Kmw33 Opublikowano 11 Września Udostępnij Opublikowano 11 Września Cześć. Od 2008 jeździłem różnymi sprzętami. A Yamaha XT600, Yamaha R6, Suzuki sv650s (gaźnikowa), Suzuki RM125. obecnie mam 6 letnią przerwę w jeździe i chciałem powrócić do jazdy bo czasu już więcej. Budżet jaki mam to plus minus 15000zl. Chce jakiegoś nakeda, który będzie cieszył wizualnie oko i dawał przyjemność z jazdy (nie chodzi mi o zachrzanianie po 200km/h bo nie o to w tym chodzi) oraz aby dźwięk cieszył uszy (tu bardzo miło wspominam ciągle SV650 na przelocie) - więc raczej wszystkie R4 odpadają bo to takie trochę odkurzaczo-szlifierki 😄 Na razie w głowie siedzą mi takie modele jak poniżej. Prócz Suzuki nie mam porównania, ani w jeździe ani w serwisowaniu tych modeli. Może ktoś miał doświadczenie z tymi modelami? Suzuki podejrzewam, że i jak SV bezawaryjna? A jak z resztą i jak z dostępem części? Jeśli chodzi o serwis to większość będę robił samemu. W poprzednich sam rozkładałem, regulowałem zawory itp. Jedynie chyba tylko rozrządu bym się sam nie podjął (ale dla chcącego… 🙂 ). Ok więc modele, które mam na oku: - BMW F800R - Suzuki SVF 650 Gladius - Ducati Monster 696 - Aprilia Shiver 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września (edytowane) Jesli ja mialbym cos z tych wybrac pierwszego pod uwage wziol bym bmw a nastepnie z poza listy kawasaki ER-6n jako trzeci suzuki , a potem dlugo dlugo nic...................No ale to nie ja dzieki Bogu musze podjac wybor 😊 Edytowane 12 Września przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Jeśli ma cieszyć oko i ucho, poszukaj SV 1000N. Miałem taką na przelocie Yoshimury. 🙂 Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Szkoda ze nie jest w akcji nagrane 😉 Co prawda nie ten typ motonogi i nie ta polka cenowa , ale posluchac mozna 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Tylko takie cóś... koleszka ma handel... hehhehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmw33 Opublikowano 12 Września Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września @Taurus 61 ER-6n też brałem na początku pod uwagę ale ostatnio mnie młody handlarz nimi trochę nastraszył. Sprowadza z Europy motocykle i ma warsztat motocyklowy i z tego co opowiadał, to według niego wiedzy mają one problemy z zaworami i ten silnik nie jest żywotny jak pozostałe. Choć w necie jak szukam to nic na ten temat nie mogę znaleźć. @Judas Tak wiem. Uczestniczyłem w wielu zlotach z forum SV i wiem na żywo jakiego banana na ustach potrafi 1000 zrobić. Ale jakoś nadal boję się tej pojemności tym bardziej, że miałem sporo lat przerwy. @Taurus 61 RSV4 marzenie. Ale właśnie nie ta cena i strach przed tym potworem mnie powstrzymuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Września Udostępnij Opublikowano 12 Września Z tych co wymieniłeś nie jeździłem tylko Shiverem. Jak patrzę na jej specyfikę i zawieszenie to wg mnie powinna się bardzo dobrze prowadzić. Jeśli bym miał wybierać z pozostałej trójki to F800R. Nie brzmi jakoś ciekawie bo to rzędowy twin, trochę z niego wibrator ale dobrze mi się nim jeździło. Monster też niegłupi aczkolwiek ja nie cierpię specyfiki pracy tych silników i sprzęgła. Popatrz też na Duke 990. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Z litrowych powiedzialbym jaszcze honda VTR1000 F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmw33 Opublikowano 13 Września Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września Rozum mówi BMW F800R, a serce Ducati 696… Ostatni taki wybór zrobiłem kilka ładnych lat temu i serce wybrało Alfę Romeo 166 3.0 V6 Busso… Każdy pukał się w głowę i śmiał. A ja, żałuję do tej pory, że musiałem ją sprzedać i tylko dlatego bo była obniżona i miła pakiet stylistyczny Zendera. Po przeprowadzce nie mogłem ani parkować na ulicy ani wjeżdżać w garaż bo była za niska 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września 51 minut temu, Kmw33 napisał: Rozum mówi BMW F800R, a serce Ducati 696 Cala "przyjemnosc" podjecia decyzji do ciebie nalezy 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmw33 Opublikowano 14 Października Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Po poszukiwaniach i zjeżdżeniu kilku różnych motocykli, które okazały się większymi bądź mniejszymi trupami 🙂 finalnie znalazłem w dobrej cenie SV650A z 2016 roku i zostałem jego posiadaczem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Gratulacje... miłej eksploatacji 😉 (Y) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 14 Października Udostępnij Opublikowano 14 Października Wypadaloby Pogratulowac👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.