Skocz do zawartości

Motorynka - problem


Ghostraider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Paho może mieć racje, kondory (kondensator) lubi odstawiać takie numery. Też mialem takie problemy. Jeśli świeca jest zaolejona, to albo ciągnie olej ze skrzyni albo zadużo mixolu lejesz. Świeca powinna mieć beżowy nalot.

Napisz wodzu, czy tłok ci się blokuje... bo jak do tej pory ni euzyskaliśmy od ciebie odpowiedzi na ten temat! W skrzyni biegów powinien być HIPOL oile pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tłoka to zacytuje kumpla:

 

"Że po prostu jak kopie już po zgaśnięciu to tak raz na 5 razy kopne a kopka nie pójdzie na dół (stoi w miejscu)"

 

Oraz według kumpla tłok wyglada normalnie czyli "Na górze jest czarny, a reszta tak jak normalny tłok"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj się, czy podczas kopania na gorąco odczuwa dużo większe opory niż na zimno? Ponadto czy jak kopke znowu podniesie to mozę znów kopnąć? Możliwe, że źle zazebiają sie tryby...poprostu przycinają... ale teżmożliwe, zę to wina łapiącego tłoka.

 

 

Ps. Greego.. Fajna fota, 100razy lepsza od poprzedniej;)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paho... nie rozumiem twojego poprzedniego postu.

 

1. Jeśli kołki ustalające pierścienie w rowkach pierścieniowych są wyrobione...to pierścien się obraca... a w 2s. grozi, to pęknięciem pierścienia który zaczepi o okno wydechowe. W tym przypadku była by niezla miazga w cylindrze i ni kija by nie odpalił! Ps. Pierścienie jeśli sa dobrze spasowane niemoga się zablokować na zamku, jak już to moga sie pozapiekać w rowkach. Jak już to puchnie tłok, gdyż jest a zluminium a ono ma dużo większą rozszerzalnośc cieplną od żeliwa.

 

2. Wytarte pierścienie? Gdyby byly wytarte, to po nagrzaniu chodził by lepiej!

 

 

Ps. Ghost, coś sądzę, że po opisach twojego kolegi do niczego nie dojdziemy...są one zabardzo mgliste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Dzisiaj dowiedziałem się, że co pare kopnięć po zgaśnięciu motorynki kopka chodzi normalnie tzn. tak jak na zimnym silniku, lecz jeden raz na pare kopnięć to za mało, żeby ją odpalić, a na pych tez nie daje rady. Nie wiem czy to w czymś pomorze czy nie, ale wolałem napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o gaśnięcie silnika to jestem pewien na 99 % że trzeba wymienić kondensator i przerywacz. To zlikwiduje problem. A świece lepiej wymienić na zwykłą F75. Tylko w największe upały w lecie można założyć F100. (F75 od F100 różni się zdolnością odprowadzania ciepła). I jeszcze , na pewno silnik nie spala oleju ze skrzyni biegów. Budowa 2-suwu polega na tym że w komorze korbowej (tej pod tłokiem , w silniku) jest wstępne sprężanie mieszanki paliwowo- powietrznej. Gdyby nie była ona szczelna to silnik by nie zapalił. Posłuchaj mnie, dawno temu jeżdziłem na romecie, a silnik sam rozbierałem kilkanaście razy i jako tako się orientuje w budowie. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja cos powiem:):

moze kolega ma stary simering od strony zaplonu? i jak sie juz slink nagrzeje po guma na simeringu juz nie trzyma cisnienia(kompresji) i mozesz se kopac nawet jednym palcem, dopiero jak silnik ostygnie simering jako tako uszzelni to mozesz odpalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...