Idaho Opublikowano 1 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2005 Paho może mieć racje, kondory (kondensator) lubi odstawiać takie numery. Też mialem takie problemy. Jeśli świeca jest zaolejona, to albo ciągnie olej ze skrzyni albo zadużo mixolu lejesz. Świeca powinna mieć beżowy nalot. Napisz wodzu, czy tłok ci się blokuje... bo jak do tej pory ni euzyskaliśmy od ciebie odpowiedzi na ten temat! W skrzyni biegów powinien być HIPOL oile pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 2 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2005 Co do tłoka to zacytuje kumpla: "Że po prostu jak kopie już po zgaśnięciu to tak raz na 5 razy kopne a kopka nie pójdzie na dół (stoi w miejscu)" Oraz według kumpla tłok wyglada normalnie czyli "Na górze jest czarny, a reszta tak jak normalny tłok" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2005 Ja stawiam na puchnący tłok Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 2 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2005 Zapytaj się, czy podczas kopania na gorąco odczuwa dużo większe opory niż na zimno? Ponadto czy jak kopke znowu podniesie to mozę znów kopnąć? Możliwe, że źle zazebiają sie tryby...poprostu przycinają... ale teżmożliwe, zę to wina łapiącego tłoka. Ps. Greego.. Fajna fota, 100razy lepsza od poprzedniej;)! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 2 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2005 Znów zacytuje kumpla: "Jeżeli tłok idzie na dół to opory są takie same jak na zimnym silniku. choć to trudno porównać bo na zimnym nie kopie na sprzęgle :) . Jak kopke podniesie to znowu moge kopnąć." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 2 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2005 stawiam na to że coś jest albo wbote w głowice w co raczej wątpie....albo zamki na tłoku sa bardzo wyrobione i pierścienie wtedy kiedy sie rozszerzają sie tam blokuja...moga byś też wytarte pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Paho... nie rozumiem twojego poprzedniego postu. 1. Jeśli kołki ustalające pierścienie w rowkach pierścieniowych są wyrobione...to pierścien się obraca... a w 2s. grozi, to pęknięciem pierścienia który zaczepi o okno wydechowe. W tym przypadku była by niezla miazga w cylindrze i ni kija by nie odpalił! Ps. Pierścienie jeśli sa dobrze spasowane niemoga się zablokować na zamku, jak już to moga sie pozapiekać w rowkach. Jak już to puchnie tłok, gdyż jest a zluminium a ono ma dużo większą rozszerzalnośc cieplną od żeliwa. 2. Wytarte pierścienie? Gdyby byly wytarte, to po nagrzaniu chodził by lepiej! Ps. Ghost, coś sądzę, że po opisach twojego kolegi do niczego nie dojdziemy...są one zabardzo mgliste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 sory rzeczywiście troche to pokopałem no ale dobra....najlepiej idaho myśle żeby ten koleś do ciebie zadzwonił bo serio do niczego sie nie dojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 3 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Witam! Dzisiaj dowiedziałem się, że co pare kopnięć po zgaśnięciu motorynki kopka chodzi normalnie tzn. tak jak na zimnym silniku, lecz jeden raz na pare kopnięć to za mało, żeby ją odpalić, a na pych tez nie daje rady. Nie wiem czy to w czymś pomorze czy nie, ale wolałem napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 a czasem ta motorynka nie jest zatarta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 10 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 a czasem ta motorynka nie jest zatarta? Jakby była zatarta to by raczej nie odpalała od 2 kopa na zimnym silniku;)Aktualnie wymieniany jest tłok oraz olej w skrzyni. Po złożeniu napisze czy coś się zmieniło czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Jeżeli chodzi o gaśnięcie silnika to jestem pewien na 99 % że trzeba wymienić kondensator i przerywacz. To zlikwiduje problem. A świece lepiej wymienić na zwykłą F75. Tylko w największe upały w lecie można założyć F100. (F75 od F100 różni się zdolnością odprowadzania ciepła). I jeszcze , na pewno silnik nie spala oleju ze skrzyni biegów. Budowa 2-suwu polega na tym że w komorze korbowej (tej pod tłokiem , w silniku) jest wstępne sprężanie mieszanki paliwowo- powietrznej. Gdyby nie była ona szczelna to silnik by nie zapalił. Posłuchaj mnie, dawno temu jeżdziłem na romecie, a silnik sam rozbierałem kilkanaście razy i jako tako się orientuje w budowie. :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 15 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2005 to i ja cos powiem:):moze kolega ma stary simering od strony zaplonu? i jak sie juz slink nagrzeje po guma na simeringu juz nie trzyma cisnienia(kompresji) i mozesz se kopac nawet jednym palcem, dopiero jak silnik ostygnie simering jako tako uszzelni to mozesz odpalic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 15 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2005 Tam chyba jeszcze nic nie było wymieniane w silniku w niej :) Ostatnio jak kupował tłok to się okazało, że cylinder to Nominał, który prawdopodobnie nigdy nie był wymieniany :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.