dachu Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca Witam, właśnie rozpocząłem proces konwersji mojego Sporciaka z 883 na 1200 przy pomocy zestawu S&S. Przy okazji zmieniam zasilanie z wtrysków na gąźnik S&S Super E , zapłon Altmann P-3. Wszystko już leży w kartonach i czeka na montaż. Moje pytanie : czy ktoś z Was używa S&S Super E w swoim Sporciaku ? Gaźnik mam nowy z zestawem dysz, ale które mam zainstalować ? lokalny dealer zalecił .029 i .069-70 . Oby nie za duże? Dzięki za wszelką pomoc, pozdrawiam. Dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca Ja nie pomogę, ale liczę na jakieś szczegóły, same cylindry czy wałki też wymieniasz? Ile Cię kosztował taki zestaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) najważniejsze - czy zestaw zawiera również głowice? i dlaczego wymiana na gaźnik? coś padło w elektronice? Edytowane 19 Marca przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dachu Opublikowano 20 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca (edytowane) 15 godzin temu, przemek96 napisał: Ja nie pomogę, ale liczę na jakieś szczegóły, same cylindry czy wałki też wymieniasz? Ile Cię kosztował taki zestaw? wałki Andrews N4 już mam zamontowane, przy głowicach na razie nic nie będę zmieniał, choć wiem że powinienem.... Koszty? hmmm, wszystko kupowałem jak okazja była, z 4 lata uszło życia, ale i zbiornik na zamówienie mi klepie znajomy, dolot z K&N sam ogarnąłem, większość z USA kupuję jak znajomy ze szkolenia wraca, tam dla wojaków zniżki dobre mają więc mi kupuje.... w sumie to nawet nie podliczałem. pozdro. 15 godzin temu, konrad1f napisał: najważniejsze - czy zestaw zawiera również głowice? i dlaczego wymiana na gaźnik? coś padło w elektronice? Głowice stockowe, a dlaczego gaźnik? heh, gaźnik to oldschool, żadnych chipów, modów, czujników i co tam jeszcze jest... Prostota i wygoda, no wszelkie modyfikacje nie wymagają nowych map, hamowni , modułów i co tam jeszcze ... Ja się wychowałem na gaziorach , wszyscy zanajomi mechanicy też - więc i serwisem nie będzie problemu... tylko chciałe skorzystać z doświadczenia innych i dobrać dobrze dysze i dostroić.... no i te pokrętełko od wolnych obrotów... mniami . Pozdro. Edytowane 20 Marca przez dachu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca (edytowane) rozumiem gaźnik w motocyklu zabytkowym. ale w nowoczesnym, gdzie jeszcze chce się coś podkręcić to nie ma to sensu. moim zdaniem wszelkie mody bez wymiany głowić to bezsensowne przepierdalanie siana. po kiego grzyba powiększać pojemność i zmieniać czasy rozrządu jak przez te małe gniazda z 883 i tak ledwie co przepchniesz? nie chce mi się teraz szukać ale kiedyś gdy zainteresowałem się tematem to na jakiejś stronce znalazłem artykuł z porównaniem głowić z różnych roczników "evosportów" i buły. różnice w średnicach kanałów/gniazd/zaworów są znaczne. edit - mam: https://hammerperf.com/ttxlheads.shtml Edytowane 20 Marca przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca Ale z drugiej strony S&S podaje znaczne wzrosty mocy na swojej stronie, po zmianie cylindrów i wałków, coś pod 80 kuca. Na standardowej głowicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca (edytowane) a jeszcze jakby były głowice 1100 86r? 😛 Edytowane 20 Marca przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca gdyby głowice od 883 były takie cacy to harley pewnie takie same stosował by przy 1200 (po co przepłacać) kolejną wg mnie dziwną sprawą jest stosowanie gaźnika o tak dużej średnicy gardzieli (super E zdaje się ma gardziel 48mm) gdy zostawia się małe średnice zaworów Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Marca Udostępnij Opublikowano 20 Marca A ja to gdzieś widziałem Sporciaka zrobionego na XR 1600, to się dopiero odpycha 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dachu Opublikowano 21 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 14 godzin temu, konrad1f napisał: gdyby głowice od 883 były takie cacy to harley pewnie takie same stosował by przy 1200 (po co przepłacać) kolejną wg mnie dziwną sprawą jest stosowanie gaźnika o tak dużej średnicy gardzieli (super E zdaje się ma gardziel 48mm) gdy zostawia się małe średnice zaworów super E ma 39,6 mm gardziel, Ty piszesz o super D i ten jest do wysilonych piecy powyżej 100 cali sześciennych.... Ja tylko się próbuję dowiedzieć o dysze - nic więcej , nie obchodzi mnie co poniektórzy myślą na okoliczność wydawanych przeze mnie pieniędzy, czy słuszny gaźnik mam czy nie , czy stworzony przez uznaną firmę S&S zestaw do konwersji jest słuszną drogą czy chwytem marketingowym, to już wszystko wiem , pytam tylko o to czy ktoś ma doświadczenie z tym gaziorem w Sporciaku 1200.... 17 godzin temu, Subadam napisał: Mala srednica przewodow ssacych da wiecej momentu na niskich obrotach i wrazenie ze silnik odpycha sie o wiele lepiej ze startu, mniejsza pojemnosc glowic 883 do wiekszych cylindrow da wyzsze sprezanie. Trzeba tylko sprawdzic czy squish area sie zgadza i czy reszta silnika to wytrzyma. spręzynę docisku sprzęgła od 1200 mam , squish area to nie problem w dedykowanym zestawie, już takie montowaliśmy do wtryskowych egzemplarzy i zawsze szczelinka była wzorowa , zgodna w widełkami zalecanymi od producenta. to ze sie lepiej zbierają od dołu od stockowego 1200 to tez juz sprawdzone, po mapowaniu w PC V latają całkiem fajnie, tyle, że ja mam kaprys na gaźnik i tyle. Bebechy 883 i 1200 w piecu są identyczne, różnice to dzbanki, garnki , głowice i docisk sprzęgła. pozdrawiam. 17 godzin temu, przemek96 napisał: Ale z drugiej strony S&S podaje znaczne wzrosty mocy na swojej stronie, po zmianie cylindrów i wałków, coś pod 80 kuca. Na standardowej głowicy. Pewnie coś tam ogarniają ci panowie od S&S i nie puścili na rynek czegoś co nic nie zmienia, zresztą mają zestawy do głowic z 883 i zestawy z głowicami s&s , ale to już inna bajka... mają i parę innych rzeczy z S&S , jak widać są fachowcy co w to nie wierzą , ja wprost przeciwnie. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Marca Udostępnij Opublikowano 21 Marca 11 godzin temu, dachu napisał: super E ma 39,6 mm gardziel, Ty piszesz o super D i ten jest do wysilonych piecy powyżej 100 cali sześciennych.... sorry -racja, średnica niecałe 48, gardziel (zwężka) niecałe 40 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.