EdgeCrusher Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 (...)W egzemplarzach po roku 1990 większości niedomagań usunięto. (...) Ajtam....Sprezyny napinaczy sa ciagle tak samo badziewne jak byly. A jak juz sie posiada taki motocykl to niezwykle cenne jest dolaczenia do grupy dyskusyjen Vn750 na grupach yahoo....coprawda wiekszosc tematow jakie tam napotkasz to brak ladowania i stukanie napinaczy ;) Co do backgroundu historycznego to VN750 produkowany jest od 1985r. Pierwszy egzemplarz (A1) byl wersja o pojemnosci 700cm. Tak jak Napisal Maryanek to do wersji slabszych zaliczyc nalezy tez amerykanska florydzka, badz kalifornijska... Ogolnie pamietac trzeba ze byl to prekursor calej linii i dopiero na nowszych modelach wnoszono gruntowne poprawki tworzac juz duzo lepsza linie Vulcanow 800, 1500 itd (no chociaz okreslenie dla V1500, ze spalanie 1litra oleju na 1000km to norma ciagle czytam przecierajac oczy i bijac sie w czolo ;) ) Pozdrawiam! Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 (edytowane) Ajtam....Sprezyny napinaczy sa ciagle tak samo badziewne jak byly Nie polemizuję, masz rację, jednak jak pisałem pewien postęp osiągnięto - po prostu wydłużając je. Nie wiedziałem natomiast, że 1500 pali tak dużo oleju "w normie" (sic!) . No cóż - szybkie wprowadzanie nowych modeli często skutkuje niedoróbkami. Wracając jednak do 750 - mimo pewnych mankamentów - znajduje dalej zwolenników i nabywców. U nas w kraju natomiast słaby jest serwis Kawasaki, ale przy naprawie jak się jej mechanik z głową podejmie - nie taki diabeł straszny ... Pozdrawiam :banghead: Edytowane 16 Czerwca 2006 przez Maryanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam ostatnio zrobiłem kilka fotek Vulkana brata jeśli ktoś jest ciekaw podaje link http://www.bikepics.com/members/wilq88/90vulcan750/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayer Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Witam wszystkich VN'owców jestem posiedaczem Vulcan'a 750 (czarny i czerwone wstawki - oryginalne malowania 86r) i czekam z utęsnieniem na miejsce i termin spotkanie bo już było tak blisko, a i pomysł jest przedni by zawiązać jakiś klubik :icon_razz: macie moje poparcie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Witam! kiedyś napisałem o najprostszym rozwiązaniu na spotkanie. ,,Jest też prostsze spotkanie na początek. Jeśli ktoś jedzie na weekend-ową przejażdżkę po jakiejś okolicy informuje:gdzie, kiedy, w jakim miejscu nocleg, co chce zwiedzać, czy robić. Wtedy decyzja jest prosta, kto chce dojeżdża wcześniej informując i dogrywając nocleg w danym miejscu i może się okazać, że nagle zjedzie się kilka motocykli, coś się zaimprowizuje i na początek będzie OK. Organizowanie dużych imprez zawsze niesie ze sobą duże ryzyko niewypału lub kłopotów organizacyjnych. Jeśli uda się zgrać na początek choć kilka VN-ek jeżdżących w weekendy to tu, to tam w Polsce, to już będzie duży sukces. " Ktos ma pomysł i ładne miejsce do spotkania na przyszły weekend? Pozdrawiam Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Właśnie wpadł mi do głowy pomysł ze spotkaniem:można przy 'piwie zlotowym' coś pomyśleć... obrać jakiś wakacyjny zlocik w centralnej Polsce ... :banghead: - tylko pewnie nie każdemu zlot by odpowiadał. :buttrock: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sindrome Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witam.Kapitalne wprowadzenie, dzięki Maryanek i Edge.Zatem