JaJo Opublikowano 6 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 Witam! Dorobilem sie niee malego problemu, przy dokrecaniu sroby od spustu oleju gwint przy silniku niee dosc ze sie ukrecil to jeszcze peknela czesc przy silniku wlasnie przy tym gwincie, musze teraz cos z tym zrobic czyli zespawac i zrobic nowy gwint co liczy sie z rozpolawianiem silnika ;-( a jest dziewiczy i to mnie najbardziej boli.CZy ktos wie gdzie w krakowie (dokladnie myslenice) mozna znalesc jakis zaklad ktory profesjonalnie to zrobi??Druga sprawa to nowy zestaw "tloczek,sforzeni,zabezpieczenia" czy lepiej kupic orginal czy innej firmy tzn niee jakas lipa tylko np vosnera(czy inne dobrej firmy) z tego co slyszalem to przeciez niektore czesci, czy nawet wiekszosc czesci dla firm robia inne firmy a te ktore skladaja daja tylko emblemat i pisza np yamaha za co sie placi a mozna miec inne firmy a taki sam. Niech ktos sie wypowie w tej kwesti co wybrac? Jest to Yamaha dt 125 lc2 rok 85 ale stan igla( sprowadzony ze szfajcarii) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 No co jest?? :?: :| co wy spicie na tym forum?? jedni :D ze tematy sie powtarzaja a ja :D ze zadaje 3 konkretne pytanie i nawet 1 osoba niee ma ochoty napisac nawet slowa, wkoncu to forum motocyklistow, wiszyscy sobie pomagaja, jakos jeszcze tego niee odczulem :) :| Pozdrawiam i dziekuje za wyczerpojace odpowiedzi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 no to kaszana niezła, ja się nie bardzo znam, z kraka nie jestem, ale powiem co myśle o tłokach.w sprzedaży są tłoki firmy meteor produkowane we włoszech, komplet tłok ze sworzniem itd kosztuje 170 zł i jest to chyba najtańsza alternatywa z dobrych firm, bo vertexy kosztują do dt koło 400 zł, orginalne są troche drozsze. podobno w sprzedaży są też chińskie zamienniki, ale pewnie trzeba je zmieniac co 2 tyg. :mrgreen: te pytanie na temat tłoka najlepiej zamiesc w dziale enduro, albo najpierw użyj opcji szukajpowodzenia przy remontowaniu moto :) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 chinskich tłoków nie kupuj ani zadnych innycz rzeczy które musza spełniac wysokie kryterai. Te chinskie tłoki niewiadomo kto robił, ale znajac zycie 12 letnie dziecko na praktyce. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 A może by tak dozbierać i już sprawić sobie jakies 160 ccm np mallosji albo poloni :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 A może by tak dozbierać i już sprawić sobie jakies 160 ccm np mallosji albo poloni A co to ma wzspolnego z tematem?? a tak wogle to do Dt 125 ani polini ani malosi nie robiło tuningowych cylindrów 160ccmCo do tłokow to tak samo jak orginał a czasem nawet lepsze sa tłoki vertexa albo proxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 jeśli chodzi o to spawanie silnika to żaden problem bo w tym miejscu gdzie jest korek spustowy nie ma dużego ciśnienia i nie ma sie co martwić. oddaj do spawania i zrób nowy gwint i bedze dobrze. a jesli chodzi o rozpoławianie silnika to zrób to sam w domu. ja na poczatku tez sie tego bałem ale jak tylko stary wyszedł do pracy, złapałem za śrubokręt i w ciągu paru godzin rozebrałem silnik od mojej husqvarny na kawałki.tłok do dt 125 jest na szczescie w miare tani - wychodzi okolo 290zł wiec spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Stary zrób zdjęcie tej kaszany i zapodaj na forum ,zobaczymy co sie da z tym zrobic. A co do 2 sprawy to słuchaj chłopaków.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Podczepie sie do tematu. Czy ktos zna proporcje do regulacji gaznika w DT50MX '94 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 13 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 OK! DZieku chlopaki za pomoc!!Postaram sie zrobic foto! Mam jeszcze 1 pytanie, czy silnik w dt 125 lc2 jest zrobiony z alu czy dur-alu?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udalo mi sie zespawac!! narszczie znalazlem od tego speca, teraz czeka mnie gwintowanie i bedzie juz ok tylko ze teraz potrzeboje sie dowiedziec gdzie moge kupic w dobrej cenie:-uszczelke dekla sprzegla -uszczelke pod cylinder -opone szosow krosowa -klocki hamulcowe przod -zestawa Tłokowy"nominal"(najlepiej orginal lub najlepsza replike)i co wreszcie z tymi tlokami, czy sa lepsze od orginalow?? czy prox jest gorszy od wosnera, vertexa?? Doradzicie mi gdzie moge dostac te czesci i pomozcie z dobieranie tloka.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 jak nagwintujesz to tym razem postaraj sie nie wkrecac sruby spustowej na siłe... i daj nowa podkladke pod ta srube. Jesli zalezy Ci na "trwałosci" (chociaz to 2t i nie powinienem uzywac tego slowa) wybralbym vertexa. Uszczelki do Dt powinny byc w larssonie, klasie. Jak nie maja zadzwon do motoromy www.motoroma.prv.pl jesli nie masz katalogu larssona o klasy: www.larsson.com.plwww.sklepmotocyklowy.pl Powodzenia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Problem z zerwanym gwintem(spawaniem) zakonczony, jest nowy gwint i wyszystko gra. tylko ze teraz mam kolejne dotyczace zlorzenia silnika a chodzi dokladnie o uszczelniacz miedzy dwoma polowkami silnika, orginalnie byla tam taki czarny (chyba) silikon bardzo go malutko bylo, niee wiem czym to teraz uszczelic bo fabrycznie nie ma tam zadnej uszczelki, co zrobic bo wogule niee wiem jakim srodkiem to uszczelnic, niee beede tego rogil "hermetykiem" bo on jest za silny. Pomozcie ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Chodzi o uszczelki pomiedzy kartery? Dobrze zrozumialem? Jesli tak, to po prostu dorob je z kartonu i zalej silikonem :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 20 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 Zadecydowalem ze kupuje Loctite 5920-85g (silikon wysokotemp.) i smaruje nim delikatnie karter, mysle ze to wystarczy, teraz mam jeszcze jedna sprawe, zmieniam tloka( lekko porysowany i widac nieszczelosci"czarny ponizej pierscieni" i lekko zapiecozny dolny pierscien) na woessnera tylko ze cylinder wogule niee jest porysowany i wypracowany na oko, z tego co wiem to mimo tego ze czlowiek niee widzi rys to cylinder zurzywa sie i robi sie (_) cos takiego w miejscu chodzenia tloka, niee chce robic szlifa bo mozna przez to spartolic sprawe jezeli ten cylinder rzeczywiscie niee jest zurzyty (to jest nominal) z tego co slyszalem to jezeli robiony jest szlifo to cylinder niee ma juz takiej zywotnosci ;( i wlasnie dlatego niee chce tego robic, bedzie chodzil dobrze ale niee przez taki okres jaki jest orginalnie :-( niee wiem czy to prawda no ale robie tego szlifa bo na nominal jest ciezko dostac porzadny tlok, praktycznie nikt go niee zamawia, sa lepiej dostepne ale tylko taiwanskie (1 sezon i po tloku :-)) a ja chce raczej dluzej pojezdzic.Doradzicie mi czy dobrze robie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.