Gość Saul Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) mam to samo, tylko u mnie nie kopci, podobno typowa usterka dla tego moto. Jak będzie pogoda to w czwartek zostanie usunięte Edytowane 7 Września 2010 przez Saul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellic Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam, Mam pytanko ale nie znalazłem odpowiedniego działu na forum więc zapytam tutaj. Chciałbym pomalować koła w mojej Kawie i chciałbym na razie może to zrobić spray-em a może później normalnie. I tu moje pytanie czy możecie polecić jakąś farbę czy nie ma to za bardzo znaczenia i dobra będzie np. taka z Leroy Merlin z niby przeznaczeniem na zew elementy pojazdów. No i czy malować z podkładem czy bez. PS. Chciałem jeszcze spytać jaką farbą można by pomalować silnik bo to chyba wiadomo że jakąś bardziej odporną na temp. więc jakbyście mogli coś polecić. pozdrawiam i z góry dzięki bellic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow493 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Ja mam inne pytanie. Czy myślicie ,że seryjną Er-5 można startować w zawodach? Jeśli tak, to jaka klasa byłaby najodpowiedniejsza? Czy jako amator mam jakąś szanse w takich wyścigach? Wiem ,że bez licencji mogę przejechać jeden wyścig (przynajmniej tak jest w offroadzie). Dzięki z góry za odpowiedź Edytowane 11 Września 2010 przez shadow493 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Czy olej lekko cieknący ze spodu silnika to normalne czy trzeba coś z tym zrobić? Przyznam że trochę irytujące jest jak po odpaleniu moto przez chwile dymią się rury od wydechu pod silnikiem... A chociaż wiesz skąd leci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellic Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Wiesz co nie przyglądałem się dokładnie tyle że dokładnie ze spodu. Ale chyba po prostu dam moto do sprawdzenia bo tak czy tak się z tym nosze od dłuższego czasu także dzięki za dobre chęci i zainteresowanie. A mam inne pytanie które już poruszałem w dziale mechaniki ale może inni użytkownicy będą coś wiedzieli. Mianowicie chodzi o aku/elektryke. Rozładowywał się wcześniej mocno aku ale też trochę przez moje gapiostwo bo zostawiałem mu światła włączone. Byłem na wakacjach 3 tygodnie i pierwsze co to podłączyłem aku do ładowania. Było to w ostatnią niedziele bodajże. We wtorek wyprowadzam moto, ssanie na maxa odpalam i udało się. Popatrzyłem że mam mało paliwa więc zgasiłem dolałem dosłownie chyba jakieś 3 litry, zamykam bak, ssanie tak na połowe wciskam rozruch a tu bach. Zgasły kontrolki tak jakby mu prąd odcięło. Przekręciłem kluczyk i nic, prądu ni ma. Po chwili się pojawił ale dalej to samo. Odpaliłem go "na pych" dojechałem gdzie chciałem (jakieś 25km). Moto stało na ulicy jakieś 6 godzin. Wsiadam i to samo co pod domem. Rozruch i brak prądu. Tą samą metodą co wcześniej odpaliłem i do chaty. Najśmieszniejsze jest to że następnego dnia zszedłem do garażu (padało więc nie wyjeżdżałem) i z ciekawości odpaliłem moto. Poszedł za pierwszym razem(na ssaniu oczywiście). Następnego dnia tak samo i dzisiaj również. Więc pytam się ludzie czy też wam się przytrafiały jakieś jajca z elektryką/aku w ER-5? No i co to może być jak ktoś wie? Z góry dzięki za odpowiedzi i szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 popatrz na styki aku, i na instalacje elektryczna, moze cos sie poodlaczalo,lub przerywa.mysle ze to zwykle kablowisko Co kto lubi, ale jak codziennie śmigam do pracy i z powrotem Alejami Jerozolimskim od Zachodniego do Łopuszańskiej, to na wiaduktach optymalna prędkość to 100 - 110 km/h. Przy większych prędkościach jest już mało komfortowo. Z szybką czy bez. Różnica w szybce jest taka, że chroni ona tułów, ale głowa lata na boki. Bez szybki rozbija się równomiernie na korpus i głowę, przez co głowa ma trochę lepiej. Ale interesuje mnie inny temat. A mianowicie lusterka. Moje mają jakieś krótkie ramiona. Żeby zmienić pas muszę się lekko wychylić, bo nie za dużo w nich widzę. na kursie przyzwyczaiłem się do jamaszki - tam widziałem wszystko za sobą. Też tak macie? A może są dostępne jakieś akcesoryjne z dłuższymi ramionami? Ktoś coś wie w tym temacie? oryginaln elusterka sa wystarczajaco duze i widac w nich okay, poszukaj zamiennikow lusterek i dluzszych bo jakby nie patrzec lusterka to kwestia bezpieczeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SprinterZX Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Jeśli chodzi o moją Erke (czasem nie działający jeden gar) to póki co pomogła wymiana