Adam M. Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 A masz prund w baterii ???Jak chcesz cos sam sobie naprawiac to proponuje zaczac od kupna miernika i to nie najtanszego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 Ja też stawiam na modu, regulator napięcia nie jest od iskry.Jeśli to tylko na 2-óch cilindrach to może być cewka.Zanim zaczniesz wymieniać elementy elektryki upewnij sie czy wszystko jest dobrze połączone, może to nie jest usterka któregoś z elementów tylko jakaś kostka przestała łączyć.Rozepnij je i przeczyść styki jakimś odpowiednim płynem, łączenia elektryki takie jak kostki czy wsówki często śniedzieją(wytważa sie na nich nieprzewodzący jasno zielonkawy osad)przyczyną tego jest wilgoć. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 iskry nie ma na zadnej swiecy, prad w bateri mam (juz nie jestem taki ułomny) miernik posiadam jak to sprawdzic :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 Zacznij od ukladu niskiego napiecia na cewkach, czy dochodzi cokolwiek po przekreceniu kluczyka, potem trzba sprawdzic nadawanie z walu, ale to jutro bo dzis juz za pozno.( pickup coils ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 A może najpierw napisz w jakim modelu brak iskry.W różnych japońcach są różne przyczyny zaniku iskry.A propos regulatora to ma on dużo wspólnego z iskrą panowie.Jeżeli podczas jazdy padnie regulator to po jakimś czasie zniknie iskra.podaj model a pogadamy nad powrotem iskry do świec. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Ta iskra może zaniknąć w wypadku uszkodzenia regulatora chyba tylko z następstwa braku prądu, chyba że regulator uszkodził się jakoś dziwnie i lecą poważne zakłocenia na moduł. Tak mi się przynajmniej wydaje jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu. (moją fzr przejechałem 170km z padniętym reglerem i nic nie było, tylko, że po 130 km musiałem światła wyłączyć, bo zaczęła gasnąć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Rozumiem ze to GSX600, no jak z tym pradem na cewkach ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2004 tak to jest model gsxf600, tydzien nie grzebalem przy nim bo szkola itd dzisiaj zaczynam dalej :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 nie to są jakieś czary :roll: :roll: motocykl tydzien czasy stał nie ruszany wczoraj zagladam a tam iskra ze ohohoh ale posmigałem nawet deszcze nie przeszkadzał :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 no to sprawdź dokładnie całą instalację, chyba że lubisz jeździć na niepewnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.