SebJaw Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Witam. Będę musiał przed następnym sezonem wymienić uszczelniacze zaworowe.(...ktoś mi doradził to zrobić)Nie będę tego robił sam lecz komuś zlecę bo się na tym nie znam.Powiedzcie mi jakie to są koszty z GPZ 500 abym wiedział czy mnie ktoś nie naciąga. PozdrawiamSebJaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 U mnie koszt robocizny to... 200. Ale normalny warsztat kwiknie ci z 400 może więcej. Do tego musisz doliczyć koszt wg. Larsson: uszczelka pod głowice: 70.40, uszczelniacze zaworowe 13.45 x 8 sztuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gsx1100 Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Nie polecam uszczelniaczy z Larssona jedyny właściwy wybór to orginalne .Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 W sumie to podobną mam opinie na ten temat, ale na ogół rożnica cenowa jest znaczna. Jak zakładałem uszczelniacze z klasy to zdarzały się takie co "latały" zamiast siedzieć ciasno na prowadnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gsx1100 Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Gdy podróbki się nie sprawdzą, koszt naprawy będzie 2-razy większy .W Larssonie to mażna kupić zimeringi do lag, z zaworowymi bym nie ryzykował :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Idaho, zapomniałeś jeszcze o lekim spalnowaniu głwicy. Wiem, że są rózna opinie na ten temat, ale ja forsuję opinię, że powinno się to robić - koszt nie jest duży. Warto też przy okazji sprawdzić szczelnośc zaworów, prowadnice itp. Na prewno podniesie to koszt naprawy, ale najważniejsze jest chyba by zrobić to raz a dobrze. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Nikt mnie nie pytał o koszt remontu głowicy, tylko o koszt wymiany uszczelniaczy.... więc nic nie napomknąłem o docieraniu zaworów. Głowice trzeba sprawdzić na płycie traserskiej, jeśli nie jest odkształcona, to nie trzeba planować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Głowice trzeba sprawdzić na płycie traserskiej, jeśli nie jest odkształcona, to nie trzeba planować. Można i tak, ale ja najczesciej ja każe zebrać minimalnie, żeby wyrównac wszystkie niewrówności czy wżery (jak są), które się potrafią pojawiać nawet na pozornie prostej głowicy. A już na pewno robię to jak uszczelka poszła (pod głowicą oczywiście). Nie ma uogólniać - jedno jest pewne, trezba brać taką opcję pod uwagę, tak samo jak docieranie zaworów itp. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Kontrolować należy ale nadgorliwie planować nie ponieważ te silniki mają z zasady wałek w głowicy i w ten sposób zmieniamy odległość między zębatkami.Jest na to sposób stosując grubszą uszczelkę pod cylindry tylko kto to robi dla klienta?Ja czasami planuję poprzez szlifowanie na magnesówce i nabijam w widocznym miejscu informację o ile jast niższa np -0.12 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.