Skocz do zawartości

maniek1

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maniek1

  • Urodziny 07/17/1971

Osobiste

  • Motocykl
    VN750 93r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    20167881
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia maniek1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Miałem podobnie. Musisz posprawdzać połączenia elektryczne (kostki) począwszy od stacyjki ,skończywszy na alternatorze regulatorze i module zapłonu. Na pewno jest tam jakaś "zieleninka" albo i luźny styk. U mnie była walnięta kostka z przodu baku chyba od stacyjki. Wydaje mi się że gdyby to był wał to brzęczało by przy każdym wrzuceniu biegu,ale mogę się mylić. Trochę roboty i wiadomo. Ściągnąć koło, cztery śruby i przekładnia kątowa schodzi ,sprawdzić czy dobrze chodzi. Na wystającym wielowpuście można chyba sprawdzić czy skrzynia załącza biegi. Poza tym sprawdził bym jeszcze sprzęgło. Też parę śrubek i wszystko widać.
  2. Podaję jeszcze raz linka do serwisówki: http://www.mediafire.com/?yydmzmwwjtr Co do opon- ja mam założoną 170/80 Pirelli Route i nie ma żadnych problemów. Prześwit między wałem a oponą około 1,5cm i z drugiej strony od blokady hamulca podobnie. Popatrz na tą symetrię. Pozdrawiam.
  3. Rama , mocowanie silnika i wszystkie uchwyty do których można przykręcić gmole we wszystkich modelach VN750 są take same. Nie ma fabrycznych gmoli. Wszystko to rzemiosło. Czasami można coś trafić na e-bayu, albo zrobić na zamówienie. Pozdrawiam.
  4. Parę stron wcześniej podawałem linka, ale proszę bardzo http://www.mediafire.com/?yydmzmwwjtr
  5. Kupa roboty. Bez wyjęcia silnika się nie da. Serwisówkę masz tu: http://www.mediafire.com/?yydmzmwwjtr Dodatkowo przydatna stronka: http://www.cmsnl.com/kawasaki-vn750_model12542/
  6. A co powiecie o tych szybkach http://www.emotos.pl/index.php?k62,szyby-motocyklowe
  7. Poznać można między innymi po numerze ramy. Jak nie wiesz jak to podaj ten numer to ci powiem jaką masz wersję. Wersja amerykańska ma prędkościomierz w milach a europejskich było kilka wersji różniących się przede wszystkim mocą. W 1993 europejska wersja miała numery VN750A-600xxx oznaczenie jako A9 i 60kM mocy. Pozdrawiam.
  8. Dołączam się z opinią do Wadira
  9. Filtr masz w kraniku , popatrz tu: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1989-a5-vn75...list/F2410.html a tak w ogóle to dlaczego o to pytasz?
  10. Grubość tarczy to 4.8 - 5.1 mm. Limit serwisowy to 4.5 mm
  11. A moż to cię zainteresuje : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1986-Kawasa...emZ280281280987
  12. Witam. Zgłasza się kolejny uzytkownik VULCANA 750. Mam dwie sprawy do wyjaśnienia w swoim sprzęcie. 1. Ktoś zainicjował kiedyś temat zgrzytnięcia sprzęgła przy wrzucaniu 1 na zimnym silniku. Temat umarł a chciałbym do niego wrócić. 2.Czy ktoś z urzytkowniów miał problem z kardanem, a dokładniej z wyciekiem oleju (małym) na bębnie koła. Z góry dzięki za jakieś sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich Urzytkowników VN-ów!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...