Idaho Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Belzebub, twoim zdaniem wymiana co chwile zestawu tłok cylinder to powód do dumy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 Belzebub, ale ja tu mowie o orginalnych cylindrach, nie polskiej tandecie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riksza Opublikowano 17 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 hehe teraz to ja juz mam mętlik w głowie :D kupić sobie cylinder 60tke czy nie zmieniac i wyczyscic swoj ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 hah jak sie to konczy remontem to chyba mialem wszystko z diamentu bo pzrejechalem moim rometem 3000km w ciagu roku i padl mi kondensator i chyba kazdy wie ze kondensator w takim spzrecie to normalka a tak pozatym greddo WT to jest taka kratka na lampie jak ty masz u siebie w MZ ale coz kazdy ma swoj gust osobiscie mi sie to niepodoba pozdrawiam aha lepiej tuningowac rometa i go spieprzyc niz kiedys jakis leprzy motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 kupić sobie cylinder 60tke czy nie zmieniac i wyczyscic swoj ?Jesli na twoim cylindrze nie ma glebokich rys to spasuj kanaly ewentualnie wyrownaj ta chropowata powierchnie. Jak cylinder jest juz zuzyty to oddaj go do szlifu do dobrego zakladu (przed szlifem mozesz tez wykonac powyzsze czynnosci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 idaho po pierwsze na simsonie jezdzilem 4 lata !po drugie jak go kupilem mial tak zjarany cylinder ze bylo tylko kupic nowy.po trzecie to ze mi po 3 latach rozje.... polskie pierscionki w cyl i musialem go znowu zmieniac to juz nie moja wina.a zreszta co ja sie bede tlumaczyl. greedo wiem ze oryginalne niemieckie sa dobrze zrobione ale o ile sie orientuje to trudno jest niemiecki tlok dostac nie mowiac juz o cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riksza Opublikowano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2005 moj kuzyn ma takiego simsona w super stanie ,tylko swiece wymienic i jezdzic a on mowi ze nie bedzie jezdzil ale mi go nie sprzeda :D dupek :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2005 hah jak sie to konczy remontem to chyba mialem wszystko z diamentu bo pzrejechalem moim rometem 3000km w ciagu roku i padl mi kondensator i chyba kazdy wie ze kondensator w takim spzrecie to normalka a tak pozatym greddo WT to jest taka kratka na lampie jak ty masz u siebie w MZ ale coz kazdy ma swoj gust osobiscie mi sie to niepodoba pozdrawiam aha lepiej tuningowac rometa i go spieprzyc niz kiedys jakis leprzy motor Nie zauważylem w mojej MZ zadnej kratki. PS kolejny bajarz sie znalazł... 3000 i padł kondensator. A domyslam sie ze tjunink robiles taki jak wyżej ktos radził? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Na mojej stronie jest kilka sposobów tuningu. Więc napewno coś znajdziesz dla siebie w dziale tuning ----> www.motorower.skutery-motocykle.pl Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Powiedzcie mi co mam zrobic zeby moj kadet mial wieksza moc i szedl te 60 :( Pójdzie ci nawet 200km/h ale trzebaby wymienić silnik na jakiś od japońca :) Tylko niewiem czy reszta wytrzyma :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 ...a tak pozatym greddo WT to jest taka kratka na lampie jak ty masz u siebie w MZ ale coz kazdy ma swoj gust osobiscie mi sie to niepodoba pozdrawiam... Co ty chcesz od kratki na lampieSam sobie kupiłem ostatnio taką kratkę i o niebo lepiej wygląda bo nie pasował mi ten chrom na obwódce lampy :) Pozdro Etkarze :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 hehe niemowie ze zle sam mialem w romecie;D i szczerze tez sie nad tym zastanawialem ale to mialo byc takie dociecie do greddo ktory wszysktich krytykuje pan i znawca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 sporostowanie greedo ciagle mi sie myli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Planowanie głowicy daje odczuwalna moc. Im wiecej sie ja splanuje, tym wieksza moc i mniejsza zywotnosc silnika. Po planowaniu pierwsze co pada to lozyska na wale, pozniej silnik osiaga wieksza temperature niz norma, wiec sie grzeje. Jeszcze silnik "dzwoni". Kazdy silnik ma na wale jakis zapas mocy. Trzeba tylko wiedziec o ile splanowac, korzysci mogą byc zaskakujące. Jesli przesadzimy, to silnik nie bedzie mial dlugiego zycia. Moj qmpel w simsonie splanowal glowice o 0,5 mm i po przejechaniu 3 000 km bylo wszystko ok, a moc byla odczuwalna, a silnik za bardzo sie nie grzal. Na paczątek proponuje splanowac o 0,3 mm. Najlepiej jeszcze bedzie, gdy na wal zalozymy mocniejsze lozyska(np. japońskie KOYO C3). Silnik rometowski jest malolitrazowym silnikiem, ktory dysponuje nie wielka moca, przy malych obrotach walu korbowego. Z tego silnika duzych efektow sie nie uzyska. Ale proponuje skrocic rure wydechową, tak zeby w tlumnik wchodzila 2 - 3 cm. Te przerobke zastosowalem w simsonie. Dzieki niej mial lepsze przyspieszenie i byl zrywniejszy, na v-maxie nie wiele zyskalem. Polecam jeszcze skrócic lopatke tloka(o jakies 1 mm) od strony kanalu ssacego, podniesc iglice, polerke kanałów, dzieki czemu silnik bedzie krecił sie na wieksze obroty i bedzie dysponowal większą mocą niz dotychczas. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 nie zmieniaj polskiego rometa na jawke bo same z nia klopoty polski silnik jest prosty jak meter cepa;] i tuning mu niezaszkodzi mialem jescze taki rok temu zima lato ja jezdzilem i nic mu niebylo a tuning polegal na tym ze wsadzilem mu 3 pierscionek na tlok;] splanowalem glowice i wydarlem troche flakow z tlumika oraz troche tego niby filtra w gazniku;] mozesz jeszcze powiekszyc dysze wzrost paliwa zobaczysz niewielki moze 0.5 litra ale maszynka po prostej poleci 55-60 z gorni z 62ale to juz masakra dla silnika zaduze obroty ;] ale wkrecal sie pieknie pod gorke jechal szybciej niz z gorki;] pozdrawiam fakt faktem.....kumpel ma kadeta, dwojka mu wyskakiwala, wszystko sie kopało...cały się rozpadał.....ale jeździł dalej, ogarek troche bardziej czuły, ale za to lepiej mi sie jeździ, no i brałem go bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.