Skocz do zawartości

Suzuki gsx600f 92 rok gaźniki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od ponad roku walczę z wolnymi obrotami i puki co, przegrywam. Skład mieszanki oraz synchro ustawiane wiele razy, bez efektów. Moto sprowadzone z za miedzy, w papierach zblokowane, w realu nie. Teraz pytanie, czy zna ktoś rozmiary dysz, szczególnie wolnych obrotów. Może jak ściągali blokadę to wkręcili coś przypadkowego a ja się kopię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z czym zblokowane? Z czołgiem, ramą, skrzynią? Pi roku, to tam już wszystko powinno być wymienione a ty dopiero teraz pytasz o rozmiar dysz. Znajdź w necie serwisuwke albo zapytaj w serwisie. Załóż, zrób regulacje, synchro i ciesz się jazdą. Myślę, że w 2 tygodniach się spokojnie zmieścisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest problem, oczywiście ze szukałem serwisówki i są, ale wszystko do jajka, do imbryka nie znalazłem, a co do serwisu, dzwoniłem, nikt takich informacji nie udzieli za to mogą mi sprowadzić i sprzedać nowe gazniki, ceny nie pamiętam bo straciłem przytomność. Dla tego pytam tu, może ktoś przerabiał temat i napisanie posta zajmie mu minute

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie chce się wyzłośliwiać ale zajęło mi to mniej niż 10 sekund, https://www.fruugo.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-pasujacy-do-gsx600f-gsx-600-600f-katana-1998-2006-dla-1998-2006-gsx600f-katana-r/p-116627574-244911550?language=pl&ac=KelkooCSS&asc=pmax&gclid=CjwKCAjw_uGmBhBREiwAeOfsd1Zf_KE6vsy_vDcdaGOCovoDK8-RPfIXLtGa025-n-fzdC7rWywhJhoC9JAQAvD_BwE n to raz. Dwa, skąd wiesz, że problem tkwi w dyszach? 3. jak byly zablokowane, bo te silniki najczęściej były blokowane albo zwężką w gardzielach albo ogranicznikiem otwarcia przepustnic. Moje podejrzenia, graniczące że 100% pewnością są takie, że w trakcie rozbiórki gaźników ktoś pomylił dysze. Dalej, ustawienie poziomu paliwa oraz szczelność zaworków. A co z lewym powietrzem, jest?



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za za link, ale to nie do moich gaźników. Co do lewego powietrza również odpada, sprawdzone. W toku poszukiwań ustaliłem ze powinienem mieć dysze główne 2x135 oraz 2x137,5 i wolne obroty 40 lub 45. A co masz na myśli pisząc o zamianie przepustnic? Zaworki raczej też ok bo nic się z gaźników nie leje i nie kapie 

No i mój wielki błąd, nie sprawdziłem poziomu paliwa🤦‍♂️

Edytowane przez Goli30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o pomylone dysze. Może nie ma, chociaż z opisu wynika, że są. Ale jak nawet nie ma tu, to są dziesiątki jak nie setk8 innych stron na których będą. Jezeli znasz rozmiary to szukaj wg rozmiarów. No i dalej otwarte pytanie, skąd wiadomo, że to gazniki? Kompresja sprawdzona, zawory ustawione?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory sprawdzane w zimie, wszystkie miały luzy w normie. Ciśnienie mierzone również w zimie, nie powiem dokładnie ile było bo nie pamiętam, ale było całkiem niezłe. Pozostaje kupić dysze według rozmiaru, sprawdzić poziomy paliwa, doregulowac wszystko i zobaczymy co z tego wyjdzie. Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc, odezwę się co z tego wyszło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faluje i po chwili gasnie. Dzisiaj wyrwałem po raz kolejny gazniki na stół, wykręciłem wszystko co się dało wykręcić, posprawdzałem dysze i wychodzi ze mam dokładnie takie jak w poście powyżej, czyli 32,5 wolne i 110 główne. 

Ale coś mnie tknęło i jeszcze raz pomierzyłem ciśnienie na garach, no i tu pojawił się problem 1,2 i 4 mają po około 11 a 3 ma ledwo 8bar. Zrobiłem prube olejową i pokazał prawie 16🤯. Decyzja, składam bo i tak niczego tu nie ugram. Po zmontowaniu wszystkiego, szok,wolne obroty jak na wtrysku, ciepły czy zimny, moc również niczego sobie, ciągnie do czerwonego pola. I teraz pytanie, o co chodzi. Jedyne co zrobiłem inaczej to nie posłuchałem fachowców (odkręć mu powietrze a 4-5 obrotów, stary motor, niech ma więcej) tym razem odkręciłem mu książkowe 1,5 obrotu i chyba tu był wieczny problem, bo nic mi innego nie przychodzi do głowy. 

A tak z ciekawości, poziom pływaka 14,6.wiem ze mierzymy do płaszczyzny gaźnika, ale od której części pływaka? Od szczytu czy od zgrzewu na środku pływaka, a może jeszcze inaczej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche mnie nie bylo, bo zycie a raczej smierc pzeszkodzila ale teraz moge dopisac kilka uwag:

 - proba olejowa pokazala ze pierscienie na cylindrze z mniejszym sprezaniem sa zapieczone, sprobuj uzyc syntetyka o tej samej SAE co uzywany teraz i moze po jakims czasie odbija, 

 - gazniki Mikuni wiec sruby regulacyjne mieszanki na wolnych reguluja jej przeplyw, przy 4 - 5 obrotach odkreconych zalewales silnik na wolnych, 

 - gazniki warto co jakis czas dac na myjke podcisnieniowa dla umycia osadow w kanalach ukladu wolnych w korpusie gaznika bo osady zmniejszaja srednice i przeplyw mieszanki co skutkuje trudnoscia ustawienia wolnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...