świec, kabli i fajek:)pozdrawiam. Jeśli chodzi o Twoj problem z elektryką to raczej nie będzie winny aku tylko coś nie łaczy itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Pany, czy ten cieknący olej też się u Was pojawia. Byłem u mechanika, "uszczelnili", wracam po tygodniu do domu i plama o śr. ok 2 cm pod prawym deklem. Z lewego nic (moto stało na centralce). Pytam, bo chcę wiedzieć jak to się ma u innych, zanim się wybiorę na rozmowę. Bellic poradziłeś sobie z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellic Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Pany, czy ten cieknący olej też się u Was pojawia. Byłem u mechanika, "uszczelnili", wracam po tygodniu do domu i plama o śr. ok 2 cm pod prawym deklem. Z lewego nic (moto stało na centralce). Pytam, bo chcę wiedzieć jak to się ma u innych, zanim się wybiorę na rozmowę. Bellic poradziłeś sobie z tym? No moja Kawa jest właśnie w serwisie. Z tego co rozmawiałem przez telefon z mechanikiem to cieknie mi z czujnika chyba który jest na samym dole. Dowiem się więcej jak pojadę po moto może w tym tygodniu. A może mi ktoś powiedzieć jaka jest z przodu żarówka? "H" ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SprinterZX Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 jeśli chodzi o moją to z silnika nic nie wycieka itp. Natomiast znów coś nie tak jest u mnie z silnikiem.Gary działają 2.Ale na wolnych obrotach tak jakby jeden tylko grał(obroty b.niskie).Przy normalnej jezdzie jest OK.Wymienione świece,kable WN,fajki,synchro gaźników,regulacja zaworów. Może cewka? Proszę o porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 moze byc ze zimny silnik, popatrz tezs na gazniki( w sensie ich czystosc) ja polecam spuszczenie z kranikow imbusem 3 resztek benzyny z woda). do tego popatrz na cala instalacje paliwowa i filtry. w tym filtr powietrza. nie ma ch.... silnik musi chodzic dobrze, jesli robiles wszystko na czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Pany, czy ten cieknący olej też się u Was pojawia. Byłem u mechanika, "uszczelnili", wracam po tygodniu do domu i plama o śr. ok 2 cm pod prawym deklem. Z lewego nic (moto stało na centralce). Pytam, bo chcę wiedzieć jak to się ma u innych, zanim się wybiorę na rozmowę. Bellic poradziłeś sobie z tym? Najlepiej oczysc wszystko, odtlusc, wysusz i potem lokalizuj. Innej metody nie ma. Jesli spod prawego dekla to trzeba by przechylic moto na boczna stopke, odkrecic dekiel i wymienic uszczelke lub mozesz dociac. Dac mgielke sylikonu dla pewnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 (edytowane) Ahoj, znowu ja. Jako, że skrzywiłem kierownice i na wiosnę trza będzie zmienić zastanawiam się nad clip onami. Czy ktoś z Was ma taki patent lub gdzieś widział? Jak przy tym zamontować lusterka?? Czy taka zabawa ma sens? Edytowane 27 Października 2010 przez Saul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookazh Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Panowie/panie, problem mam i chciałbym zasięgnąć Waszych rad. Pojechałem po odbiór rumaka, akumulator naładowany, sprawdzony woltomierzem i prostownikiem. Po podłączeniu do klem (połączenie poprawne, wielokrotnie sprawdzane) przyłożony do klem woltomierz nie pokazuje żadnego napięcia. Teraz sytuacja, która dała mi do myślenia. Kiedy odstawiałem motocykl na zimowanie (padający niewielki deszcz, wilgotno) przed ustawieniem go na miejscu zgasiłem silnik i na włączonej stacyjce (włączone światła/elektryka) pchałem. W pewnym momencie elektryka siadła, pogasły wszystkie kontrolki. Przekręciłem kilka razy kluczyki, zero efektu. Dopchałem na miejsce z włączoną stacyjką i nagle wszystko się rozświeciło (kontrolki, światła itd.). Uspokojony wróciłem do domu. Jako totalny mechaniczny dyletant tłumaczę sobie problem zwarciem w instalacji. Zastanowiło mnie jednak to, że przy dokręcaniu dodatniej klemy nie było żadnego iskrzenia, co powinno być raczej normalne. Bezpieczniki sprawdziłem, choć może jedna ich skrzyneczka to jest tylko ich część. Nie miałem czasu na dogłębne badanie problemu, motocykl zostawiłem tak, jak stał, będę kombinował pod koniec tygodnia, ale już teraz nie myślę o niczym innym. Ktoś może coś doradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 dziwna sprawa kolego z motongiem...raczej takie rzezcy nie powinny sie zdarzać. jak ja miałem er5 nie było żadnych problemów z elektryką, a na pewno nie w takim wymiarze jak ty opisujesz.daj znać co udało ci się załatwić, bądż ustalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.