KuBA Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 ostatnio sciągałem cylinder od Rxa pierscionki dobre tłok okej cylinder bdb złozyłem wydaje mi sie ze dobrze a Tu na wolnych obrotach coś stuka i wydaje mi sie ze to z cylindra czemu???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Wszystko co stuka w silniku wydaje sie jak by waliło w cylindrze!wiecc powodów moze byc od pyty! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 moze zalęgło sie jakies zwierzatko i stuka aby go wypuscic ??? :lol: zartuje :) zgadzam sie z veteranosem bo aby rozpoznac co jest nie tak ze słuchu to trzeba miec wielkie doswiadczenie w mechanice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Nazbieraj w lesie korników i wsyp ostrożnie do gaźnika bo dzięciołek jest głodny.A tak poważnie chciałeś naprawić i zepsuło się.Nie zapalaj więcej tylko rozbieraj - trza to znaleść. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 ostatnio sciągałem cylinder od Rxa pierscionki dobre tłok okej cylinder bdb złozyłem wydaje mi sie ze dobrze a Tu na wolnych obrotach coś stuka i wydaje mi sie ze to z cylindra czemu???? Jezeli przed rozlozeniem nic nie stukalo, a po zlozeniu zaczelo to obstawiam ze zalozyles tlok "tylem do przodu". Zakladajac oczywiscie, ze dobrze zlozyles cala reszte. pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 2 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 ale ja tłoka nie ściągałem wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Może korbowód ma już luzy i stuka. Sprawdzałeś korbe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 2 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 ale to tak nagle by sie stało?? nie ma raczej luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 RACZEJ-ja bym radził to rozebrac jeszcze raz i oblookac porządnie! ;) :D ;) :D Pozdr. ;) ;) :D :) ;) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 4 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 to chyba korbowód , jak sprawdzić czy naprawde korbowód??? i ile wytrzyma?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 to chyba korbowód , jak sprawdzić czy naprawde korbowód??? i ile wytrzyma?? Weź go w reke i ... pociagnij :) - pinowo .Luzy od razu wyczujesz. Druga sprawa - głowka korbowodu - poruszaj tlokiem na boki - tzn. postaraj sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 a korbowód może wytrzymać od 100km wzwyyż:).....wszystko zależy od stylu jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 ja obstawiam na uszczelke pod głowica jest poprostu za cieka miałem tak w etz 150. sprawdz jeszcze czy równo dokreciłes głowice moze z jednej strony przesadziłes z siła i krzywo siedzi. Ja wczesniej nie stukało(przed rozbiurka) a po złozeniu zaczeło to musi byc to kwestja złozenia z dnia na dzien luz na łozysku korbowodu sie nie zwiekszy. pozdro @ ps. nie wpadło ci nic do silnika? ale raczej nie bo to by grzechotało a nie stukało, zrzuc głowice i zobacz jak tłok udezał w głowice to na denku tłoka wszystko sie odbiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 12 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 jednak stukało już tak przed rozebraniem cylindr tylko po prostu nie zwóciłem wczesniej uwagi:) a teraz juz wiem że tak łozyska na wale stukają niedługo je wymienie:D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 to muszą być łożyska precyzyjne a nie takie po 8 zł. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.