GP1337 Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 Witam, jakby ktoś wiedział co może być problemem u mnie i chciałby się wiedzą podzielić byłbym wdzięczy . A więc, mam KTMa 200 exc 2001 rocznik, swoje już przeżył ale dziadek nie do zajechania, prawie. Otóż od około miesiąca czasu z kolegą grzebiemy przy nim ponieważ któregoś razu nagle przestał palić z kopki, dokładnie tak- sam z siebie, na popych odpala, wiertarką jak zakręci magneto też odpala. Iskra jest jak powinna, kompresja jest, świeca nie jest podlana. Porządek w przewodach również zrobiliśmy, gaźnik przeczyszczony, filter również, stator oraz cewka zapłonowa wymienione, magneto sprawdziliśmy i również jest w porządku. Pomierzyliśmy przewody i napięcie również jest w porządku. Nie mam możliwości za bardzo go oddać do kogoś kto mógłby znać przyczynę i ją naprawić dlatego mam nadzieję że tutaj ktoś będzie może znał odpowiedź na to, gdzie jeszcze można zaglądnąć, bez ewentualnego rozbierania i zaglądania do mechanizmu od kopki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 (edited) Uszczelniacze wału, pierścienie/gładź...słabe ciśnienie i dlatego ciężko pali... Remont się kłania.. Edited December 3, 2022 by jannikiel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GP1337 Posted January 25 Author Share Posted January 25 W dniu 3.12.2022 o 10:56, jannikiel napisał: Uszczelniacze wału, pierścienie/gładź...słabe ciśnienie i dlatego ciężko pali... Remont się kłania.. Stwierdziłem, że pójdę za poradą, w silniku wymieniony tłok, pierścienie, korbowód przy okazji również nowy, dodatkowe listki membrany były już lekko uszkodzone więc to również poszło do wymiany, mechanizm kopki sprawdzony- brak defektów, wyczyszczone wszystko co by nie było gdzieś coś przyblokowane - problem nie zniknął, kompletnie nie mam pojęcia co już może powodować tak irytujący problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted January 25 Share Posted January 25 No to zostaje iskra, albo gaźnik , obstawiam gaźnik, trzeba rozebrać, przeczyscić dysze, rozpylacze, sprawdzić stan malutkich o-ringów, układ ssania rozebrać i sprawdzić, czy właściwie działa/ przeczyścić, potem wszystkie dysze porównać z danymi fabrycznymi, i zmontować, jeszcze przyjrzałbym się kranikowi, czy właściwie podaje paliwo, czy przy otwarciu paliwo leje się, czy czasem jak zanieczyszczony, to w ogóle, lub "kropelkuje"...Tyle mogę pomóc na odległość... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted January 25 Share Posted January 25 Zostaje tylko uklad ssania w gazniku do oceny i przejrzenia - w zaleznosci jak jest skonstruowany moze uszkodzone sa tloczki, moze do konca nie zamyka tego ssania, z jakiegos pwoodu mieszanka jest zby uboga zeby zapalic z kopniaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.