Buber Opublikowano 27 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia to są uroki starej japonii. A zwłaszcza jak stała na dworze czy coś, to połowa gwintów czy śrub leci.. Ja dawno temu zainwestowałem w zestaw Helicola M6. kilkanaście ich wstawiłem.. i był spokój ;) Także typowe, endżoj! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 28 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia (edytowane) U mnie gwinty w zbiorniku na szczęście przetrwały. W jednej śrubce łeb się tylko pokruszył. Tak myślę że pewnie z mojej winy... powinienem je przemyć jakimś zmywaczem pod ciśnieniem najpierw żeby wkrętak pewnie siadł w gniazdo. A tak trochę więcej brudu pewnie było w tej drugiej, wkrętak nie doszedł jak należy i chrup. Edytowane 28 Sierpnia przez Piasek80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano Poniedziałek o 18:09 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:09 Dobra, śrubki zdobyte, tym razem imbusy w klasie 10.9 także jak ktoś to kiedyś będzie musiał odkręcać (oby nie musiał) to raczej odkręci. Choć na niebieski klej anaerobowy wkręciłem. A teraz sprzęgło: Jedyne co tam dla mnie jest jakieś nienaturalne to luz na tym trzpieniu na dwóch ostatnich fotkach. Lata to se luźno w zakresie 1cm w każdą stronę Nie wiem czy doda filmik VID_20250901203242.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano Wtorek o 05:44 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 05:44 Co do takich małych imbusów - jak się obawiasz o siłę dokręcania to lepsze są torxy - wytrzymują więcej niż imbusy, i nie piszę tu o twardości tylko o tym że kształt wcięcia wytrzymuje większą siłę dokręcania. BMW mnie przetrenowało i teraz na ogół jadę na torxach ;) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano Wtorek o 19:36 Autor Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:36 Dobra, rozkręciłem jeszcze to sprzęgło... Dla mnie tam wszystko jest OK. Grubość tarcz mierzona na okładzinach równa, ok 3,3x mm grubości, wszystko "białe", nic nie spalone itp, generalnie widać ze było to zmieniane. Długość sprężyn 45,xx mm Jedno co mnie zaintrygowało to te wycięcia w tych blaszanych przekładkach. Czy ich ustawienie ma jakieś znaczenie czy musi być jakoś specjalnie ? Naprzemiennie ? Na jakieś znaki ? A i czy ponowne przykręcenie śrub ze sprężynami wymaga użycia "dynama" i jakichś konkretnych wartości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 19 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu (edytowane) I jak tam ? Podrzuci ktoś jak z tym ustawieniem przekładek ? Ma ktoś może jaką "serwisówkę" do tego silnika ? To se sam poczytam jak to powinno być prawidłowo i jakie wartości Znalazłem jakiś szczątkowy temat ale wygląda na niepełny Dobra, już se znalazłem. Muszą być ustawione na znaki. Tylko dalej nie mogę znaleźć nigdzie danych jakim momentem dokręcić śrubki mocujące sprężyny i pokrywkę Edytowane 18 godzin temu przez Piasek80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu Tarczy nie mierzy się pojedynczo tylko cały komplet i wtedy można określić czy jest ok czy do wymiany. Na zdjęciach, które wrzuciłeś, ja widzęegło nie jest od tego motocykla. Może to złudzenie ale tarcze i przekładki nie siedzą w swoich rowkach? Ważne jest też odpowiednie założenie dwóch przekładek. Jak się im dobrze przyglądniesz, to zobaczysz że są inne od pozostałych. Zmierz też dokładnie wysokość sprężyn. Kosz wydaje się być ok. Nie widzę przynajmniej na zdjęciach żadnych ostrych krawędzi ale to też do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 2 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Nigdzie nie ma absolutnie żadnego zużycia żeby coś było starte, przytarte czy zdarte. W wątku wyżej człowiek pisał że miał takie same przekładki czyli wnioskuję że jednak jest od tego modelu. Wszystko siedzi sztywno bez żadnych wyczuwalnych luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Skoro tak to sterowanie sprzęgłem do sprawdzenia. Jeżeli dobrze wszystko to skladaj zgodnie ze sztuką i powinno działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Tylko dalej nie wiem z jaką siłą (albo gdzie jest jakiś "wskaźnik") dokręcać te śrubki trzymające sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Wskaźnik się nazywa klucz dynamometryczny a wartość dociągnięcia znajduje się w "Service Manual". No weź, to są podstawowe rzeczy... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu https://biker.ee/manuals/yamaha/Yamaha_XJ600S_1992_Service_Manual.pdfPo lewej zakładka: Assemlby and adjustment - Clutch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.