jannikiel Posted November 20 Share Posted November 20 Zaczynamy.... Wczorajsze testy w Barcelonie, maszyn na 2025 rok, pokazały, że Pecco, jest nadal silny, MM93 będzie też raczej w czubie...no i jaka silna jest Yamaha z Quartararo..., zgodnie z moim oczekiwaniem Martinator musi się trochę Aprilii poduczyć, ale smuci mnie: Bestia, który ma najwyraźniej problemy z okiełzaniem KTM, którego w koncu rozbił doszczętnie, i Miller, który podobno marzył o jeździe na Yamasze- no to ma...F Freszaki- znaczy świeżaki, zamykają ogony, nie wiem, może w następnych testach coś pokażą... Wynik testów: 1. A Marquez 1. F. Quartararo 3. Pecco 4. MM93 9. P.Acosta 11. Martinator 16. Bestia 22. J. Miller Różnica między 1, a 11 zawodnikiem w granicach 1 sekundy... https://www.motogp.com/en/gp-results/2025/bcn/motogp/fp1/classification Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted November 21 Administrator Share Posted November 21 fajnie, jak by ktoś nieco zamieszał w tej odstanej zupie w tym sezonie, choćby Aprillia, bo na KTMy czy inne Hondy to raczej nie liczę... Może Yamaha w końcu odpali? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted November 21 Author Share Posted November 21 No właśnie Fabio na Yamasze dobrze wyglądał w tych testach...ale ciągłe wygrywanie Ducati staje się niebezpiecznie nudne ( może ktoś wpaść na pomysł ograniczeń dla Ducati jak to ma miejsce w WSBK i WSSP np. 75% otwarcia przepustnicy, albo 8 kilogramów dodatkowego balastu... hmmm...)... Ja to chciałbym też aby jakiś Świeżak, zdobył pudło... ale daaaaleeeko są... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted November 28 Administrator Share Posted November 28 Szykują sie zmiany niebawem, co? Suzuki wraca: https://www.facebook.com/groups/3678954332419802/permalink/3880277485620818/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted November 28 Author Share Posted November 28 Chciałbym, po prostu, chciałbym, no i Kawasaki, żeby było i BMW, a co... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted November 28 Administrator Share Posted November 28 No z BMW może być lepiej koło 27 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted November 28 Author Share Posted November 28 No właśnie, żeby był wielki ruch, i żeby dużo się działo... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted November 29 Administrator Share Posted November 29 Ja bym chciał, żeby to jakaś normalna telewizja pokazywala... Tymczasem debet KTM na poziomie 3 miliardów euro, gdy jeszcze w 2023 firma miała 100 mln euro zysku. Co tu się odjaniepawliło... Duże znaki zapytania nad finansowaniem sportu, nie mówiąc już o GasGas czy Husqvarna. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted December 1 Author Share Posted December 1 No właśnie, ciekawe co dalej z KTM w motosporcie.... kurde, ja tu czuje jakiegoś wałka finansowego... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted December 1 Administrator Share Posted December 1 Fest były te zawody ICG, szczególnie 300. Tam to się działo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted December 3 Author Share Posted December 3 Dominik, a co to Acosta i Binder bez pracy są teraz???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek96 Posted December 3 Share Posted December 3 Myślę że Dorna nie pozwoli na to, ale z rozwojem może już być gorzej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Dominik Szymański Posted 22 hours ago Administrator Share Posted 22 hours ago W dniu 3.12.2024 o 13:06, jannikiel napisał: Dominik, a co to Acosta i Binder bez pracy są teraz???? A to czytaliście? Cytuję: "Zaskakujące było, że w ciągu ostatnich kilku tygodni czterech fabrycznych zawodników MotoGP KTM (Binder, Acosta, Viñales i Bastianini), ich menedżerowie, przedstawiciele KTM Trunkenpolz i Beirer, a także