Yogi Opublikowano 6 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 Witajta, Chchialbym podwyzszyc troche tyl motocykla. Poniewaz nie mam takiej ramy jak w olejokach (przykrecany stelaz) nie chce mojej ciąć. Dzwonilem do PJP i maja tam takie mocowania ktore powoduja podwyzszenie mocowania tylnego amorka f-my LUCAS - cena 360zl. Podwyzszaja one tyl motocykla o 3,5cm. Sadzicie ze to optycznie dużo, bo jakos nie moge sobie tego wyobrazic ? Dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 wg mnie b12 ma bardzo ładna linie i nie mam sensu nic przerabiać, a zamiast kase ładować w wizualny tunning wolałbym przeznaczyć na odblokowanie bandziora( to moje prywatne zdanie) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 w jaki sposob mozna go odblokować?poza tym jezeli chodzi o podwyzszenie to takie elementu mozna spokojnie dorobic u jakiegos rzemieslnika i nie trzeba dawac 360zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 w jaki sposob mozna go odblokować? PODRASOWAĆ :twisted: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 w jaki sposob mozna go odblokować? PODRASOWAĆ :twisted:ok, ale co i jak? a co z materialem z jakiego jest zrobiony taki element? przeciez to jest element nośny. jak pierdyknie to bedzie klopot. nie moze byc ani za twarde ani za miękkie. z czego to moze byc zrobione? to jest takie coś:http://mbx.sm.pl/amortyzator_mbx/Amortyzator.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 jezeli chodzi o odblokowanie silnika b12 to jest sporo kroków to poczyniynia tego , tylko trzeba zadać sobie pytanie czy zależy ci na maxymalnej mocy kosztem elastyczności czy wystarczy Ci tylko to zblokowane przez fabryke 20-25% mocya co podwyzszania jest sporo tego na stronkach o streetach i olejokach jak justbandit , gsxrzone itpa te 300 zł na podniesienie tyłu bym zainwestował w zmiane sprezyn z przodu i oleju w zawiechu :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 jezeli chodzi o odblokowanie silnika b12 to jest sporo kroków to poczyniynia tego , tylko trzeba zadać sobie pytanie czy zależy ci na maxymalnej mocy kosztem elastyczności czy wystarczy Ci tylko to zblokowane przez fabryke 20-25% mocya co podwyzszania jest sporo tego na stronkach o streetach i olejokach jak justbandit , gsxrzone itpa te 300 zł na podniesienie tyłu bym zainwestował w zmiane sprezyn z przodu i oleju w zawiechu :mrgreen: starczy mi odblokowanie tego co fabryka zabrała - rozumiem ze odbedzie sie to kosztem zwiekszonego zuzycia paliwa.zapodaj te stronki bo o tych co podales 1 słyszę.jesli chodzi o sprezyny - to moga byc progresywne f-my WP i twardy olej?co do podniesienia wysokosci to bede to dorabial prywatnie bo szkoda kasy na te f-my LUCAS. pytania moje brzmi odnosnie tej podnoszenia: czy tylni amorek jest tak zamontowany ze nie wazne o ile podniose (oczywiscie z umiarem) to nie bedzie to przeszkadzalo jego pracy? wiem ze mozna bez problemu 3,5cm, a powiedzmy 5-6cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 starczy mi odblokowanie tego co fabryka zabrała - rozumiem ze odbedzie sie to kosztem zwiekszonego zuzycia paliwa.i tu sie mylisz , akurat spada , trzeba takie małe triko zrobić z airboxem i zakupić inne dysze, wymiana wydechu i 25 ogierów masz pod manetkązapodaj te stronki bo o tych co podales 1 słyszę.->google :D jesli chodzi o sprezyny - to moga byc progresywne f-my WP i twardy olej?niewiem jak wp , ale zkażdym co konsultowałem ten temat zakładał ohlinsy Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 1) a co daja takie progresywne sprezyny? i jaka gestosc oleju zastosowac2) wydech bede mial; a napisz o co chodzi z airboxem (http://www.eisenbach.com/ae/cache/m_100_photos_motorrad_bandit_AirboxMod.jpg czy o takie cos chodzi?) i jakie dysze trzeba kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 akurat obrazek nie wiel przedstawia , ale nie daj sie zwieśc tunnerom