stasiu Opublikowano 4 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2003 Wracając do ekonomiczności nowych gażników w ruskach.Jak wygląda kwstia spalania?Czy w ogóle uległa zmianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 te nowe sa polaczone rurka. cisnienie przy sie wyrowneju dzieki czemu jest wieksze napelnienie cylindrow. kopa ma wiekszego(!!!!!!!). regulacja latwiejsza. spalanie.. chyba wiekszze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Ta rurka jest po to aby wyrównać podciśnienie w obu kanałach dolotowych. Właśnie dlatego tak łatwo się regulują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 ja mam gazniki dnieprowskie, ale chyba starego typu, bo nie ma zadnej rurki laczacej je, ani nawet miejsca gdzie by te rurki podlaczyc. a spalanie spadlo drastycznie , jak spokojnie jezdze to nawet ponizej 5l/100km, moc mam wrazenie ze tez spadla :/ , ale to chyba kwestia wyregulowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Te są najnowsze , maja okrągłe przepustnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefisto Opublikowano 22 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2004 a prubowaliscie gazniki od japonczyka wstawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Prawda jest taka że nowych japońskich gaźników nikt nie kupi ze względu na cenę.A starych rozklekotanych nie ma sensu wstawiać z tego względu że nie ustawisz wolnych obrotów.Naprawdę dobre są nowe K65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Na warszawskim motobazarze (w ostatni weekend) widziałem po raz pierwszy zajebiste gaźniki, praktycznie kopia K68 (tych najnowszych, z okrągłą przepustnicą), przez inną ruską firmę robionych, ale tak pięknie wykonanych, że szok normalnie. Cała obudowa pokryta czymś, co wygląda jakby to aluminium było piaskowane i ma się nie utleniać i nie mieć brzydkich plam. Plastikowy dekiel i grzybek dźwigni ssania zastąpione meatalowymi, a przepustnica pokryta warstwą czegoś, co podobno spowalnia jej wycieranie się. Kosztowały normalnie- czyli po 120zł sztuka, a były boskie!!Ale miał je tylko jeden człowiek. Gdybym nie miał swoich K68 w zeszłym roku kupionych, to bym te wziął. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Tak naprawde to bardzo dobrymi gaznikami do wszelkich ruskow sa oryginalne Bingi z lat 50 - 60 tych.Ataman ma takie przy swoim Dnieprze i musze przyznac ze w parze z elektronicznym zaplonem dzialaja b.ladnie, sa latwe w regulacji i motocykl ma zarowno dobre wolne obroty, pieknie sie wkreca i na wozkowym przelozeniu chodzi ponad 110 bez wysilku ( silnik nieprzerabiany ).Jedynym problemem jest odparowywanie benzyny na postoju przy goracym silniku.W zwiazku z tym mam pytanie czy stosujecie przekladki izolujace miedzy gaznikiem a glowica i jakiej grubosci? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Tyle że w takim kraju jak Polska bez problemu można kupić nowiutkie oryginalne gaźniki rosyjskie za rozsądne pieniądze, a takie Bingi jak piszesz, nie dosć że zdobycie ich graniczy z cudem, to pewnie cena też by była odpowiednia. Nowe ruskie gaźniki są naprawdę ok, więc przeróby, patenty mijają się z celem moim zdaniem. A jeśli chodzi o uszczelki, czy przekładki pod gaźnikiem, to ja mam uszczelki z preszpanu o grubości około 3-4mm i jest wszystko ok i nic nie paruje. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Muszą być te uszczelki czy przekładki izolujące, inaczej na postoju benzyna się może nawet zagotować w gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 No prawda - te Bingi tanie nie sa, ale pasuja idealnie.Kumpel najwyrazniej ma za krotkie szpilki mocujace, bo nie bardzo widze jakby tam zmiescila sie ta przekladka, ale to nic znajdziemy dluzsze.Dzieki za odpowiedz, Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Bingi tanie nie sa, ale pasuja idealnie. Z czystej ciekawości zapytam - ile kosztują? ;) Widziałeś może w sprzedaży KEIHIN L 22 AA ? Takie teraz są montowane do Urali.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Reasumujac temat, jakie gazniki polecacie z posrod dostepnych oryginalow do M72 :?: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Reasumujac temat, jakie gazniki polecacie z posrod dostepnych oryginalow do M72 :?: :mrgreen: nie kumam orginał może byc tylko jeden. ten orginalny....jak mniemam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.