GP1337 Opublikowano 3 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2022 Witam, jakby ktoś wiedział co może być problemem u mnie i chciałby się wiedzą podzielić byłbym wdzięczy 😄 . A więc, mam KTMa 200 exc 2001 rocznik, swoje już przeżył ale dziadek nie do zajechania, prawie. Otóż od około miesiąca czasu z kolegą grzebiemy przy nim ponieważ któregoś razu nagle przestał palić z kopki, dokładnie tak- sam z siebie, na popych odpala, wiertarką jak zakręci magneto też odpala. Iskra jest jak powinna, kompresja jest, świeca nie jest podlana. Porządek w przewodach również zrobiliśmy, gaźnik przeczyszczony, filter również, stator oraz cewka zapłonowa wymienione, magneto sprawdziliśmy i również jest w porządku. Pomierzyliśmy przewody i napięcie również jest w porządku. Nie mam możliwości za bardzo go oddać do kogoś kto mógłby znać przyczynę i ją naprawić dlatego mam nadzieję że tutaj ktoś będzie może znał odpowiedź na to, gdzie jeszcze można zaglądnąć, bez ewentualnego rozbierania i zaglądania do mechanizmu od kopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2022 (edytowane) Uszczelniacze wału, pierścienie/gładź...słabe ciśnienie i dlatego ciężko pali... Remont się kłania.. Edytowane 3 Grudnia 2022 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GP1337 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 W dniu 3.12.2022 o 10:56, jannikiel napisał: Uszczelniacze wału, pierścienie/gładź...słabe ciśnienie i dlatego ciężko pali... Remont się kłania.. Stwierdziłem, że pójdę za poradą, w silniku wymieniony tłok, pierścienie, korbowód przy okazji również nowy, dodatkowe listki membrany były już lekko uszkodzone więc to również poszło do wymiany, mechanizm kopki sprawdzony- brak defektów, wyczyszczone wszystko co by nie było gdzieś coś przyblokowane - problem nie zniknął, kompletnie nie mam pojęcia co już może powodować tak irytujący problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 No to zostaje iskra, albo gaźnik , obstawiam gaźnik, trzeba rozebrać, przeczyscić dysze, rozpylacze, sprawdzić stan malutkich o-ringów, układ ssania rozebrać i sprawdzić, czy właściwie działa/ przeczyścić, potem wszystkie dysze porównać z danymi fabrycznymi, i zmontować, jeszcze przyjrzałbym się kranikowi, czy właściwie podaje paliwo, czy przy otwarciu paliwo leje się, czy czasem jak zanieczyszczony, to w ogóle, lub "kropelkuje"...Tyle mogę pomóc na odległość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 Zostaje tylko uklad ssania w gazniku do oceny i przejrzenia - w zaleznosci jak jest skonstruowany moze uszkodzone sa tloczki, moze do konca nie zamyka tego ssania, z jakiegos pwoodu mieszanka jest zby uboga zeby zapalic z kopniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Red Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Only the suction system in the carburetor is left for evaluation and review - depending on how it is constructed, the pistons may be damaged, it may not completely close the suction, for some reason the mixture is too. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.