Skocz do zawartości

Nowe ZX6RR i 636


Rekomendowane odpowiedzi

dziur jakbyś jeszcze nauczył sie dokładnie czytac co pisze i ze zrozumieniem byoby już całkiem super...szczególnie że już ze 100razy podkreślałem że nie jestem miłośnikiem kawy a mój wymarzony sprzet to R1(do w miare normlanej jazdy)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....

A co do sportu to nie zachowujmy sie jak dzici i jak rossi wygrał w tym roku na yamasze o wcale nie znaczy że od tego roku tylko yamaha sie liczy;)

Tam są motorki konstruowane praktycznie od podstaw, czasem na bazie seryjengo motocykla a czasem nie, pompuje sie w nie pieniądze o jakich nam nawet sie nie śniło, do tego dochodzi jeszcze marketing, zatrudnianie róznych zawodników inne strategie itd...

Skoro honda jest największym producentem jednośadów ma największą kase i będzie dominować w więksości dyscyplin...

 

To taka dyskusja w stylu co jest lepsze- BMW Audi czy Mercedes...

 

W ostatnim albo ŚM, albo FB (kurcze już mi się myli) była opisana ZX10 na tor przygotowana na nowy sezon. Pokazane tam też były koszty przeróbki moto - same lagi stosowane w tym moto kosztowały 12 tys EUR - czyli tyle co nowa ZX10R w salonie. Więc zgodzę się, aby nie porównywać maszyn dostępnych w salonach wg osiągów maszyn GP. Tam tylko nazwy są podobne.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spidi napisał: pomieszać dotychczasowe szyki w ktroym GSXR był królem ubiegłego roku.

??? królem czego ??? sprzedaży w Polsce ?

Sprawdź młody przyjacielu tabelę wyników sezonu 2003,2004 Supersport 600 i nie pisz więcej bzdur bo nikt Ci więcej nie uwierzy.

ZX6RR ładna Kawa ale czy technika i wykonanie wielu elementów to też Kawa?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze a co uważasz że Polski rynek to taki wspaniały punkt odniesienia??

GSXR 600 w 2004 roku w cuglach wygrywał praktycznie wszystkie testy porównawcze w swojej klasie i był prawie we wszystkim o włos przed konkurencją i dziki temu sprzedawał sie bardzo dobrze.

Dlatego mówie że był królem tej klasy i w ten sposób rozumiem króla danej klasy. To stwierdzenie nie maiło nic wspólnego z tym co dzieje sie na arenach sportowych ani z wynikami wyścigów sezonu 2004.

 

Spędziłem 4 miesiące tego roku w stanach a tam rynek jednośladów jest ogromny, ceny śmieszne, wybór wielki i naprawde multum motocyklistów... GSXRy (zarówno 600 jak i 750) sprzedawały sie tam jak ciepłe bułeczki, miałem tam sporo kontaktu z motocyklami, wsyscy je bardzo chwalili i było je naprawde widac na ulicach w tłumie innych maszyn...

 

A co do porównywania tego co kupić może kowalski w salonie do tego co dzieje sie i jeździ po torze to sie już wypowiedziałem- nie ma co sie podniecać przesadnie tym który motor zwycięża bo za dużo innych czynników sie na to składa i to jak dobry jest motocykl jest składową końcowego sukcesu-owszem ma ogromny wpływ na wynik ale jeśli zawiedzie któryś z pozostałych czynników to i tak nie gwarantuje końcowego sukcesu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim albo ŚM, albo FB (kurcze już mi się myli) była opisana ZX10 na tor przygotowana na nowy sezon. Pokazane tam też były koszty przeróbki moto - same lagi stosowane w tym moto kosztowały 12 tys EUR - czyli tyle co nowa ZX10R w salonie. Więc zgodzę się, aby nie porównywać maszyn dostępnych w salonach wg osiągów maszyn GP. Tam tylko nazwy są podobne.

żartujesz sobie, czy serio mówisz?

chodzi ci o Świat Motocykli i opis Kawasaki ZX-RR Shinya'y Nakano???

ten motocykl ma tyle wspólnego z ZX-10R, co Yamaha M-1 Rossiego z R-1 w salonie...

czyli tyle samo, co bolid Formuły 1 Mercedesa z "beczką"...

tak z grubsza MotoGP ma się tak do Superbików, jak Superbiki do szosowych (cywilnych) motocykli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie jakos zrazilem do marki Kawasaki jak kiedys ogladalem Euro-Sport. Podczas jednego startu w motoGP na samamym poczatku wyscigu zepsuly sie trzy Kawy... w trzech motorach cos strzelilo i olej z silnika sie wylal na tor... ale wcale nie twierdze ze to sa zle motocykle :) Peace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teamy w motoGP są albo 1 albo 2 osobowe...

wątpię, aby 3 na razy jechały :),

zresztą - suzuki też się w motogp ciągle psuje (a na dodatek zawsze jest na końcu stawki - w tym sezonie 73 punkty zyskali jako producenci (Chąda 355, Jamacha 328, Ducati 169, Kawasaki 95, Aprilia 39, ) i co? wnioskujesz na tej podstawie, że SRADy są do dupy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...