żeby ograniczyć możliwość przykrej niespodzianki należałoby szukać egzemplarzy od '90 w górę.Po drugie powinienem najpierw dopaść gdzieś 750 i "posadzić zadek" bo przy 190cm wzrostu nie wszystko podpasuje - tak zaskoczyła mnie Volusia 800- jakby za mało miejsca na ręce :buttrock:Kolejna rzecz czy gdzieś na Sieci można pobrać instrukcje użytkowania lub serwisowe?Pytam bo część rzeczy mógłbym robić sam-długotrwała przyjaźń z Junakiem nauczyła mnie sumiennego traktowania mechanizmów.I jeszcze jedno -jak VN czuje się w długich trasach? Tak po 400-600 kilometrów "od ręki"?Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 (edytowane) Szukaj Vulcana, ale nie 750 :buttrock:Link do serwisowki wrzucalem juz ale jak trzeba to powtorze. Co do odczuwalnosci w trasie. Wymaga postoi tylko na tankowanie.....no i naprawy :banghead: Pozdrawiam! Edytowane 20 Czerwca 2006 przez EdgeCrusher Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witaj Przy twoim wzroście (mój 187) nie powinieneś się źle czuć. Jazda długa (zależy od wagi Twojej) jest jak najbardziej, ale ... Osobiście po 100 km czuję kość ogonową i to jest jedyny dyskomfort, gdyż pozycja jest bardzo wygodna. Siodło mimo szerokości jednak przenosi zawsze występujące jakieś drgania. Ale na to mnie np. wystarcza w zupełności 5 min przerwy i mogę robić dalsze 100 km. Co do serwisówki – jak będziesz faktycznie potrzebował – to podaj na PW Twój adres. Mam ją w postaci elektronicznej to przegram na płytkę i wyślę. Jedyny mankament – to, że jest to wersja angielska. Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EdgeCrusher Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 A poco kombinowac z poczta Polska? http://www.tocmanufacturing.com/Products.htm Owa serwisowka dostepna na dole. A sama strona bardzo ciekawa - mozesz sporo poczytac jak sie uzdatnia vulcana ...nawet te po 90 roku :buttrock: Cytuj Moje moto podróżeJeździć póki ciepło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosiu Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Uuuufffffff wreszcie remont zakończony moto poskładane do kupy i nawinięte pierwsze 500 km. Wszysko chodzi jak w zegareczku. A zaczęło się ......... kolega usłyszał dziwne kołatanie w moim silniku cos jak panewka, a może cos innego ..itd. Kupiłem mojego VN 800 a Niemczech na liczydle miał 32000 i na poczatku wszystko było ok, po około 2000-2500 km cos sie zaczęło dziać....... niedobrego tzn nie stracił mocy nie zaczął wiecej palić .....tylko ten stuk w silniku. Po naradzie z kolegą doskonałym mechanikiem postanowiłem zobaczyć co w trawie ... a raczej co motorku piszczy. Chmmm i zobaczyłem : niemiaszek zrobił wczesniej cos co miało być remontem a było niechlujną partaniną. Włozony NOWY wał w stare panewki luzy pozostały. Na wewnetrzych powierzchniach ślady po wlanym wraz z olejem środkiem uszczelniajacym. Sprzęgło poskładane źle, cała reszta w nalezytym stanie. Stanąłem przed dylematem co robić? W serwisówce wyczytałem że panewki główne są w tym moto niewymienne po przekroczeniu granicznych luzów trzeba wymienić kartery (horror cenowy). Dzwoniłem do serwisu Kawy panowie potwierdzili że panewek głównych się w tym typie nie wymienia, ale....... sa ludzie którzy to robią i robia to dobrze. Internet , telefon, wywiad środowiskowy i dotarłem do firmy GOMET w W-wie na Minskiej 37. Wysłałem blok wraz z wałem i starymi panewkami, naprawa została wykonana szybko starannie i fachowo.Mieszkam przy granicy z