maniek1 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Parę stron wcześniej podawałem linka, ale proszę bardzo http://www.mediafire.com/?yydmzmwwjtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dardi Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam serdecznie wszystkich. Właśnie nabyłem motocykl przez który ostatnie dwa tygodnie moje łącze internetowe było obciążone na maxa , noce nie przespane a żona uff lepiej nie mówić. VULCAN 750 rocznik 1992 wersja amerykańska przebieg 32000 km. Wybrałem go z pośród 4 szt. które oglądałem które słuchałem bardzo dokładnie jeśli chodzi o pracę silnika. Jak narazie stoi w garażu cieplutko mu tam a ja oczywiście przed wyjazdem rano do pracy i po przyjeździe choć na chwilkę zachodzę do niego z pozdrowieniami i pozwalam mu troszkę pomruczeć do mnie :). Jedna usterka którą posiada to delikatnie kapiący olej pod dźwignią zmiany biegów. Powiedzcie koledzy jak się za to zabrać co to może być. I tak myślę o wymianę oleju filtra i świec więc przy okazji chciałbym pozbyć się tego wycieku. Pozdrawiam i niestety będziecie musieli mnie słuchać i oglądać od czasu do czasu od tej chwili. Pozdrawiam i niedługo zamieszczę fotki mojego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras84 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 a ja mam pytanie typu: kto szlifował wał w VN i ile na nim przejechał (proszę w odp. bez mądrzenia się że tego się nie robi itp.) dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Tomasz, to powiedz jeszcze czy trzeba kupować pod dwie sztuki (górny-dolny) na każdy cylinder? Pytanie może głupie, ale naprawdę nie wiem jak to ustrojstwo jest zbudowane. Możesz linka wrzucić tych z allegro a tych z larsona podać chociaż numer katalogowy czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 :buttrock: Witam !Tak musisz zakupić po dwie sztuki każdego nr górnego toDIDSCA-0412A82L a dolne to7412224 firmy TOURMAX .Tyle znalazłem na opakowaniach .Mam nadzieje że to wam pomoże! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liartez Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jasne że pomoże, dzięki! Serwisówkę w ang wrzuciłem TU Monster, W Vulcanie 750 na każdy cylinder są dwa łańcuszki - górny i dolny. Ściągnij sobie serwisówkę i zajrzyj do rozdziału 4. Tam masz dokładny opis ze zdjęciami i schematami co jak i w jakiej kolejności zrobić. Łańcuszek z Larssona to TEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawu8 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam mam pytanko?Czy ktos z was wyjoł puszke z tyłu ktura łonczączy dwa tłumiki?Jak tak to jaki to miało skutek?Pytałem Edka z forum co zajmuje się tłumikami ale na temat 750 nie jest jeszcze oblatany!U mnie chcę zlikwidować puszke przedłużyć kolanka i włożyć tłumiki z alegro! Witam z pomorza na forum.wreszcie się zalogowałem.Jestem tu nowym posiadaczem Vulkana750 od 3 sezonów po przerwie prawie 20 letniej jak ostatnio ujeżdżałem Junaka i MZ ty. Odpowiedź do Tomasza wloch-jeżeli chodzi Ci o wyjęcie tłumika głównego pod spodem to robiłem już takie doświadczenie.po wymontowaniu dokładalem przedłużki do końcowych wydechów(oryginalnych)a następnie też do wyprutych przeważnie na zloty.Turystycznie nie doradzam-łeb pęka!Osobiście pozostałem przy głównym środkowym i pustych ostatnich(tych wyprutych)Odrobine głośniejszy od orginału ale co najważniejsze pozostał bas dzięki środkowej puszce.A pro po czytałem tu na forum o napinaczach(problemy ze sprężynami napinacza łańcuszków,w ubiegły sezon miałem ten problem-rozebrałem napinacze i ręcznie naciągnąłem sprężyny ok 2-3 obrotów dałem więcej następnie włożyłem podkładkę z tymi ząbkami na miejsce -zabezpieczenie i tak jest do dzisiaj nic się nie dzieje tylko szum.to samo zrobiłem w innym VN z tym samym skutkiem.VN mam jak pisałem od 3 sezonów sprowadziłem z Holandii z uszkodzonym alternatorem myśle że z winy gościa ponieważ w wersji kanadyjskiej światła palą się zaraz po uruchomieniu silnika a on sobie zrobił wyłącznik.Naprwiłem to do oryginału. 