Papa Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Witam,otóż mam honde mbx jak wynika zreszta z avatorka (czy jakos tak :mrgreen: ) i jeszcze jakis czas temu jak sprawdzalem ile pojdzie to lajtowo szla do 80 zawsze (V-max 85) a teraz nie chce nawet dojsc do 80 :banghead: :) gdzies tak 78 i koniec , zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz 8O a mimo to nie chce isc te 80 , ale za to na luzie zajebiscie wchodzi . Pomóżcie jak wiecie co moze byc :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 przeczyść gaźnik....sprawdź zapłon.....zerknij na świece...mozekondensator:DPo prostu poprzeczyszczaj wszysko i poreguluj wszystko....tak samo może to być zawalony wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 A moze jezeli obroty sa wieksze a predkosc mniejsza to sprzeglo sie slizga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 A moze jezeli obroty sa wieksze a predkosc mniejsza to sprzeglo sie slizgagdyby tak bylo to bym to wyczul to raczej odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Paho epoka kondensatorów była wcześniej niż MBX i już nie wróci.Padło sprzęgło i należy je zmienić albo któś bawił się śrubką naciągu linki sprzęgła.Sprawdź dokładnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Paho epoka kondensatorów była wcześniej niż MBX i już nie wróci.Padło sprzęgło i należy je zmienić albo któś bawił się śrubką naciągu linki sprzęgła.Sprawdź dokładnie.pisalem juz ze sprzeglo nie padlo !! a co do kondensatora to raczej musi posiadac tak owy , chyba ze czyms go zastapiono ale nie sadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 gdzies tak 78 i koniec , zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz a mimo to nie chce isc te 80 pisalem juz ze sprzeglo nie padlo !! Sam sobie zaprzeczasz :!: Z pierwszego cytatu jasno wynika, że to sprzęgło - innej możliwości nie ma jeżeli zmieniła się prędkość przy tych samych obrotach :!: :!: a co do kondensatora to raczej musi posiadac tak owy , chyba ze czyms go zastapiono ale nie sadzeNie sądzisz, ale jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 gdzies tak 78 i koniec ' date=' zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz a mimo to nie chce isc te 80 [/quote'] pisalem juz ze sprzeglo nie padlo !! Sam sobie zaprzeczasz :!: Z pierwszego cytatu jasno wynika, że to sprzęgło - innej możliwości nie ma jeżeli zmieniła się prędkość przy tych samych obrotach :!: :!: a co do kondensatora to raczej musi posiadac tak owy , chyba ze czyms go zastapiono ale nie sadzeNie sądzisz, ale jednak. ktory raz z kolei mam pisac ze to nie sprzeglo :banghead: :) wiem cos niecos o motorach i wiem jak sie zachowuje moto ze slizgajacym sie sprzeglem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 sory jak pisalem posta to własnie sam niebyłem pewny co tam jest<lol> sory.....jednak mój klimat to weterany...tylko i wyłacznieOd razu powiedzcie mi co spełnia teraz role kondensatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 gdzies tak 78 i koniec ' date=' zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz a mimo to nie chce isc te 80 [/quote'] pisalem juz ze sprzeglo nie padlo !! Sam sobie zaprzeczasz :!: Z pierwszego cytatu jasno wynika' date=' że to sprzęgło - innej możliwości nie ma jeżeli zmieniła się prędkość przy tych samych obrotach :!: :!: a co do kondensatora to raczej musi posiadac tak owy , chyba ze czyms go zastapiono ale nie sadzeNie sądzisz, ale jednak. ktory raz z kolei mam pisac ze to nie sprzeglo :banghead: :) wiem cos niecos o motorach i wiem jak sie zachowuje moto ze slizgajacym sie sprzeglem!!! A ja drugi raz piszę (i więcej nie powtórzę, bo po co?), że nie jest możliwe uzyskanie zmiany prędkości przy tych samych obrotach i tym samym przełożeniu :!: :!: :!: To musi być sprzęgło, bo między wałem a kołem nie ma żadnego mechanizmu, który mógłby coś takiego powodować :!: :!: Jest jeszcze jedna możliwość: zmieniałeś ostatnio oponę na wyższą w kole gdzie jest ślimak i ci prędkościomierz zaczął oszukiwać (pod warunkiem, że jest to koło przednie). pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 nie nic nie zmienialem z kolem dla mnie tez sie to dziwne wydaje ale uwierz mi ze to nie jest sprzeglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Papa napisał: Seba napisał: Cytat: gdzies tak 78 i koniec , zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz a mimo to nie chce isc te 80 Cytat: pisalem juz ze sprzeglo nie padlo !! Sam sobie zaprzeczasz Z pierwszego cytatu jasno wynika, że to sprzęgło - innej możliwości nie ma jeżeli zmieniła się prędkość przy tych samych obrotach Cytat: a co do kondensatora to raczej musi posiadac tak owy , chyba ze czyms go zastapiono ale nie sadze Nie sądzisz, ale jednak. ktory raz z kolei mam pisac ze to nie sprzeglo wiem cos niecos o motorach i wiem jak sie zachowuje moto ze slizgajacym sie sprzeglem!!! A ja drugi raz piszę (i więcej nie powtórzę, bo po co?), że nie jest możliwe uzyskanie zmiany prędkości przy tych samych obrotach i tym samym przełożeniu To musi być sprzęgło, bo między wałem a kołem nie ma żadnego mechanizmu, który mógłby coś takiego powodować Jest jeszcze jedna możliwość: zmieniałeś ostatnio oponę na wyższą w kole gdzie jest ślimak i ci prędkościomierz zaczął oszukiwać (pod warunkiem, że jest to koło przednie). pzdr. Popieram Sebe. MOże Ci sie lekko sprzęgło slikzgac na wyższych obrotach i dlatego tak jest. Innego wytłumaczenia nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Prosty wniosek.Właściciel nie ma zielonego pojęcia o otorku na którym jezdzi.I niech tak zostanie. Warsztaty też chcą zarobić.Poza moim bo tak marudnego kolegi nie obsłużę.Pa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Prosty wniosek.Właściciel nie ma zielonego pojęcia o otorku na którym jezdzi.I niech tak zostanie. Warsztaty też chcą zarobić.Poza moim bo tak marudnego kolegi nie obsłużę.Pa.1. Jak sie nie psuje to faktycznie nie mam pojecia bo z reguly tak jest ze jak sie nie psuje to sie nie zaglada nie rozbiera :) 2.Warsztaty nie wchodza w gre raczej juz moto do warsztatu nie oddam po ostaninim razie nawet gdzie moj post jest, nie wiem jaki jest twoj warsztat ale jak taki do ktorego oddalem to bys raczej na mnie nie zarobil :) , bo omijam takie z daleka :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 1 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 a jeszcze jedno gdyby sie sprzeglo slizgalo na wys to by silnik mial obr takie jakie powinien miec przy max predk a ma mniejsze czyli odpada :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.