Szczepcio Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Jestem posiadaczem HONDY CB900 BOLDOR . A jeszcze kupie kilka detali np.dzwignia zmieniacza biegów jasli ktos ma te częsci toprosze o wiadomość .I czy ktoś ma informacje na temat ilosni zebów tylniej zębatki bo jest zrywna ale wolna v-max 200km/h .Pozdrawiam MOTOCYKLISTÓW!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Jestem posiadaczem HONDY CB900 BOLDOR . Hej!Piękny klasyk. 8O 8O Który to jest rocznik?PozdrawiamDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bees78 Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 wolna v-max 200km/h . Ciekaw jestem jaki masz procent bledu przy tych 200/h, a poza tym jak to jest wolno to moze powinieneś przesiąść się na samolot?pozdrawiam. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2003 Czesc! Z przodu 17 z , z tylu 44 z . Jesli chcesz dane regulacyjne to sa na www.nobbyz-garage.com , potem trzeba kliknac technische, potem uber 800 bikow potem honda bis 1500 i znalezc interesujaca Cie tabele. Odnosnie czesci to zadzwon do Rycha 0606 814 703 i sie zapytaj, moze cos bedzie mial, tylko podawaj konkrety.Honda Cb 900 mial byc bardziej sportowym motocyklem od CBX 1000(podobno).Konstrukcyjnie jest podobny do CB 750 Bol dor, czyli 2 walki w glowicy+ 4zawory/cylinder. Oprocz typowych ,dla Hond z tamtego okresu wad, jesli chodzi o podwozie(halsowanie- tzw. miekkosc w krzyzu), mial tez pewne problemy z wypalaniem sie uszczelki pod glowica i drobnych wyciekow oleju Np. spod glowicy. To dosc trwaly motocykl, ale ze wzgledu na wiek i ewentualny przebieg, moze spalac olej(dlatego trzeba kontrolowac jego stan). Chyba ze ktos sobie sprowadzil sprzet ze Stanow z naprawde niewielkim przebiegiem( ja np. Mam Honde CL 350 z 1970 roku jak ja sprowadzilem miala 6000 mil!! oryginalnie-sprawdzone), to po doprowadzenia do porzadku moze jeszcze dlugo, dlugo jezdzic.Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepcio Opublikowano 9 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2003 jannikiel dzieki za te dane przydały sie.Jest to rocznik 81 i mam drobne wycieki oleju spod pokrywy głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 mam pytanko do posiadaczy tego modelu o plusy i minusy,właśnie od tygodnia posiadam taki model w cześciowym rozkładzie,i zastanawiam się jak wrzeczywistości wygląda z jego użytkowanie a mianowicie spalanie i awaryjność,wiem co w gazetach piszą ale interesują mnie wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Ja jak jechałem na nim (jako pasażer) 15 lat temu to miałem wrażenie że ma same plusy, niestety niewiele pamiętam z tamtego okresu, ale to była maszyna i jaki prestiż teraz jadąc ferrari się tyle nie oglądają co wtedy. Sorki że troch nie na temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 WITAM!!!!!!!!!!!!!Mój kolega ma cb 1100 f superboldor w sumie sprzeta kupił za grosze bo rolnik od którego ja bral ciemny był i zapłon rozpierniczył.Ale po tygodniu pobytu u niego było juz okil.Zrobilismy regulacje zaworów synchro i honda szła jak burza tylko zepaliła około 10l a przed regulacja spaliła ma około 18l.Teraz rabnął mu łancuszek rozrzadu i honda stoi ale w łodzi na giełdzie kupił za 100zł cały silnik w czesciach do cb 900.I mnóstwo czesci pasuje do cb 1100.A cio do sparawowania to jak smigał nią prawie 2 miechy do nie mozna było narzekac.AAAAAA hamulce ma słabe jak dla mnie ale mozna sie przyzwyczaic.I kapec z tyłu zamały jak na taka pojemnosc.Nio i dla mnie to powiina miec chociaz z 140 KM a nie 110.Nio ale w sumie to sprzet z 83 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Cb 900 Boldor, ma podobne silniki co 750 F, 1000C, 1100F, ale troszke w srodku sie roznia, np. niektore kola zebate w 1000-1100 sa grubsze( z tym ze te ciensze w CB900 maja kolnierz- czyli w sumie ogolna grubosc zebatki jest taka sama i mozna do 900 wlozyc np. zebatke 2 biegu