86 rocznik ale jest niezawodny tylko dbać i dokładne przeglądy po każdym sezonie a napewno się odwdzięczy na trasie.Pozdrawiam forumowiczów i posiadaczy VN.Zakochałem się w tej maszynce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 :buttrock: Witam mam pytanko czy ktos wie jak ustawić wałki wyrównowarzajace?Silnik mam złożocy tylko to mi pozostało a nie mam pojęcia jak to ustawić w serwisówce pisze że podczas rozbiurki nalerzało by zaznaczyć znaki na kołach ! :banghead: Ale ja kupiłem dół silnika i był bez sprzęgła i magneta czyli wałki były rozłączone! :banghead: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śledź Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam wszystkich ujeżdżaczy vn 750! Jestem świeżym posiadaczem takiego sprzętu z roku '88. I oczywiście mam pytanie na sam początek. Czy gmole do wszystkich roczników vn 750 są takie same? Czy może różnią się zależnie od rocznika? Jeśli się różnią to bardzo bym prosił o opis, a najlepiej o zdjęcie takich gmoli, które by pasowały do mojego rocznika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam wszystkich ujeżdżaczy vn 750! Jestem świeżym posiadaczem takiego sprzętu z roku '88. I oczywiście mam pytanie na sam początek. Czy gmole do wszystkich roczników vn 750 są takie same? Czy może różnią się zależnie od rocznika? Jeśli się różnią to bardzo bym prosił o opis, a najlepiej o zdjęcie takich gmoli, które by pasowały do mojego rocznika. Pozdrawiam Rama , mocowanie silnika i wszystkie uchwyty do których można przykręcić gmole we wszystkich modelach VN750 są take same. Nie ma fabrycznych gmoli. Wszystko to rzemiosło. Czasami można coś trafić na e-bayu, albo zrobić na zamówienie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawu8 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam - całkowicie się z kolegą zgadzam .Ten sprzęt wymaga fachowego serwisu-ale za to odwdzięczy się wielką przyjemnością śmigania ....Pozdrawiam Witam.pytanko.Przeczytałem że łańcuchy podlegaja wymianie przy przebiegu ok.50 tys.tylko czego km czy mil.Ja mam 29 tys mil to jest jakieś 48 tys km. i zaczynam się martwić chociaż z rozrządem nie mam (odpukać) problemów.chodzi cichutko i silnik równo pracuje jak przemyłem gaźniki to nawet na gorącym nie mam problemów.Pozdrawiam i do wiosny na naszych dziurawych drogach :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starszy Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Witam.pytanko.Przeczytałem że łańcuchy podlegaja wymianie przy przebiegu ok.50 tys.tylko czego km czy mil.Ja mam 29 tys mil to jest jakieś 48 tys km. i zaczynam się martwić chociaż z rozrządem nie mam (odpukać) problemów.chodzi cichutko i silnik równo pracuje jak przemyłem gaźniki to nawet na gorącym nie mam problemów.Pozdrawiam i do wiosny na naszych dziurawych drogach :crossy: ...u nas jednak nawijamy na koła kilometry nie mile. Napisane jest około, bo wszystko zależy jak jest eksploatowany silnik, jeden rozrząd trzeba wymieniać po 50, a drugi np przy 70 tyś. km. (!) - tutaj są łańcuszki, więc nie pękną niespodziewanie jak to czasem bywa z paskami rozrządu w autach, najpierw dadzą właścicielowi znać. Jak jest cicho to nie masz się czym martwić ! Edytowane 17 Lutego 2010 przez Starszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiu Kolorowy Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam wszystkich ujeżdżaczy vn 750! Jestem świeżym posiadaczem takiego sprzętu z roku '88. I oczywiście mam pytanie na sam początek. Czy gmole do wszystkich roczników vn 750 są takie same? Czy może różnią się zależnie od rocznika? Jeśli się różnią to bardzo bym prosił o opis, a najlepiej o zdjęcie takich gmoli, które by pasowały do mojego rocznika. Pozdrawiam Witam moze cie to zainteresuje http://www.moto.allegro.pl/item924950521_k...super_lodz.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawu8 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam moze cie to zainteresuje http://www.moto.allegro.pl/item924950521_k...super_lodz.html Witam VN-owcy..Ja sam robię gmole do mojego VN.Obecnie zrobiłem wymiary i rysunek techniczny.teraz zrobię model w skali 1/1.zobaczę jak to wygląda i sie prezentuje wzrokowo ,ewentualnie jakieś korekty w wymiarach i dopiero zrobię z polerowanej nierdzewki .jak zrobię i zamontuję to wrzucę zdjęcia.Może ktoś wie gdzie można kupić uszczelniacze przeciwpyłowe czy jak to nazwać pierścienie zgarniające pył na lagi do VN 750 .Wymieniłem oryngi a zgarniające pył uszczelniacze zostawiłem stare-trochę popękane-obszukałem niby wszędzie na necie i już nie mam pomysłu.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam VN-owcy..Ja sam robię gmole do mojego VN.Obecnie zrobiłem wymiary i rysunek techniczny.teraz zrobię model w skali 1/1.zobaczę jak to wygląda i sie prezentuje wzrokowo ,ewentualnie jakieś korekty w wymiarach i dopiero zrobię z polerowanej nierdzewki .jak zrobię i zamontuję to wrzucę zdjęcia.Może ktoś wie gdzie można kupić uszczelniacze przeciwpyłowe czy jak to nazwać pierścienie zgarniające pył na lagi do VN 750 .Wymieniłem oryngi a zgarniające pył uszczelniacze zostawiłem stare-trochę popękane-obszukałem niby wszędzie na necie i już nie mam pomysłu.Pozdro Witaj firma LARSON ma na pewno wpisz w google i znajdziesz! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.