Goli30 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Witam, od ponad roku walczę z wolnymi obrotami i puki co, przegrywam. Skład mieszanki oraz synchro ustawiane wiele razy, bez efektów. Moto sprowadzone z za miedzy, w papierach zblokowane, w realu nie. Teraz pytanie, czy zna ktoś rozmiary dysz, szczególnie wolnych obrotów. Może jak ściągali blokadę to wkręcili coś przypadkowego a ja się kopię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 A z czym zblokowane? Z czołgiem, ramą, skrzynią? Pi roku, to tam już wszystko powinno być wymienione a ty dopiero teraz pytasz o rozmiar dysz. Znajdź w necie serwisuwke albo zapytaj w serwisie. Załóż, zrób regulacje, synchro i ciesz się jazdą. Myślę, że w 2 tygodniach się spokojnie zmieścisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goli30 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 I tu jest problem, oczywiście ze szukałem serwisówki i są, ale wszystko do jajka, do imbryka nie znalazłem, a co do serwisu, dzwoniłem, nikt takich informacji nie udzieli za to mogą mi sprowadzić i sprzedać nowe gazniki, ceny nie pamiętam bo straciłem przytomność. Dla tego pytam tu, może ktoś przerabiał temat i napisanie posta zajmie mu minute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Kolego, nie chce się wyzłośliwiać ale zajęło mi to mniej niż 10 sekund, https://www.fruugo.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-pasujacy-do-gsx600f-gsx-600-600f-katana-1998-2006-dla-1998-2006-gsx600f-katana-r/p-116627574-244911550?language=pl&ac=KelkooCSS&asc=pmax&gclid=CjwKCAjw_uGmBhBREiwAeOfsd1Zf_KE6vsy_vDcdaGOCovoDK8-RPfIXLtGa025-n-fzdC7rWywhJhoC9JAQAvD_BwE n to raz. Dwa, skąd wiesz, że problem tkwi w dyszach? 3. jak byly zablokowane, bo te silniki najczęściej były blokowane albo zwężką w gardzielach albo ogranicznikiem otwarcia przepustnic. Moje podejrzenia, graniczące że 100% pewnością są takie, że w trakcie rozbiórki gaźników ktoś pomylił dysze. Dalej, ustawienie poziomu paliwa oraz szczelność zaworków. A co z lewym powietrzem, jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goli30 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) Dzięki za za link, ale to nie do moich gaźników. Co do lewego powietrza również odpada, sprawdzone. W toku poszukiwań ustaliłem ze powinienem mieć dysze główne 2x135 oraz 2x137,5 i wolne obroty 40 lub 45. A co masz na myśli pisząc o zamianie przepustnic? Zaworki raczej też ok bo nic się z gaźników nie leje i nie kapie No i mój wielki błąd, nie sprawdziłem poziomu paliwa🤦♂️ Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez Goli30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Chodziło mi o pomylone dysze. Może nie ma, chociaż z opisu wynika, że są. Ale jak nawet nie ma tu, to są dziesiątki jak nie setk8 innych stron na których będą. Jezeli znasz rozmiary to szukaj wg rozmiarów. No i dalej otwarte pytanie, skąd wiadomo, że to gazniki? Kompresja sprawdzona, zawory ustawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goli30 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Zawory sprawdzane w zimie, wszystkie miały luzy w normie. Ciśnienie mierzone również w zimie, nie powiem dokładnie ile było bo nie pamiętam, ale było całkiem niezłe. Pozostaje kupić dysze według rozmiaru, sprawdzić poziomy paliwa, doregulowac wszystko i zobaczymy co z tego wyjdzie. Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc, odezwę się co z tego wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 13 godzin temu, Goli30 napisał: W toku poszukiwań ustaliłem ze powinienem mieć dysze główne 2x135 oraz 2x137,5 i wolne obroty 40 lub 45. Nie za duże te dysze? Niżej masz wycinek z Motodaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2023 To jeszcze opisz konkretnie w czym jest problem na wolnych obrotach? Gasnie, faluje, nie chce zapalić? Dokładnie opisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goli30 Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Faluje i po chwili gasnie. Dzisiaj wyrwałem po raz kolejny gazniki na stół, wykręciłem wszystko co się dało wykręcić, posprawdzałem dysze i wychodzi ze mam dokładnie takie jak w poście powyżej, czyli 32,5 wolne i 110 główne. Ale coś mnie tknęło i jeszcze raz pomierzyłem ciśnienie na garach, no i tu pojawił się problem 1,2 i 4 mają po około 11 a 3 ma ledwo 8bar. Zrobiłem prube olejową i pokazał prawie 16🤯. Decyzja, składam bo i tak niczego tu nie ugram. Po zmontowaniu wszystkiego, szok,wolne obroty jak na wtrysku, ciepły czy zimny, moc również niczego sobie, ciągnie do czerwonego pola. I teraz pytanie, o co chodzi. Jedyne co zrobiłem inaczej to nie posłuchałem fachowców (odkręć mu powietrze a 4-5 obrotów, stary motor, niech ma więcej) tym razem odkręciłem mu książkowe 1,5 obrotu i chyba tu był wieczny problem, bo nic mi innego nie przychodzi do głowy. A tak z ciekawości, poziom pływaka 14,6.wiem ze mierzymy do płaszczyzny gaźnika, ale od której części pływaka? Od szczytu czy od zgrzewu na środku pływaka, a może jeszcze inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2023 4-5 obrotów to zdecydowanie za dużo. Poziom mierzysz od góry pływaka do krawędzi gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goli30 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Jeszcze jedno pytanie, kombinować coś ze składem mieszanki na tym garze co ma słabsze ciśnienie czy nie cudować i cieszyć się tym co mam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Jezeli chodzi tak jak piszesz równo, to ciesz się tym co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goli30 Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Wczoraj zrobione około 100km i teraz to sama przyjemność z jazdy. Nic już tam nie grzebię, zostawiam jak jest. Jeszcze raz dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Troche mnie nie bylo, bo zycie a raczej smierc pzeszkodzila ale teraz moge dopisac kilka uwag: - proba olejowa pokazala ze pierscienie na cylindrze z mniejszym sprezaniem sa zapieczone, sprobuj uzyc syntetyka o tej samej SAE co uzywany teraz i moze po jakims czasie odbija, - gazniki Mikuni wiec sruby regulacyjne mieszanki na wolnych reguluja jej przeplyw, przy 4 - 5 obrotach odkreconych zalewales silnik na wolnych, - gazniki warto co jakis czas dac na myjke podcisnieniowa dla umycia osadow w kanalach ukladu wolnych w korpusie gaznika bo osady zmniejszaja srednice i przeplyw mieszanki co skutkuje trudnoscia ustawienia wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.