oni za modyfikacje krzyczą sporo, a wystarczy odpowiednio nawiercić kupić DJ i bedzie dopiero wariot Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Grudnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 3,5 cm to jest moim zdaniem bardzo dużo. W tym sezonie podniosłem Dukę na tylnym zawieszeniu (jest fabrycznie umożliwiona regulacja wysokości siedzenia) o jakiś 1,5 cm i jak zobaczyłem, a potem usiadłem na Dukę to tak, jakbym wsiadł na zupełnie inny motocykl. Charakterystyka jazdy też się zmieniła, na bardziej sportową. Aha - i już nie muszę zdejmować centralnej podstawki bo w końcu nie haczę nią o asfalt w winklach :D Inna sprawa, że wcześniej snopki iskier spod centralki fajnie wyglądały i mogłem się po zmroku lansować :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 aha rozumiem; bylem w garazu z linijka i mierzylem gdzie beda znajdowac sie poszczegolne elementy po podniesieniu; stwierdzilem ze 5cm to jest MAX; jak najlatwiej sprawdzic czy podniesienie o te 5cm nie wplynie negatywnie na prace amorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Yogi przesade nigdzie nie jest wskazane. 3,5 cm to wg. mnie całkiem sporo... popatrz np. na tuningowane samochody- większość jest właśnie obniżana 3,5-4cm... no może max 4,5... do tej wartości obniżenie już daje dobry efekt wizualny, w porównaniu z serią wręcz piorunujący ale już to daje sie mocno odczuć podczas jazdy(w autkach przez obniżenie nieste szybciej zużywają sie elemnty zawiesznia takie jak amory czy wszelkie gumki itp...)wszystko co powyżej tych wartości to już tuning extremalny- jak miałem autko które leżało na ziemi bo było obniżone nieco ponad 6cm- naprawde trudno sie tym jeździło a zawieszenie dostawało w kość nieziemsko. NIe wiem czy ten przykład do Ciebie przemawia ale z motrami jest dużo wspólnego.te 3,5cm to wbrew pozorom będzie dużo a 5 to już może być przegięcie. Napewno zmieni sie charakterystyka prowadzenia bandziroa, napewno straci na stabilności ale może zyska na poręczności... pewnie będzie bardziej agresywny. A to że akurat zrobili taki patencik właśnie na 3,5 cm też pewnie jest podyktowane względami bezpieczeństwa, tym żeby nic nie zużywało sie przez taką przeróbke za szybko, żeby charakterystyka prowadzenia nie zmieniła sie na tyle żeby zacząć przeszkadzać itd... Pomyśl o tym. Ja tez bym na Twoim miejscu dorobił to na własną ręke bo wygląda to na tyle prosto że każdy sprytniejszy zakład tokarski to wykona.Co do materiału to nie chce za bardzo sie wypowiadać bo nie chce wprowadzać Cie w bład ale w sumie tak na logike to jest to mały element więc mozna nie oszczedzac na nim na masie(i darować sobie aluminium) i zastosowac taki ktory bedzie najbardziej wytrzymaly... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Dominik>iskry fajna sprawa, ale chyba ciezko wyczuc moment w ktorym podwiesza sie tylne kolo...ja teraz mysle czyby sobie butkow niepodkuc:D swoja droga tez pokabinuje zeby podniesc troszke tyl fizycznie, bo moj pojazd przeszedl juz "tjunig optyczny",pozniej kolejny wlasciciel przywrocil go zpowrotem..i trochu dziwnie to teraz wyglada... aha jeszcze 2 sprawy(pytania) -jak ktos przyciera butem o glebe to jest jakas szansa zeby noga dostala sie miedzy podnozek a glebe...tzn wciagnie ci noge pod moto(???)-przycieral juz ktos z was kolanem o glebe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Grudnia 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 dgree zależy w jakich papciach jeździsz - jak masz slide'y to możesz byc spokojny, nie wciągnie Cię. Jak masz zwykłe to nie jestem pewien, jakiś czas jeździłem w czymś a'la kowbojki i tarłem bokami i mnie nie wciągło, ale rzeczywiście komfortu psychicznego nie miałem, znaczy byłem zesrany :D Ew zrób sobie blachy zamiast plastikowych slide'ów na papciach, wtedy dopiero będą szły iskry :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.