jannikiel Opublikowano 20 Listopada Udostępnij Opublikowano 20 Listopada Zaczynamy.... Wczorajsze testy w Barcelonie, maszyn na 2025 rok, pokazały, że Pecco, jest nadal silny, MM93 będzie też raczej w czubie...no i jaka silna jest Yamaha z Quartararo..., zgodnie z moim oczekiwaniem Martinator musi się trochę Aprilii poduczyć, ale smuci mnie: Bestia, który ma najwyraźniej problemy z okiełzaniem KTM, którego w koncu rozbił doszczętnie, i Miller, który podobno marzył o jeździe na Yamasze- no to ma...F Freszaki- znaczy świeżaki, zamykają ogony, nie wiem, może w następnych testach coś pokażą... Wynik testów: 1. A Marquez 1. F. Quartararo 3. Pecco 4. MM93 9. P.Acosta 11. Martinator 16. Bestia 22. J. Miller Różnica między 1, a 11 zawodnikiem w granicach 1 sekundy... https://www.motogp.com/en/gp-results/2025/bcn/motogp/fp1/classification Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Listopada Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Listopada fajnie, jak by ktoś nieco zamieszał w tej odstanej zupie w tym sezonie, choćby Aprillia, bo na KTMy czy inne Hondy to raczej nie liczę... Może Yamaha w końcu odpali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada No właśnie Fabio na Yamasze dobrze wyglądał w tych testach...ale ciągłe wygrywanie Ducati staje się niebezpiecznie nudne ( może ktoś wpaść na pomysł ograniczeń dla Ducati jak to ma miejsce w WSBK i WSSP np. 75% otwarcia przepustnicy, albo 8 kilogramów dodatkowego balastu... hmmm...)... Ja to chciałbym też aby jakiś Świeżak, zdobył pudło... ale daaaaleeeko są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Listopada Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Listopada Szykują sie zmiany niebawem, co? Suzuki wraca: https://www.facebook.com/groups/3678954332419802/permalink/3880277485620818/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada Chciałbym, po prostu, chciałbym, no i Kawasaki, żeby było i BMW, a co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Listopada Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Listopada No z BMW może być lepiej koło 27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada No właśnie, żeby był wielki ruch, i żeby dużo się działo... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Listopada Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Listopada Ja bym chciał, żeby to jakaś normalna telewizja pokazywala... Tymczasem debet KTM na poziomie 3 miliardów euro, gdy jeszcze w 2023 firma miała 100 mln euro zysku. Co tu się odjaniepawliło... Duże znaki zapytania nad finansowaniem sportu, nie mówiąc już o GasGas czy Husqvarna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Grudnia Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia No właśnie, ciekawe co dalej z KTM w motosporcie.... kurde, ja tu czuje jakiegoś wałka finansowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Grudnia Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia Fest były te zawody ICG, szczególnie 300. Tam to się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Grudnia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia Dominik, a co to Acosta i Binder bez pracy są teraz???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Grudnia Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia Myślę że Dorna nie pozwoli na to, ale z rozwojem może już być gorzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Grudnia Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia W dniu 3.12.2024 o 13:06, jannikiel napisał: Dominik, a co to Acosta i Binder bez pracy są teraz???? A to czytaliście? Cytuję: "Zaskakujące było, że w ciągu ostatnich kilku tygodni czterech fabrycznych zawodników MotoGP KTM (Binder, Acosta, Viñales i Bastianini), ich menedżerowie, przedstawiciele KTM Trunkenpolz i Beirer, a także dyrektor generalny Dorny, Carmelo Ezpeleta, nie wydawali się specjalnie zaniepokojeni kontynuacją działalności