo oczysc i bedzie po srawie pozdrawiam Radek wrazie klopotow pisz gg8821408lub kom 660290657albo email [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 cze ja tez mialem problem z tym ze nie chciala sie moja dt 50 wkrecac na obroty a cdi nic do tego on jest po to zebyscie nie "zażneli"silnika blokuje max obrotow a to ze nie chce sie wkrecac to jest wina grodek ktore sie zrobily na clindze co jest wlot od strony gaznika zdejmij cilinder i zobacz czy jest taki na tym wylocie taka czarna jak by"sadza "i wes jo oczysc i bedzie po srawie pozdrawiam Radek wrazie klopotow pisz gg8821408lub kom 660290657albo email [email protected] Ty to chyba jakis specjalista jestes :buttrock: nie chciala sie moja dt 50 wkrecac na obroty a cdi nic do tego haha :) a to ze nie chce sie wkrecac to jest wina grodek ktore sie zrobily na clindze co jest wlot od strony gaznika zdejmij cilinder i zobacz czy jest taki na tym wylocie taka czarna jak by"sadza "i wes jo oczysc i bedzie po srawie :) ;) :biggrin: po prostu :clap: :) :banghead: Ech ta polska ma ludzi co nie :biggrin: CDI to jest jedna z glownych blokad, ktora trzeba usunac zeby sie silnik wkrecal wyzej. Pozniej blokada moze wystepowac na kroccu ssacym lub w samym gazniku. W wydechu tez jest mozliwe ze tam znajdziesz dlawik ( wszysytko zalezy jaki model DT 50 posiadasz, ciecz powietrze, czy silnik AM). Producenci lubili tez dlawic doplyw powietrza w filtrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 To ze u ciebie bylo 'cos' na cylindrze nie oznacza ze u kazdego bedzie na pewno to samo. W wiekoszosci przypadkow to wina wspomnianego wczesniej CDI :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 lecz w mx NIE MA CDI !!!I np ja niemam okraglej lampy z przodu ani kwadratowego blotnika ... pozatym nie ma MX z 95roku ... ostatnie modele wyprodukowano w 89r (ja mam wlasnie z 89r i jest to ostatnia seria MX) byc moze mx/s ale nie jestem pewien ... i tak przy okazji DT 50 MX nie ma 6 biegow tylko 5 .... pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIEJU RR50:D Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 No prosze! Jaką wiedzą wykazał się Litrus:P Słuchajcie go bo on zawsze dobrze doradzi! POZDRO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 No prosze! Jaką wiedzą wykazał się Litrus:P Słuchajcie go bo on zawsze dobrze doradzi! POZDRO!!!sry za offtop:niewiem czy to ironia czy smiejesz sie z moich wypowiedzi :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.