dyrektor generalny Dorny, Carmelo Ezpeleta, nie wydawali się specjalnie zaniepokojeni kontynuacją działalności dwóch zespołów wyścigowych MotoGP KTM.Stało się tak pomimo faktu, że KTM AG musiało zredukować zatrudnienie do 3700 pracowników oraz wstrzymać produkcję w styczniu i lutym, a zobowiązania wynoszą 1,8 mld euro, z czego 1,3 mld euro muszą zapłacić banki wierzycielskie. W takich czasach można by zapytać, czy dwa zespoły MotoGP mogą być finansowane kosztem około 40 milionów euro. To właśnie tam pojawiły się paskudne plotki.Podczas weekendu Formuły 1 w Abu Zabi pojawiły się pogłoski, że były mistrz świata Lewis Hamilton może uratować projekt MotoGP firmy KTM. Podobno angielski kierowca Mercedesa zostanie właścicielem zespołu Red Bull KTM Factory Racing wraz z Binderem i Acostą, a także przejmie zespół Red Bull Tech3 od Hervé Poncharala.Ale te szalone spekulacje nie mają solidnych podstaw. Pomimo wszystkich pomysłowych opisów, Hamilton już współpracował z MV Agusta, włoską marką luksusową, która obecnie w 50,1% należy do Pierer Mobility. Jak zapewne pamiętacie, nazwisko Hamiltona kojarzone było z podobną operacją, tyle że z zespołem Gresiniego.Po pierwsze, KTM ma kontrakt z Dorną na prowadzenie zespołu fabrycznego do końca 2026 roku i z Poncharal na kolejne dwa lata. KTM, zgodnie ze swoim mottem „Ready to Race”, stawia sobie za cel rywalizację w najważniejszych seriach, nawet w fazie restrukturyzacji. Natomiast działalność Husqvarny i GASGAS zostanie poważnie ograniczona i w ogóle nie będzie się odbywać w klasach Moto2 i Moto3 wyścigów GP.Co więcej, negocjacje w sprawie zakupu nie zostaną nigdy zakończone przed testami w Sepang, które odbędą się na początku lutego, podczas gdy start sezonu w Buriram nastąpi 2 marca. Menedżerowie Red Bulla mogą tylko znużenie się uśmiechać na te spekulacje na temat Hamiltona. „ Nigdy w życiu ” – powiedzieli z Salzburga.Gigant napojów energetycznych pozostaje sponsorem dwóch zespołów wyścigowych MotoGP KTM na rok 2025 i kolejne lata. A Hamilton jest od dekady symbolem konkurenta, Monstera.Ponadto, jeśli zespół MotoGP wpadnie w kłopoty finansowe, Dorna odzyska dwa miejsca, tak jak to miało miejsce w przypadku zespołów IodaRacing, AB Motorsport, Paul Bird, Forward Racing, Marc VDS i tak dalej. Przekazanie miejsca inwestorowi jest dopuszczalne tylko w wyjątkowych przypadkach, jak to miało miejsce w przypadku przeniesienia dwóch miejsc z Jorge Martineza do Petronas-Yamaha w 2018 r. oraz z RNF-Aprilia do Trackhouse Aprilia.Zespół Tech3 był wręcz zdumiony tymi bzdurami i spekulacjami, że Hamilton przejmie oba zespoły.„ Te plotki są całkowicie bezpodstawne ” – zapewnił dziś GPone.com Hervé Poncharal. „ Nie ma w nich ani krztyny prawdy. I zakładam, że dotyczy to również zespołu fabrycznego ”. Zespoły obu kolarzy zostały już zaproszone na sesję zdjęciową w Austrii, która odbędzie się 9 stycznia 2025 r., a koszty podróży na testy w Sepang i GP Tajlandii zostały już opłacone.W KTM najlepsi menedżerowie nic nie wiedzą o inwestorze o nazwisku Lewis Hamilton. „ Naszym głównym sponsorem będzie Red Bull, a dziś przeczytaliśmy historię Hamiltona ze zdumieniem ” — powiedział nam menedżer KTM.Menedżer chciał pozostać anonimowy, ponieważ kanały komunikacji zostały drastycznie ograniczone ze względu na postępowanie upadłościowe i nie chciał wywoływać niepotrzebnych niepokojów. „ Jesteśmy pełni życia i aktywni ” – zapewnił Hervé Poncharal. „ Jesteśmy gotowi, by rozbujać 2025 rok… w pomarańczu ”. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted 3 hours ago Author Share Posted 3 hours ago Czyli mogą być spokojni.... Ciekaw jestem, czy chińskie marki będą próbować wejść, a Supersportach oraz 300 mamy już pierwsze "jaskółki" i Kove w 300 całkiem nieźle daje sobie radę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.