Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Adam, w tej Yamasze nie zrobisz szlifu, nie ma nadwymiarowych tłoków i pierścieni, są tylko standardowe, jak nadmiernie złuszczy się gładź/ zniszczy nikasil, z głębokimi rysami, że nie położy się nowego nicasilu, to się wymienia cylindry, tłoki i pierścienie, i tu jest problem, bo o ile nowsze Fazery FZ1 mają oddzielne cylindry, to w starszych podobnie jak w starszych R1- cylindry są razem z górnym blokiem silnika...A górna część silnika dobrze by było, jakby była idealnie spasowana z dolną czyli musi być komplet...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, jannikiel napisał:

Adam, w tej Yamasze nie zrobisz szlifu, nie ma nadwymiarowych tłoków i pierścieni, są tylko standardowe, jak nadmiernie złuszczy się gładź/ zniszczy nikasil, z głębokimi rysami, że nie położy się nowego nicasilu, to się wymienia cylindry, tłoki i pierścienie, i tu jest problem, bo o ile nowsze Fazery FZ1 mają oddzielne cylindry, to w starszych podobnie jak w starszych R1- cylindry są razem z górnym blokiem silnika...A górna część silnika dobrze by było, jakby była idealnie spasowana z dolną czyli musi być komplet...

No właśnie dlatego nie podjąłem się tak grubego remontu bo to bez sensu.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego wole motocykle ktore mozna naprawiac od jednorazowcow do wyrrzucenia na smietnilk po jakims przebiegu. Czyli w tym przypadku trzeba szkac lepszego silnika z rozbitka, a nie probowac napraw. Dobry numer z tym polaczeniem cylindrow z gorna czescia karteru ktora z kolei ma linie podzialu idaca prze czopy glowne walu. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To stare rozwiązanie, ale na przykład w Panigale to tak zrobiono, że tuleje cylindrowe ( pokryte gilnilsilem ) są oddzielnym elementem, i jak gładzie szlag trafi to się wymienia tuleje  + tłoki + pierścienie

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No stare, bo pierwsze ktore pamietam to Sunbeam S7 z 47r, ale tam chociaz silnik alu, ale z zeliwnymi tulejami a lozyskowanie walu jest cale w gornej polowie silnika. Dolna jest tylko miska olejowa. To jeszcze mozna naprawic.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...