Niemcami, a serwis Kawy jest około 25km od mojego domu więc tam zamówiłem resztę części tzn panewki korbowdów, pierścienie, komplet uszczelek, zaworki odssysania spalin do filtra (35 euro sztuka) komplet nowych śrub do silnika,elementy tłumiące przeciwwagi itd,itp. A jak motorek rozebrany to malowanko ramy, wachacza, wymiana łańcucha, porządkowanie instalacji elektrycznej. Zabwa przez całą zimę i duuuuży kawałek wiosny. Ceny części zaniennych są raczej wysokie, a że przy okazji wymieniłem, wszystkie linki i parę innych drobiazgów dodałem ligth bar-y. Koszt całej tej operacji to .... około 5000 zł . Trochę duuużo, ale jeśli wszystko będzie działać jak teraz to uważam że było warto:). Dlaczego o tym piszę? To tak ku przestrodze dla innych - jak zobaczyłem zdjęcia tej maszynki w necie to już zachorowałem(ładnie pomalowana aerografem), na żywo wyglądała jeszcze lepiej:). Sprzedajacy - "motocyklista" - miły w obyciu, odpowiednio przygotował Kawę do sprzedaży........... ja byłem za słabo przygotowany, myślałem iz jesli ja nie oszukuję to i mnie nie oszukaja:)) naiwne co? A potem stresik - żal motorka, żal kasy. A teraz ide do garażu wyprowadzę moja śliczną maszynkę i jade pośmigać . Z przyjemnościa słucham jak równiutko, ładnie do mnie przemawia. Wyprułem wydechy .. to nawet głośno porykuje zadowolony motorek:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 no to niezła historia ... tylko skoro niemczyk robił remont to może ma przebieg 132Tkm :banghead: ? silniki VN800 nie są zbyt trwałe /w porównaniu do konkurencji/. Wymianę góry silnika serwisy zalecają po ok 70Tkm, kilka przypadków sugeruje też wymianę sprzęgła w połowie tego dystansu.No, ale za to wiesz czym jeździsz :banghead: . Życzę aby maszyna się odwdzięczyła za reanimację :buttrock: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 sorry a posiadacz kawasaki vn 1600 tez sie moze laczyc czy to tylko sie moga laczyc ci od vn 750 ??i jak sie juz laczycie to co sie wtedy dzieje ? laczycie sie w pary mieszane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 sorry a posiadacz kawasaki vn 1600 tez sie moze laczyc czy to tylko sie moga laczyc ci od vn 750 ??i jak sie juz laczycie to co sie wtedy dzieje ? laczycie sie w pary mieszane ? Już kiedyś było na ten temat, że choopery vn to jak jedna rodzina. łączymy się i łączymy - ale tak naprawdę jesteśmy chyba w fazie wczesnoorganizacyjnej. Są już pierwsze pomysły spotkań, jak je zorganizaować. Myślę, że tak jak w każdej organizacji - powinien wyłonić sie - bez złych skojarzeń - szerokorozumiany aktyw, tj grupa, której będzie się chciało chcieć.. Myślę też, że co do formy sptkania dyskusja się nie zakończyła na tych kilku propozycjach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Witam! Co do łączenia się i łączenia... . Prosta propozycja:pomiędzy 01-09 lipca planuję trasę na swoim VN 800:z wielkopolski na Cieszyn dalej zamki na słowacji i powrót.To czy wyjazd i powrót będzie dzień, dwa przesunięty można dogadać i trasę też możemy zmodyfikować. Jak ktoś na VN chce się przyłączyć, serdecznie zapraszam. Można też przejechać część trasy, lub ją zmodyfikować w zależności od tego co ciekawego zobaczymy po drodze. Zamiast gadać, może by gdzieś pojechać razem? Pozdrawiam i zapraszam Hil min. chcę odwiedzić: http://www.spisskyhrad.sk/pl.html i http://vratna.hej.pl/atrakcje/za_boj.htm#za chyba fajne?! Edytowane 22 Czerwca 2006 przez Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.