dwóch zespołów wyścigowych MotoGP KTM.Stało się tak pomimo faktu, że KTM AG musiało zredukować zatrudnienie do 3700 pracowników oraz wstrzymać produkcję w styczniu i lutym, a zobowiązania wynoszą 1,8 mld euro, z czego 1,3 mld euro muszą zapłacić banki wierzycielskie. W takich czasach można by zapytać, czy dwa zespoły MotoGP mogą być finansowane kosztem około 40 milionów euro. To właśnie tam pojawiły się paskudne plotki.Podczas weekendu Formuły 1 w Abu Zabi pojawiły się pogłoski, że były mistrz świata Lewis Hamilton może uratować projekt MotoGP firmy KTM. Podobno angielski kierowca Mercedesa zostanie właścicielem zespołu Red Bull KTM Factory Racing wraz z Binderem i Acostą, a także przejmie zespół Red Bull Tech3 od Hervé Poncharala.Ale te szalone spekulacje nie mają solidnych podstaw. Pomimo wszystkich pomysłowych opisów, Hamilton już współpracował z MV Agusta, włoską marką luksusową, która obecnie w 50,1% należy do Pierer Mobility. Jak zapewne pamiętacie, nazwisko Hamiltona kojarzone było z podobną operacją, tyle że z zespołem Gresiniego.Po pierwsze, KTM ma kontrakt z Dorną na prowadzenie zespołu fabrycznego do końca 2026 roku i z Poncharal na kolejne dwa lata. KTM, zgodnie ze swoim mottem „Ready to Race”, stawia sobie za cel rywalizację w najważniejszych seriach, nawet w fazie restrukturyzacji. Natomiast działalność Husqvarny i GASGAS zostanie poważnie ograniczona i w ogóle nie będzie się odbywać w klasach Moto2 i Moto3 wyścigów GP.Co więcej, negocjacje w sprawie zakupu nie zostaną nigdy zakończone przed testami w Sepang, które odbędą się na początku lutego, podczas gdy start sezonu w Buriram nastąpi 2 marca. Menedżerowie Red Bulla mogą tylko znużenie się uśmiechać na te spekulacje na temat Hamiltona. „ Nigdy w życiu ” – powiedzieli z Salzburga.Gigant napojów energetycznych pozostaje sponsorem dwóch zespołów wyścigowych MotoGP KTM na rok 2025 i kolejne lata. A Hamilton jest od dekady symbolem konkurenta, Monstera.Ponadto, jeśli zespół MotoGP wpadnie w kłopoty finansowe, Dorna odzyska dwa miejsca, tak jak to miało miejsce w przypadku zespołów IodaRacing, AB Motorsport, Paul Bird, Forward Racing, Marc VDS i tak dalej. Przekazanie miejsca inwestorowi jest dopuszczalne tylko w wyjątkowych przypadkach, jak to miało miejsce w przypadku przeniesienia dwóch miejsc z Jorge Martineza do Petronas-Yamaha w 2018 r. oraz z RNF-Aprilia do Trackhouse Aprilia.Zespół Tech3 był wręcz zdumiony tymi bzdurami i spekulacjami, że Hamilton przejmie oba zespoły.„ Te plotki są całkowicie bezpodstawne ” – zapewnił dziś GPone.com Hervé Poncharal. „ Nie ma w nich ani krztyny prawdy. I zakładam, że dotyczy to również zespołu fabrycznego ”. Zespoły obu kolarzy zostały już zaproszone na sesję zdjęciową w Austrii, która odbędzie się 9 stycznia 2025 r., a koszty podróży na testy w Sepang i GP Tajlandii zostały już opłacone.W KTM najlepsi menedżerowie nic nie wiedzą o inwestorze o nazwisku Lewis Hamilton. „ Naszym głównym sponsorem będzie Red Bull, a dziś przeczytaliśmy historię Hamiltona ze zdumieniem ” — powiedział nam menedżer KTM.Menedżer chciał pozostać anonimowy, ponieważ kanały komunikacji zostały drastycznie ograniczone ze względu na postępowanie upadłościowe i nie chciał wywoływać niepotrzebnych niepokojów. „ Jesteśmy pełni życia i aktywni ” – zapewnił Hervé Poncharal. „ Jesteśmy gotowi, by rozbujać 2025 rok… w pomarańczu ”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Grudnia Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia Czyli mogą być spokojni.... Ciekaw jestem, czy chińskie marki będą próbować wejść, a Supersportach oraz 300 mamy już pierwsze "jaskółki" i Kove w 300 całkiem nieźle daje sobie radę... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Grudnia Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia Byłoby ciekawie, jakby Chińczycy nieco zamieszali w kotle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.