Pink Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 A właśnie ruszył byś dupe Icea i byś skasował podwójne posty ;)żałosne...ale jak dobrze pamiętam już nie pierwsza osoba cię upomina na tym forum... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 byś skasował podwójne posty to chyba chodzilo o moj post ktory sie zdublowal zupelnie niechcacy za co wielkie sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 dobra już dajcie spokoj, niech ktoś zablokuje temat i skasuje wszystkie posty nie na temat albo od razu cały topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Listopada 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Gdyby to byl moj dzial - juz bys mial 5eczke ostrzezen. Ale trzymam sie regol i ostrzezen za nie swoj dzial nie daje Mhmm, tu proszę trzymać się reguł. Dadi0 nie prowokuj mnie, bardzo proszę. Ostatni raz w działach w których moderuję, ze szczególnym uwzględnieniem Motorowerów, Enduro i Humoru. Do reszty w temacie apel - jeżeli znów zobaczę podobne pyskówki w tym temacie lub czatowanie bez sensu (dotyczy to większości udzielających się w tym temacie, w tym Ciebie Ice - przejrzyj swoje posty w tym temacie....) to zblokuję temat, a jak sprawy pójdą za daleko to go wywalę w kosmos na amen i polesie się zimna woda na rozgrzane głowy, choć szkoda wiedzy. Tak czy siak, użytkownik dzidek___ który założył temat po to, byście mu pomogli, będzie miał taki pożytek ze swojego wywalonego tematu, jak niewidomy z kina domowego. Gratuluję pomocy udzielonej dzidkowi___ pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Listopada 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 PS - jeszcze jeden post nie na temat zobaczę :evil2: (to tak profilaktycznie napisałem ;) ). Over, peace i "na temat proszę".pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Mhmm, tu proszę trzymać się reguł. łoo jaaa ;) . Pisalem sobie ten wyraz 6x i ani tak, ani tak nie wygladal dobrze. Ehh... Humanista ;) . Aby, bylo na temat ... eee ... zaraz spojrze o czym w ogole byl ten topic... Aaa. Wiec polecam DT125, jest to typowo lesne moto. Zawieszenie pozwala na jazde nawet w ... srednim terenie, natomiast elastyka silnika ;) nadaje sie idealnie do rozpoczecia przygody z 2oo. 8) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Musisz przeczytac napis' date=' żeby wiedzieć co to za motocykl??[/quote'] Nie ale KTM SX 125/200/250 jest niemal identyczny tak więc nie wiem czy to jest 125, 200 lub 250 To akurat bardzo łatwo poznać po wielkości dyfuzora i po dźwięku silnika ;) Co do motocykla enduro, to tak samo jak Strzalek polecam DT 125 (bardzo sympatyczny sprzęt)!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 To akurat bardzo łatwo poznać po wielkości dyfuzoradokładnie, to widać głownie po ilości zagięć. im bardziej pokręcony tym wieksza pojemnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidek___ Opublikowano 10 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Gadałem niedawno z kolegą który miał Suzuki Rm 250 i mówił że remont silnika robił mniej więcej co 150-200 litrów benzyny czyli dużo więcej niz 30 godzin jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Gadałem niedawno z kolegą który miał Suzuki Rm 250 i mówił że remont silnika robił mniej więcej co 150-200 litrów benzyny czyli dużo więcej niz 30 godzin jazdy. ... jak to obliczyles? Moze na wstepie powiedz mi ile wg. ciebie pali RM250 ?! Jak na moje oko, robil remont po ok. 25h ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Listopada 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Ze spokojem koledzy i bez nerwów w temacie, nie jest nam to tu potrzebne. Ostatnio zredefiniowałem swoje podejście do wyżyłowanych 2T - 125 i 250. W sumie po dłuższych rozmowach ze znajomymi jeżdżącymi na takich motocyklach. Przy dobrych olejach tłok w 125 powinien wystarczyć na dobre 50 godzin jazdy w lajtowym stylu (20 h na torze - OK, ale w lekkim terenie 50 h spokojnie da radę). W 250 ccm ten czas jeszcze wydłuży się, myślę, że nawet do 70 h, czyli na oko licząc sezon. Nie są to wyssane z palca wyliczenia. Te wnioski zbierałeem od czasu gdy napisałem, że tłok w 125 ccm starcza na 20 h. Owszem, w motocrossie tak, w enduro ma dłuższą żywotność. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Przy dobrych olejach tłok w 125 powinien wystarczyć na dobre 50 godzin jazdyno tak tylko zależy jeszcze co to znaczy że tłok "wystarczy". bo dla jednych tłok jest zużyty gdy ledwo co się starł i silnik stracił 0,1KM, a dla innych tłok sie wymienia gdy juz ma takie luzy ze staje w poprzek cylindra ;) wtedy zazwyczaj nikasil jest ostro zjechany i mozliwe ze nawet trzeba kupic tłok o dwie selekcje dalej. ja na tym tłoku co mam przejeździlem na pewno wiecej niz 30 godzin, a do tego poprzedni wlasciciel jeszcze na nim jezdzil. nikasil jest w dobrym stanie, a na tłoku widac jeszcze slady po obróbce w niektórych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2004 Przy dobrych olejach tłok w 125 powinien wystarczyć na dobre 50 godzin jazdy w lajtowym stylu Kolega pytał się na ile mu wystrczy przy codziennej jeździe po 2 godzinki czyli wychodzi 25 dni jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.