z 1000-1100, na odwrot nie radze bo 1000-1100 przenosza wieksze sily niz 900 i moze szybko sie zuzyc). Generalnie w duzej ilosci tych sprzetow grzebaly niepowolane rece(rece ktore leczą??) i jest w srodku duzo nieoryginalnych srub, gwinty poprzeciagane i pozrywane itp. lancuchy rozrzadu powyciagane jak guma od majtek. mamy wlasnie taki silnik 900 do roboty- jakis domorosly mechanik grzebal w nim i duzo kaszny jest w srodku, ale poprawimy to (brakuje srub kolpakowych od dociagania glowicy, gwinty na granicy pierd... ia lancuch rozrzadu 2x za dlugi(nie dziwne ze zawory powyginane). Dodam ze te serie CB po dluzszej exploatacji cierpialy ustawicznie na awarie alternatora(jak sprowadzamy jaki silnik tej serii CB to juz alternator jest rozszabrowany:-(( )- pod tym wzgledem moj CB 750 Sohc poprzedniej generacji ma alternator prawie niezniszczalny. Na koniec jesli CB 900 byl odpowiednio serwisowany, luzy na czas robione, lancuchy wymieniane itp to nie powinien sprawiac klopotow swemu wlascicielowi- i mozna dlugi czas nim jezdzic. Dodam jeszcze ze to motocykl turystyczny- nie sportowy i proba ostrzejszej jazdy po zakretach moze sie roznie skonczyc(niekonieczie tak jak tego by sobie zyczyl wlasciciel). Janek. P.s. Klekot lancucha przekladni pierwotnej na wolnych obrotach to norma, wymieniac trzeba kjesli klekot nie ustepuje przy wiekszych obrotach i dochodza jeszcze jakies dziwne odglosy szurania z glebi silnika - nowy w USA kosztuje chyba 799$ 8O ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 A i jeszcze wyczailismy ze CB 750 Bol dor i 900 bol dor - łańcuchowe mozna w miare latwo przerobic na kardan( trzeba miec "tylko" drugi silnik od wersji kardanowej+ tyl kardanowy).Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Widze że rozruszałem temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 A nie wiesz moze ile moze kosztowac komplet lancuszków do Cb 1100 F:>??????Bo kolega jeszcze nie złozył sprzeta bo nie wiem ile musi na to kasy przeznaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 jak w temacie,czy taki moto jest cos jeszcze wart?Macie Jakies opinie o nim?Rok prod.bodajze 82-83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 (edytowane) Witaj,jeździłem BOLDOREM i kochałem ten motocykl bardzo...było to niestety 20 lat temu, kiedy mieszkałem jeszcze w Australii :wink:. Wtedy przesiadka z Suzuki GSX 250 na Honde CB 900 była jak podroż w inny wymiar przestrzeni. Już na początku lat 80-tych CB 900 był motocyklem kultowym. Wygrywał wiele wyścigów "Superbike racing". Z tego co pamiętam to świetnie się go prowadziło, chociaż po odkręceniu gazu, paliwo uchodziło dosyć szybko z baku. Honda, która jeździłem była trochę "stuningowana". Miała 4w 1 wydech, obniżoną kierownice i kolorystykę z CB 1100. 4 sec do setki, max prędkość ponad 200 i prawie 100 KM. Wtedy to było dużo. Motor miał piękne brzmienie. Niestety dzisiejsze japońskie ścigacze już tak nie "burczą". Dlatego też kupiłem Ducati :rolleyes: Tutaj nasze zdjęcie ponad 20 lat temu, ale ten czas leci:http://www.bikepics.com/pictures/1082141/ PS:jak widzę gdzieś Boldora na sprzedaż to zaraz myślę żeby go kupić, bo bardzo mile go wspominam.... Edytowane 20 Marca 2008 przez balzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Miałem od dobrego kumpla na przechowanie CB750 Bol dor, śmigałem troszke. Rocznik bodajże to był 81'. Piękny klasyk, bardzo piękny. I ten dźwięk silnika, bardzo charakterystyczny i oryginalny. Mial oryginalny lakier i koło 70 tys km przebiegu. Niby nie realne, ale jak mechanik przyjrzał sie silnikowi okazało sie , że to przebieg prawdziwy, a zuzycie czesci w srodku bylo nieduże. Motocykl świetny. Jako, że miałem go przez 2 miechy około to nie wiele wiecej moge powiedzieć, pamiętam że zawieszenie było baardzoo miękkie oraz że przy 110km/h juz była niezła walka z wiatrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.