Skocz do zawartości

Wyciek spod zębatki


piotrek223
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam grupę, pacjent exc 125. Wyciek spod zębatki, oring i uszczelniacz wymienione. Czy zębatka powinna mieć luz na boki? Mam jeszcze sx 85 i tu jest praktycznie nie wyczuwalny, jednak w 125 jest większy i jak ruszam na boki to olej wypływa przy segerze. Nie pomyślałem i nie obejrzałem zużycia zębatki, możliwe że to przez nią i ona wtedy nie dociska tulejki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy od konstrukcji tego uszczelnienia, ktorej jak sadze nikt tu nie zna. W starych Hondach zebatka zdawcza byla kompletnie luzna i tez zabezpieczana segerem, ale nie wplywala na uszczelnienie tej czesci skrzyni biegow. Jezeli ta zebatka jest tak samo mocowana to mozliwe ze nie ma zadnego zwziaku z uszczelnieniem, a winny jest jej walek wytarty w tym miejscu gdzie slizga sie uszczelniacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wymienić oring, uszczelniacz oraz tulejkę, na bank jest już wyrobiona dlatego nowy uszczelniacz nie trzyma. 

 

https://rafracing.pl/ktm-tulejka-dystansowa-na-wal---pod-zebatke-25x32x12-sx-exc-125-250-300-76633030012,805,4690.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...